Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Szczecin: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 156875 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4329586, 4329521, faks 91 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera załącznik nr 2 Szczegółowa oferta cenowa do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6, 33.12.41.20-5, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.28-5, 33.14.13.23-0, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3, 33.15.72.00-7, 33.15.71.10-9, 33.15.70.00-5, 33.14.14.20-0, 33.14.14.11-4, 33.14.11.16-6, 39.51.23.00-7, 18.42.43.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet nr 1 Drenaż pacjenta: 430,00 zł; Pakiet nr 2 Dreny: 432,00 zł; Pakiet nr 3 Cewniki, worki na mocz: 380,00 zł; Pakiet nr 4 Cewniki specjalistyczne: 44,00 zł; Pakiet nr 5 Katetery do odsysania ran: 70,00 zł; Pakiet nr 6 Zestawy: 90,00 zł; Pakiet nr 7 Samoprzylepny worek pooperacyjny do drenażu: 25,00 zł; Pakiet nr 8 Strzykawki, kraniki: 420,00 zł; Pakiet nr 9 Igły: 500,00 zł; Pakiet nr 10 Igły do biopsji: 13,00 zł; Pakiet nr 11 Igły do nakłuć lędźwiowych: 4,00 zł; Pakiet nr 12 Igły do nefrostomii: 136,00 zł; Pakiet nr 13 Zestawy, igły: 360,00 zł; Pakiet nr 14 Zestawy do paracentezy i igła do trepanobiopsji: 120,00 zł; Pakiet nr 15 Przyrządy do transfuzji: 130,00 zł; Pakiet nr 16 Przedłużacze do pomp: 3,00 zł; Pakiet nr 17 Zestaw do terapii tlenowej dla dorosłych: 100,00 zł; Pakiet nr 18 Nebulizator z ustnikiem, maska tlenowa: 5,00 zł; Pakiet nr 19 Rękawice sterylne: 405,00 zł; Pakiet nr 20 Ostrza chirurgiczne wymienne: 21,00 zł; Pakiet nr 21 Zestawy stomijne: 40,00 zł; Pakiet nr 22 Zestawy opatrunkowe: 77,00 zł; Pakiet nr 23 Torby jednorazowego użytku do wymiocin: 7,00 zł; Pakiet nr 24 Kompres ciepło-zimno: 14,00 zł; Pakiet nr 25 Koce ratunkowe: 5,00 zł; Pakiet nr 26 Zestaw do pozycjonowania pacjentów: 13,00 zł; Pakiet nr 27 Zestaw do badań histopatologicznych: 68,00 zł; Pakiet nr 28 Higiena pacjenta: 530,00 zł; Pakiet nr 29 Akcesoria higieniczne: 18,00 zł; Pakiet nr 30 Akcesoria ginekologiczne: 85,00 zł; Pakiet nr 31 Rękawiczki i pokrowiec: 230,00 zł; Pakiet nr 32 Różny sprzęt medyczny I: 56,00 zł; Pakiet nr 33 Profilaktyka przeciwzakrzepowa: 19,00 zł; Pakiet nr 34 Różny sprzęt medyczny II: 21,00 zł; Pakiet nr 35 Sprzęt do ligacji naczyń: 415,00 zł; Pakiet nr 36 Uszczelki: 3,00 zł; Pakiet nr 37 Akcesoria pielęgnacyjne: 17,00 zł; Pakiet nr 38 Elektrody do EKG: 3 121,00 zł; Pakiet nr 39 Prześcieradło papierowe: 470,00 zł; Pakiet nr 40 Koszule i spodnie dla pacjenta: 55,00 zł; Pakiet nr 41 Papier do videoprintera: 18,00 zł; Pakiet nr 42 Golarki: 5,00 zł; Pakiet nr 43 Zestawy uniwersalne do żywienia dojelitowego: 1 105,00 zł; Pakiet nr 44 Elektroda do resekcji: 68,00 zł. 2. Wadium należy wpłacić na rachunek wskazany przez Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określonej w pkt 12.3 podpkt 1, Wykonawca zobowiązany jest do zdeponowania go w Sekretariacie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W obydwu przypadkach kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 t. j.). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego - BGK Bank Gospodarstwa Krajowego nr 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001 z dopiskiem Wadium nr postęp.: 14/2016, na Dostawę materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. 5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki Zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dot. posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien udokumentować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie realizowane lub zrealizowane minimum dwie dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku lub produktów odpowiadających swoim charakterem oferowanym w danym pakiecie przedmiotom: w zakresie Pakietu nr 11, 16, 18, 23, 25, 36, 42 o wartości przekraczającej 150,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 10, 24, 26, 33 o wartości przekraczającej 500,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 7, 20, 29, 34, 37, 41 o wartości przekraczającej 800,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 4, 21, 32, 40 o wartości przekraczającej 2 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 5, 6, 17, 22, 27, 30, 44 o wartości przekraczającej 3 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 12, 14, 15 o wartości przekraczającej 6 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 31 o wartości przekraczającej 11 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 1, 2, 3, 8, 13, 19, 35 o wartości przekraczającej 17 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 9, 39 o wartości przekraczającej 23 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 28 o wartości przekraczającej 26 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 43 o wartości przekraczającej 55 000,00 zł brutto - każda z nich; w zakresie Pakietu nr 38 o wartości przekraczającej 155 000,00 zł brutto - każda z nich. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże kontrakty, znajdujące się w trakcie wykonania, wartość zrealizowanej na dzień składania ofert części umowy, nie może być mniejsza, niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu minimalna wartość dostaw dla uznania warunków dot. wiedzy i doświadczenia za spełnione.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Spis dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty; 2. Druk oferty cenowej - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ; 3. Formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie sposobu rozliczania - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ; 6. Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w Sekretariacie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy częściowej - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w następujących sytuacjach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia - w formie pisemnego aneksu - zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Jeżeli zaktualizuje się którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w poprzednim ustępie, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 15 dni od dnia wystąpienia przyczyn wpływających na zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki wymienione w ust. 3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy. 5. Żadna ze stron nie może przelać na inny podmiot zobowiązań i uprawnień wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spzozmsw.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: N/D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drenaż pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drenaż pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki, worki na mocz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, worki na mocz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Katetery do odsysania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery do odsysania ran.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Samoprzylepny worek pooperacyjny do drenażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samoprzylepny worek pooperacyjny do drenażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Strzykawki, kraniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, kraniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.28-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igły do biopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igły do nakłuć lędźwiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć lędźwiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igły do nefrostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nefrostomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestawy, igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy, igły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestawy do paracentezy i igła do trepanobiopsji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do paracentezy i igła do trepanobiopsji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przyrządy do transfuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do transfuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przedłużacze do pomp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw do terapii tlenowej dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do terapii tlenowej dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Nebulizator z ustnikiem, maska tlenowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator z ustnikiem, maska tlenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rękawice sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Ostrza chirurgiczne wymienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne wymienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestawy stomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy stomijne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy opatrunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Torby jednorazowego użytku do wymiocin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby jednorazowego użytku do wymiocin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Kompres ciepło-zimno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres ciepło-zimno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Koce ratunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koce ratunkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestaw do pozycjonowania pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pozycjonowania pacjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestaw do badań histopatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do badań histopatologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Higiena pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Higiena pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Akcesoria higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria higieniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Akcesoria ginekologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria ginekologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Rękawiczki i pokrowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki i pokrowiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 39.51.23.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Różny sprzęt medyczny I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt medyczny I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Profilaktyka przeciwzakrzepowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilaktyka przeciwzakrzepowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Różny sprzęt medyczny II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt medyczny II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Sprzęt do ligacji naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do ligacji naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Uszczelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Akcesoria pielęgnacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria pielęgnacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Elektrody do EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Prześcieradło papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Koszule i spodnie dla pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule i spodnie dla pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Papier do videoprintera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do videoprintera.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 30.19.76.30-1, 22.99.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Golarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zestawy uniwersalne do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy uniwersalne do żywienia dojelitowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Elektroda do resekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do resekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy częściowej - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.