To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Jarocin: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin
Numer ogłoszenia: 156803 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55461 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin z możliwością składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na VIII zadań częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie części zamówienia. I. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 - SMYCZE Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie smyczy do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji smyczy w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Smycz reklamowa z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 500 szt. - 250 szt. kolor żółty (PANTONE 123; CMYK (0/30/100/0)) - 250 szt. kolor czerwony (PANTONE 032 RED; CMYK (0/100/100/0)) - nadruk sublimacyjny w jednym kolorze na gładkiej taśmie - szerokość taśmy 15 mm - nadruk dwustronny - smycz z plastikową złączką, zakończona metalowym karabińczykiem II. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 -KUBKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie kubków do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji kubka w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Kubek z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 300 szt. - ceramiczny z uchem - poj. 250-300 ml - nadruk dwustronny - wnętrze kubka w kolorze jednolitym - pomarańczowym. III. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 - KRAWATY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie krawatów do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji krawatów w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Krawat z jednobarwnym logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 100 szt. - tkanina gładka żakardowa 2. Krawat z wielobarwnym logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 100 szt. - tkanina gładka żakardowa IV. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4 - SKARPETY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie skarpet damskich, męskich i dziecięcych do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji skarpet w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Palce i pięta skarpetek - w kolorze pomarańczowym w damskiej wersji skarpet, w kolorze granatowym w męskiej wersji skarpet. Logotyp jednobarwny (w kontrze lub z tłem) pomarańczowy lub granatowy jak wyżej. Jeśli logotyp w wersji podstawowej będzie miał mniej niż 3 cm szer. to należy zastosować wersję horyzontalną logotyp. 1. Skarpety damskie z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - łącznie 400 par: - 200 par rozmiar 35-38 - 200 par rozmiar 39-42 - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana 2. Skarpety męskie z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - łącznie 400 par: - 200 par rozmiar 39-42 - 200 par rozmiar 43-45 - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana 3.Skarpety dziecięce z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 200 par - rozmiar 17-18 cm - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana V. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5 - SZNURÓWKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie sznurówek do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji sznurówek w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1. Sznurówki - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 1000 par - szerokość taśmy 10-12 mm - długość 120 cm - kolor sznurówki: pantone 123 lub 032 - końcówki zakute bezbarwną folią VI. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 6 -NAMIOT PROMOCYJNY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie nadruku, nadruk na płaszczyznach namiotu oraz dostarczenie namiotu do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji namiotu w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Namiot promocyjny - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 2x4 m - 3 ściany pełne - półbok od frontu VII. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 7 PARASOLE Zamówienie obejmuje przygotowanie do wykonania zdobienia parasoli, wykonanie zdobienia na parasolach i dostawę zamówionych parasoli do siedziby Zamawiającego. Opis: 1.Parasole - 100 sztuk, - automatyczne, - przeciwdeszczowe, - transparentne (ewentualne elementy wykończeniowe, jak np. lamówka, winny być w kolorze: pomarańczowym, czerwonym lub niebieskim), - średnica: minimum 95cm, - zdobienie na parasolach (na części wykonanej z przezroczystego materiału): odporne na warunki atmosferyczne, nadruk logotypu Jarocina w kolorze jednolitym: pomarańczowym, czerwonym lub niebieskim - zgodnie z kolorystyką Pantone, która zapisana jest w Systemie Identyfikacji Wizualnej, jednak musi być spójny z elementami wykończeniowymi np. z lamówką. VIII. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 8 - KOSZULKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie koszulek do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji koszulek w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Koszulki - T-shirt - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 300 szt. - 150 szt. kolor czerwony, nadruk logo Jarocina jednobarwny, biały - 150 szt. kolor biały, nadruk logo Jarocina pełny kolor - każdy rodzaj/kolor w 4-ech rozmiarach: - S - 25 szt. - M - 50 szt. - L - 50 szt. - XL - 25 szt. - materiał bawełna min.95%; gramatura 150-260 gram - podwójne szwy na ramionach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: SMYCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BLUE-BOX AGENCJA REKLAMOWA IZABELA BARANOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BLUE-BOX AGENCJA REKLAMOWA IZABELA BARANOWSKA
- Blue-Box Agencja Reklamowa Izabela Baranowska, Ul. Zamenhofa 12/2, POLICE, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1105,77
Oferta z najniższą ceną: 1105,77 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: KUBKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A.U.H. ELWIRA Dariusz Płaczkiewicz, Ul. Szara 14, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2767,50
Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5338,69
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KRAWATY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAWATEX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KAROLINA ZWIERZCHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KRAWATEX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KAROLINA ZWIERZCHOWSKA
- KRAWATEX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Karolina Zwierzchowska, Ul. Zmienna 11/13, ŁÓDŹ, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5977,80
Oferta z najniższą ceną: 3837,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7171,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: SKARPETY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARO Anita Zawadzka, Ul. Krótka 26, Aleksandrów Ł., kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3870,00
Oferta z najniższą ceną: 3870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: SZNURÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁAGODZIŃSKI INVESTMENTS ARTUR ŁAGODZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ŁAGODZIŃSKI INVESTMENTS ARTUR ŁAGODZIŃSKI
- POL KASKADA - Artur Łagodziński, Ul. Ks. J. Popiełuszki 7, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5325,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2581,46
Oferta z najniższą ceną: 2581,46 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: NAMIOT PROMOCYJNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁAGODZIŃSKI INVESTMENTS ARTUR ŁAGODZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ŁAGODZIŃSKI INVESTMENTS ARTUR ŁAGODZIŃSKI
- POL KASKADA - Artur Łagodziński, Ul. Ks. J. Popiełuszki 7, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2515,35
Oferta z najniższą ceną: 2515,35 / Oferta z najwyższą ceną: 7515,30
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: KOSZULKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESPO S.C. M. Tomczewski P. Mikołajczak T. Jurga, Ul. Kołłątaja 22, KOŚCIAN, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5055,30
Oferta z najniższą ceną: 5055,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11298,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych z logo Urzędu PKDP
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.