To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-22
Zabrze: dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 15678 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296264 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Nadzieja - Dzieci", ul. Hagera 6a, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 375 07 70, faks 0-32 271 60 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej na klej topliwy dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu. 3.3 Minimalne wymagania techniczne i eksploatacyjne które winien spełniać przedmiot dostawy: 1. Rok produkcji 2014. 2. Polska, autoryzowana dystrybucja. 3. Oklejarka 4-szczękowa z wymiennymi klejownikami pozwalająca okleić książki w technologii klejenia rolkowego gorącym klejem EVA oraz zamiennie w technologii klejenia rolkowego klejem PUR. 4. Możliwość bezinwazyjnego wyposażenia w przyszłości w moduł systemu klejenia dyszowego klejem PUR. 5. Całkowicie automatyczny panel sterowania z wyświetlaczem dotykowym. 6. Minimalny wymiar bloku książkowego brutto 140x120mm. 7. Maksymalny wymiar bloku książkowego co najmniej brutto 320x300mm. 8. Wymiary maszyny nie mogą przekraczać: długość 4200mm x szerokość 2500mm x wysokość 2000mm. 9. Urządzenie bezwzględnie winno posiadać rozwiązanie zapewniające delikatne i stabilne (stykowe) opadanie, tj. odkładanie sklejonych egzemplarzy na wykładak. 10. Możliwość pracy co najmniej 1300 cykli na godzinę. 11. Automatyczny system wykrywania błędów. 12. Automatyczny system korekty. 13. Automatyczna regulacja szerokości i grubości otwarcia zacisków książki. 14. Automatyczna regulacja głębokości frezu, minimum do 3 mm. 15. Automatyczne ustawienie parametrów klejenia (długość i szerokość). 16. Podwójne wałki do klejenia grzbietu. 17. Automatyczne bigowanie okładki. 3.4 Wykonawca winien dokonać wyceny urządzenia w dwóch wariantach: a. Oklejarka z systemem klejenia rolkowego klejem EVA. b. Oklejarka z systemem klejenia rolkowego klejem PUR. Zamawiający w trakcie oceny ofert dokona wyboru wariantu, który będzie uzależniony m.in. od kwoty jaka została przeznaczona na realizację zamówienia. Rozstrzygnięcie przetargu, w tym ocena i porównanie ofert będzie dotyczyć wybranego wariantu. 3.5 Urządzenie stanowiące przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowe (nieużywane), wolne od wad, kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania. 3.6 Cena winna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie w przypadku, gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny w terminie uzgodnionym z odbiorcą. 3.7 Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru; dłuższy okres gwarancji będzie punktowany w kryterium -gwarancja. 3.8 Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 10 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do gotowości usunięcia zgłoszonych usterek na miejscu w terminie 24 godzin od zgłoszenia. 3.10 Produkty objęte przedmiotem dostawy winne posiadać deklarację zgodności Conformité Européenne i być oznaczone znakiem CE bezpośrednio lub na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym. 3.11 Każdy produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać pełną dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim. 3.12 Produkt objęty przedmiotem dostawy musi być wykonany i dopuszczony do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 3.13 Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, dopisuje wyraz -lub równoważny- za wyjątkiem nazw producenta kleju, tj. EVA i PUR. 3.14 Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DERYA Sp. z o.o., Podleska 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 541200,00
Oferta z najniższą ceną: 541200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 706635,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.