Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-07-10
Nowy S±cz: Dostawa aparatury medycznej
Numer og³oszenia: 156533 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. ¦niadeckiego w Nowym S±czu, ul. M³yñska 10, 33-300 Nowy S±cz, woj. ma³opolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i instalacja urz±dzeñ medycznych wymienionych w za³±cznik nr 2 do specyfikacji wraz ze szkoleniem pracowników w siedzibie Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -za³±cznik nr 2 /Formularz cenowy/, -za³±cznik nr 4 /zestawienie parametrów technicznych - parametrów wymaganych/ Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadañ (CPV Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne ni¿ chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne ) zadanie nr 1 - zestaw laparoskopowy z histeroskopem zadanie nr 2 - kolposkop zadanie nr 3 - aparat do znieczuleñ zadanie nr 4 - system monitorowania kardiologicznego zadanie nr 5 - echokardiograf zadanie nr 6 - aparat EEG
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który : 1. Posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. Posiada niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Czê¶ci III. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w rozdzia³ach Wymagane o¶wiadczenia i Wymagane dokumenty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w.w warunki Wykonawca spe³ni³.: Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu: w zakresie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagê bêd± brane oferty, w których udokumentowano: -zgodno¶æ prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej z zakresem objêtym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do dzia³alno¶ci gospodarczej), -nie zaleganie z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotnej (na podstawie za¶wiadczeñ z Urzêdu Skarbowego, ZUS lub KRUS). Nie z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie tych warunków lub z³o¿enie dokumentów zawieraj±cych b³êdy bêdzie skutkowaæ wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce szczegó³owe warunki udzia³u w postêpowaniu: -w zakresie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagê bêd± brane oferty, w których udokumentowano: -zgodno¶æ prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej z zakresem objêtym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do dzia³alno¶ci gospodarczej), -nie zaleganie z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotnej (na podstawie za¶wiadczeñ z Urzêdu Skarbowego, ZUS lub KRUS). Nie z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie tych warunków lub z³o¿enie dokumentów zawieraj±cych b³êdy bêdzie skutkowaæ wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Wymagane o¶wiadczenia: Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do z³o¿enia: a) o¶wiadczenia, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy (za³±cznik nr 3). b) o¶wiadczenia, ze wyroby medyczne stanowi±ce przedmiot zamówienia zosta³y dopuszczone do obrotu i do u¿ywania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, W celu potwierdzenia spe³nienia warunków, o których mowa w art..22 ustawy, nale¿y przedstawiæ ni¿ej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz.U. Nr 87, poz.604), mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej potwierdzaj±cy, ¿e profil dzia³ania Wykonawca odpowiada profilowi czynno¶ci objêtych postêpowaniem oraz wskazuj±cy osoby upowa¿nione do dokonywania czynno¶ci prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, potwierdzaj±ce ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, albo ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: odebraæ w Sekcji Zamówieñ Publicznych, ul. M³yñska 10 lub otrzymaæ drog± pocztow± (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przes³anej pisemnie wynosi 20 z³..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertê nale¿y przes³aæ droga pocztow± (33-300 Nowy S±cz, ul. M³yñska 10) lub z³o¿yæ bezpo¶rednio w Sekcji Zamówieñ Publicznych lub sekretariat budynek Dyrekcji..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - zestaw laparoskopowy z histeroskopem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - zestaw laparoskopowy z histeroskopem.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - kolposkop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - kolposkop.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - aparat do znieczuleñ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - aparat do znieczuleñ.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - system monitorowania kardiologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - system monitorowania kardiologicznego.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - echokardiograf.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - echokardiograf.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 - aparat EEG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - aparat EEG.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO S¡CZA
- BZP.271.3.2025 Prace zwi±zane ze sporz±dzaniem operatu szacunkowego - dzia³ki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace zwi±zane ze sporz±dzaniem operatu szacunkowego.
- sprzeda¿ i dostawa jajek
- sprzeda¿ i dostawa miês i wyrobów miêsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napêdzie elektrycznym na potrzeby Komendy Stra¿y Miejskiej
wiêcej: przetargi w Nowym S±czu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawê produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.