Ogłoszenie z dnia 2015-10-27
Ostrowiec Świętokrzyski: Opracowanie i publikacja informacji z bieżącej działalności Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i prac Starostwa Powiatowego
w Ostrowcu Świętokrzyskim - Echo Dnia
Numer ogłoszenia: 156543 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2476965, faks 041 2476610.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i publikacja informacji z bieżącej działalności Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i prac Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim - Echo Dnia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie i publikacja informacji z bieżącej działalności Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i prac Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim - Echo Dnia na półtorej strony gazety w czasie od 7 października do 31 grudnia 2015r., co stanowi 13 tygodni. Zlecenie obejmuje również publikację wskazanych przez Zleceniodawcę informacji na stronie internetowej Zleceniobiorcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.00.00 - Usługi świadczone przez agencje informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polska Press spółka z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9594,00
Oferta z najniższą ceną: 9594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9594,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a PZP zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamawiający w celu zachowania ciągłości informowania opinii publicznej o działaniach powiatu na rzecz lokalnej społeczności postanowił przeprowadzić negocjacje z mediami lokalnymi działającymi na terenie powiatu, zapewniając jak najszerszy dostęp do takiej informacji przez społeczeństwo. Ponieważ pierwsze negocjacje przeprowadzone z tym samym Wykonawcą w dniach 29.06.2015r. i 02.07.2015r. zakończyły się wynikiem negatywnym (Zamawiający przeznaczył na wykonanie zadania kwotę, która nie pozwoliła rozstrzygnąć postępowania, gdyż Wykonawca nie zgodził się na obniżenie kwoty oferty), postanowiono więc przeprowadzić nowe postępowanie. Po zakończeniu negocjacji, które odbyły się w dniu 05.10.2015r. Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.