eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczŚwiadczenie usług sanitarno-porządkowych i transportu wewnętrznego w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Bydgoszcz: Świadczenie usług sanitarno-porządkowych i transportu wewnętrznego w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 156524 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sanitarno-porządkowych i transportu wewnętrznego w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie usług sanitarno - porządkowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego przy ul. Chodkiewicza 44 w Bydgoszczy wraz z terenami stanowiącymi otoczenie tych obiektów (będących w użytkowaniu Zamawiającego) oraz wykonywanie usług transportu wewnętrznego 1.Wykaz powierzchni: 1.1.Szpital: Budynek A - powierzchnia użytkowa A - 1247,03 m2, Budynek B1- powierzchnia użytkowa B1 - 10951,21 m2, Budynek B2- powierzchnia użytkowa B2 - 1764,30 m2, Zakład Diagnostyki Obrazowej (RM,TK,RTG)- powierzchnia użytkowa B2 - 1079,65 m2, Budynek G - budynek administracyjny: powierzchnia użytkowa - 1365,08m2, Powierzchnie utwardzone ( chodniki, drogi dojazdowe, parking) - 7436,37m2, tereny zielone 4 947,96 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128291,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128291,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128291,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128291,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedłużająca się procedura przetargowa, spowodowana odwołaniem wniesionym przez Wykonawców kwestionującym wybór ofert i wykonanie przez Zamawiającego postanowień wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 8 czerwca 2015 r. sygn. Akt KIO 1064/15 i KIO 1067/15 ( wyrok dostarczono do szpitala w dniu 22.06.2015r) spowodowało konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia z uwagi na potrzebę zapewnienia ciągłości wykonywania usług sanitarno-porządkowych i transportu wewnętrznego w szpitalu. Dotychczasowa umowa na wykonywanie przedmiotowej usługi kończy się z dniem 30.06.2015 r. W związku z krótkim okresem czasu od dostarczenia wyroku do końca obowiązywania umowy, nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zawarcie umowy z dotychczasowym Wykonawcą, pozwoli na wykonywanie usługi z zachowaniem dotychczasowych warunków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.