To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-26
Elbląg: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r
Numer ogłoszenia: 156844 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105050 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 312 572, faks 261 313 304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2015 r. z podziałem na 5 części zamówienia: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1- Zakup akcesoriów komputerowych oraz sprzętu sieciowego w ilości 33 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - Zakup akumulatorków w ilości 2 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 - Zakup sprzętu i urządzeń biurowych w ilości 10 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 - Zakup części i akcesoriów do sprzętu łączności w ilości 5 pozycji asortymentowych; CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 5 - Zakup niszczarek w ilości 4 pozycji asortymentowych. Zamówienie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.00 - Noże 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.61 - Klawiatury programowalne 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.71.23.48 - Diody laserowe 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 38.63.61.00 - Lasery 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 44.32.10.00 - Kabel 31.43.20.00 - Akumulatory niklowo-kadmowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 42.99.42.30 - Laminatory 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup akcesoriów komputerowych oraz sprzętu sieciowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31270,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38363,70
Oferta z najniższą ceną: 30957,30 / Oferta z najwyższą ceną: 38363,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup akumulatorków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 774,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1599,00
Oferta z najniższą ceną: 1599,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1599,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup niszczarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
- INTRAX A. Bielawski Spółka Jawna, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70081,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53807,09
Oferta z najniższą ceną: 53807,09 / Oferta z najwyższą ceną: 66368,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa lamp oraz materiałów elektrycznych do garderób na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.