eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinWykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Jarocin: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin
Numer ogłoszenia: 156803 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55461 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Jarocin z możliwością składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na VIII zadań częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie części zamówienia. I. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 - SMYCZE Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie smyczy do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji smyczy w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Smycz reklamowa z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 500 szt. - 250 szt. kolor żółty (PANTONE 123; CMYK (0/30/100/0)) - 250 szt. kolor czerwony (PANTONE 032 RED; CMYK (0/100/100/0)) - nadruk sublimacyjny w jednym kolorze na gładkiej taśmie - szerokość taśmy 15 mm - nadruk dwustronny - smycz z plastikową złączką, zakończona metalowym karabińczykiem II. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 -KUBKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie kubków do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji kubka w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Kubek z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 300 szt. - ceramiczny z uchem - poj. 250-300 ml - nadruk dwustronny - wnętrze kubka w kolorze jednolitym - pomarańczowym. III. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 - KRAWATY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie krawatów do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji krawatów w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Krawat z jednobarwnym logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 100 szt. - tkanina gładka żakardowa 2. Krawat z wielobarwnym logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 100 szt. - tkanina gładka żakardowa IV. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4 - SKARPETY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie skarpet damskich, męskich i dziecięcych do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji skarpet w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: Palce i pięta skarpetek - w kolorze pomarańczowym w damskiej wersji skarpet, w kolorze granatowym w męskiej wersji skarpet. Logotyp jednobarwny (w kontrze lub z tłem) pomarańczowy lub granatowy jak wyżej. Jeśli logotyp w wersji podstawowej będzie miał mniej niż 3 cm szer. to należy zastosować wersję horyzontalną logotyp. 1. Skarpety damskie z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - łącznie 400 par: - 200 par rozmiar 35-38 - 200 par rozmiar 39-42 - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana 2. Skarpety męskie z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - łącznie 400 par: - 200 par rozmiar 39-42 - 200 par rozmiar 43-45 - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana 3.Skarpety dziecięce z logotypem gminy Jarocin: - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 200 par - rozmiar 17-18 cm - cienkie gładkie - przędza bawełniana, czesana V. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5 - SZNURÓWKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie sznurówek do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji sznurówek w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1. Sznurówki - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 1000 par - szerokość taśmy 10-12 mm - długość 120 cm - kolor sznurówki: pantone 123 lub 032 - końcówki zakute bezbarwną folią VI. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 6 -NAMIOT PROMOCYJNY Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie nadruku, nadruk na płaszczyznach namiotu oraz dostarczenie namiotu do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji namiotu w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Namiot promocyjny - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 2x4 m - 3 ściany pełne - półbok od frontu VII. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 7 PARASOLE Zamówienie obejmuje przygotowanie do wykonania zdobienia parasoli, wykonanie zdobienia na parasolach i dostawę zamówionych parasoli do siedziby Zamawiającego. Opis: 1.Parasole - 100 sztuk, - automatyczne, - przeciwdeszczowe, - transparentne (ewentualne elementy wykończeniowe, jak np. lamówka, winny być w kolorze: pomarańczowym, czerwonym lub niebieskim), - średnica: minimum 95cm, - zdobienie na parasolach (na części wykonanej z przezroczystego materiału): odporne na warunki atmosferyczne, nadruk logotypu Jarocina w kolorze jednolitym: pomarańczowym, czerwonym lub niebieskim - zgodnie z kolorystyką Pantone, która zapisana jest w Systemie Identyfikacji Wizualnej, jednak musi być spójny z elementami wykończeniowymi np. z lamówką. VIII. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 8 - KOSZULKI Zamówienie obejmuje przygotowanie projektu na podstawie wskazówek określonych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin, przygotowanie do produkcji, produkcja oraz dostarczenie koszulek do siedziby Zamawiającego, a także udostępnienie Zamawiającemu wizualizacji koszulek w formie elektronicznej (format jpg; pdf, tiff). Opis: 1.Koszulki - T-shirt - wg projektu określonego w Systemie Identyfikacji Wizualnej Gminy Jarocin - 300 szt. - 150 szt. kolor czerwony, nadruk logo Jarocina jednobarwny, biały - 150 szt. kolor biały, nadruk logo Jarocina pełny kolor - każdy rodzaj/kolor w 4-ech rozmiarach: - S - 25 szt. - M - 50 szt. - L - 50 szt. - XL - 25 szt. - materiał bawełna min.95%; gramatura 150-260 gram - podwójne szwy na ramionach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: SMYCZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue-Box Agencja Reklamowa Izabela Baranowska, Ul. Zamenhofa 12/2, POLICE, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1025,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1105,77

  • Oferta z najniższą ceną: 1105,77 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KUBKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.U.H. ELWIRA Dariusz Płaczkiewicz, Ul. Szara 14, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2767,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5338,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: KRAWATY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRAWATEX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Karolina Zwierzchowska, Ul. Zmienna 11/13, ŁÓDŹ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5977,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3837,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7171,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: SKARPETY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARO Anita Zawadzka, Ul. Krótka 26, Aleksandrów Ł., kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: SZNURÓWKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL KASKADA - Artur Łagodziński, Ul. Ks. J. Popiełuszki 7, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2581,46

  • Oferta z najniższą ceną: 2581,46 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: NAMIOT PROMOCYJNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL KASKADA - Artur Łagodziński, Ul. Ks. J. Popiełuszki 7, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2515,35

  • Oferta z najniższą ceną: 2515,35 / Oferta z najwyższą ceną: 7515,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: KOSZULKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESPO S.C. M. Tomczewski P. Mikołajczak T. Jurga, Ul. Kołłątaja 22, KOŚCIAN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5055,30

  • Oferta z najniższą ceną: 5055,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11298,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.