Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Nowy Sącz: Kompleksową dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Prokuratury Rejonowej w Limanowej
Numer ogłoszenia: 15676 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, faks 018 4141006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Prokuratury Rejonowej w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do Prokuratury Rejonowej w Limanowej ul. Józefa Marka 19, zgodnie z poniższym opisem. CPV: 09.31.00.00-5 (elektryczność) 65.31.00.00-9 (przesył energii elektrycznej) Charakterystyka energetyczna obiektu: -Obiekt i adres: Prokuratura Rejonowa w Limanowej, ul. Józefa Marka 19, Limanowa -Tytuł prawny do korzystania z obiektu: będzie trwały zarząd -Miejsce dostarczania energii - granica eksploatacji : zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji Zamawiającego -Przyłączenie obiektu do sieci wymaga: a.w zakresie budowy przyłącza: kablowe XAKXS 4x240 mm2 - istnieje b.w zakresie rozbudowy sieci - nie dotyczy c.w zakresie przyłączanych urządzeń, instalacji: instalacja dostosowana do zwiększonej mocy wykonanana przez Zamawiającego -Układ pomiarowo-rozliczeniowy na napięciu 0,4 kV : a.rodzaj układu: licznik energii elektrycznej 3- fazowy, 1 - taryfowy b.miejsce zainstalowania: istniejąca lokalizacja- zestaw ZZP (na zewnętrznej ścianie budynku) -Grupa taryfowa - C11 -Zabezpieczenia przedlicznkiowe: a.prąd znamionowy: 63A b.rodzaj: nadmiarowo-prądowy, przystosowany do plombowania c.lokalizacja: w ZZP -Wymagany stopień skompensowania mocy biernej tg q mniejsze bądź równe 0,4 -Sieć pracuje w układzie: a.0,4 kV - TN-C, natomiast instalacja odbiorcza w TN-S - Moc przyłączeniowa: 39 kW - Grupa przyłączeniowa: V - Napięcie znamionowe: 3x400V/230V -Przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy - 68.889,6 kWh (Przewidywane zużycie energii za okres umowy około 23 m-ce - 132 000, kWh) UWAGA: Prognozowane około 23 miesięczne zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 2.Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.), Kodeksie Cywilnym oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej specyfikacji SIWZ oraz w ustawie PZP. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a)posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b)posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) lub posiadają podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej), c)nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 6.akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ i dołączonych do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. Wówczas Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków traktując łączne ich spełnienie przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazanych w art. 22 ust 1 oraz art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)pełnomocnictwo jeśli dotyczy do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. d)Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ e)Formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu
ul. Jagiellońska 56 a
33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 56 a 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- ZAOPATRZENIE GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa energii elektronicznej
- "ZAOPATRZENIE GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.