To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Tarnowskie Góry: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 15653 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418320 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015r. Zakres świadczenia usługi obejmuje wykonanie n/w zadań : Zadanie Nr 1 - zapewnienie czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 36 placów i jezdni o powierzchni 44.292 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - 200 placów i jezdni o powierzchni 545.816 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 12 chodników o powierzchni 4.745 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - 55 chodników o powierzchni 12.448,5 m2 ), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 4 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2 ), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (5 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 5.290 m2). Zadanie Nr 2 - likwidacja dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych tj. wykonanie likwidacji dzikich wysypisk śmieci (o łącznej objętości około 650 m3), wykonanie zbiórki worków z odpadami (o łącznej objętości około 550 m3), wykonanie zbiórki nieczystości, darni i chwastów (o łącznej objętości około 170 m3). Zadanie Nr 3 - utrzymanie czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników), wykonanie ustawienia i obsługi 2 kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania ( od 1.04. do 31.10.2015 r.). Zadanie Nr 4 - obsługa koszy ulicznych na odpady komunalne i zwierzęce tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 159 koszy, 4 razy w tygodniu - 171 koszy), wykonanie eksploatacji koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 1,5 razy w tygodniu - 96 koszy), wykonanie eksploatacji koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 45 koszy), obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych, 9 pojemników o pojemności 1100 l i 55 pojemników o pojemności 240 l), obsługa imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy( ustawienie i usuwanie odpadów - średnio z 5 koszy ulicznych, 1 pojemnika o pojemności 1100 l i 2 pojemników o pojemności 240 l.). Zadanie Nr 5 - utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji pasażerskiej tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 51 przystanków, 3 razy w tygodniu - 68 przystanków). W/w zadania nie stanowią oddzielnych części zamówienia na świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 r. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na oddzielne części - zadania. Usługę sprzątania i zamiatania musi wykonywać jeden Wykonawca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 2 i 3 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz Wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
- Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424605,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 549510,23
Oferta z najniższą ceną: 549510,23 / Oferta z najwyższą ceną: 596011,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, miejsc parkingowych, zatok i jezdni wykonanych z kostki brukowej kamiennej i betonowej na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Modernizacja przejść dla pieszych na drogach powiatowych
- Instalacja węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach, dz. nr 4074/74
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Repki"
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.