Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Inowrocław: Dostawa kontenerów oraz pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych typu PA- 1100, SPW -10, SM -110, siatkowych na liście i trawę oraz pojemników polietylenowych (PE- HD).
Numer ogłoszenia: 156633 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów oraz pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych typu PA- 1100, SPW -10, SM -110, siatkowych na liście i trawę oraz pojemników polietylenowych (PE- HD)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - dostawa kontenerów SPW -10 Zad. II. - dostawa pojemników PA- 1100 (ocynkowanych) Zad. III. - dostawa pojemników SM- 110 (ocynkowanych) Zad. IV. - dostawa kontenerów siatkowych na liście i trawę Zad. V. - dostawa pojemników polietylenowych (PE-HD) o pojemności 120 litrów oraz o pojemności 240 litrów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw. Należy podać ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje. Z wykazu musi wynikać, iż Dostawca zrealizował min 2 dostawy kontenerów i pojemników o wartości min. 50.000,00 zł netto. b) zaświadczenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (deklarację zgodności producenta - atesty, świadectwa). Dostawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Dostawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem, c) opis oferowanych kontenerów i pojemników.. d) Formularz ofertowy Dostawcy (zał. nr 1 do swiz). 1.2. Oświadczenia dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do siwz)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kon. Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretaria1 piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - dostawa kontenerów SPW -10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - dostawa pojemników PA- 1100 (ocynkowanych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - dostawa pojemników SM- 110 (ocynkowanych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - dostawa kontenerów siatkowych na liście i trawę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - dostawa pojemników polietylenowych (PE-HD) o pojemności 120 litrów oraz o pojemności 240 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 200 szt - o pojemności 12 litrów W ilości 100 szt - o pojemności 240 litrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Generalny pomiar ruchu na drogach powiatowych w 2025 roku"
- "Likwidacja przełomów oraz remont odcinków dróg powiatowych w 2025 roku"
- Remont wentylacji kuchni w pawilonie mieszkalnym ,,A'' Zakładu Karnego w Inowrocławiu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa kontenerów KP7 - otwartych
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów KP7 - zamkniętych
- Dostawa sprzętu użytkowego oraz elementów wyposażenia przestrzeni publicznej i biurowej - 5/2025
- Dostawa pojemników do segregacji odpadów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.