eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłówdostawy leków różnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Namysłów: dostawy leków różnych
Numer ogłoszenia: 156805 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna , ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 0-77 40 40 248, faks 0-77 40 40 250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy leków różnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz leków określono w poniższej tabeli. Ilości opakowań podane w poniższej tabeli służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając (zaokrąglając do pełnych opakowań w górę). Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 33.60.00.00-6 (Produkty farmaceutyczne). Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). W przypadku braku leku podanego w ofercie przetargowej, w chwili jego braku Wykonawca winien zapewnić inny odpowiedni zamiennik w cenie artykułu wycenionego w ofercie przetargowej. Lp. Nazwa leku j.m. Ilość orientac. Zadanie nr 1 1. Albuminum Humanum INJ.20%-100ml. szt. 100 2. Albuminum Humanum INJ.20%-50ml. szt. 50 Zadanie nr 2 1. Enoxaparinum natium 0,04g/0,4ml.x10 ampułkostrzykawek op. 180 2. Enoxaparinum natium 0,08g/0,8ml.x2 ampułkostrzykawek op. 600 Zadanie nr 3 1. Dalteparinum natrium 5000jm./0,2ml.x10 ampułkostrzykawek op. 70 2. Dalteparinum natrium 7500jm./0,3ml.x10 ampułkostrzykawek op. 60 Zadanie nr 4 1. Nadroparinum calcium 2850 jm./0,3ml.x10 ampułkostrzykawek op. 70 2. Nadroparinum calcium 5700 jm./0,6ml.x10 ampułkostrzykawek op. 70 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Ilość części (zadań): 4. Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zadanie nr 1- 800.00 zł; zadanie nr 2 - 1000.00 zł; zadanie nr 3 - 300.00 zł; zadanie nr 4 - 300.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują max. 3 dniowy termin realizacji danej partii dostawy, którzy zagwarantują, że w przypadkach pilnych dostaw (sporadycznych, w razie konieczności) zamówienia złożone do godz. 11:00 realizowane będą tego samego dnia do godz. 15:00, zamówienia złożone po godz. 11:00 realizowane będą w dniu następnym do godz. 10:00, którzy oświadczą, że oferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument wniesienia wadium; 5. cennik - zadanie nr 1*; 6. cennik - zadanie nr 2*; 7. cennik - zadanie nr 2*; 8. cennik - zadanie nr 2*; 9. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP; 10. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do1. Albuminum Humanum INJ.20%-100ml. szt. 100 2. Albuminum Humanum INJ.20%-50ml. szt. 50 stawy leków różnych do apteki przyszpitalnej - zadanie nr 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy leków różnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego - zadanie nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.