eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Toruńskiej 86

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Warszawa: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Toruńskiej 86
Numer ogłoszenia: 156811 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax 022 6758616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budzetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy przy ul. Toruńskiej 86.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami poinstalacyjnymi w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w DzielnicyTargówek m. st. Warszawy przy ul. Toruńskiej 86

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 400,00 zł. w terminie do dnia 25.09.2007 godz. 900.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia t.j. wymiany centralnego ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykażą, że zatrudniają personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. 3. Złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnym . 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace, na czas minimum 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 2. wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę należycie co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. wymiany centralnego ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót), 3. oświadczenie , że Wykonawca zatrudnia personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia, 4. oświadczenie , że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnym, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy 7. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia ,iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 9.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, 11. referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę 12. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 13.oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisania przez pełnomocnika, 14. oświadczenie Wykonawcy , potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż 12 miesiecy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-226 Warszawa ul. Toruńska 86.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Warszawa ul. Toruńska 86.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.