eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Kraków: Świadczenie usług medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 1568 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Profilaktyczną opiekę zdrowotną obejmującą badania wstępne oraz okresowe, przewidziane w prawie pracy dla pracowników MOR ARIMR oraz stażystów: A) badanie wstępne i okresowe (dla ok 250 osób średniorocznie) obejmujące: badanie ogólne wraz z iniekcjami i innymi niezbędnymi czynnościami wraz wydaniem zaświadczenia oraz: a) badanie morfologii krwi, b) badanie ogólne moczu, c) badanie OB, d) przeglądowe, pełnowymiarowe zdjęcie PA RTG klatki piersiowej z utrwaleniem rezultatu w wersji cyfrowej (CD/DVD), e) badanie okulistyczne, f) badanie poziomu cholesterolu całkowitego we krwi i badanie poziomu transaminazy alaninowej i asparaginowej - dodatkowe badanie dla osób sprawujących funkcje kierownicze ok. 30 osób, B) badanie okulistyczne wraz z wydaniem zaświadczenia badające reakcję na zjawisko olśnienia i widzenie zmierzchowe - dodatkowe badanie ok. 150 osób w trakcie obowiązywania umowy, C) badanie kierowcy - 1 osoba, D) badanie pracownika wykonującego prace na wysokości do 3m wraz z wydaniem zaświadczenia - ok. 10 osób w trakcie obowiązywania umowy, E) dodatkowe badanie EKG, F) dodatkowe badanie poziomu cholesterolu i glukozy, G) dodatkowe iniekcje i badania lekarzy. 1.2 Profilaktyczną opiekę zdrowotną obejmującą badania kontrolne przewidziane w prawie pracy - średniorocznie około 15 pracowników. 1.3 Profilaktyczną opiekę zdrowotną obejmującą badania okresowe w trybie § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z dnia 25 czerwca 1996 r.) - średniorocznie ok. 120 osób w tym większość (ok. 90 %) w związku z pogorszeniem wzroku. Badanie okresowe w trybie § 6 pkt 1 ww. rozporządzenia obejmuje wszelkie badania diagnostyczne i lekarskie niezbędne do wydania orzeczenia. Jeżeli w ciągu roku kalendarzowego poprzedzającego badanie okresowe w trybie ww. § 6 pkt 1 rozporządzenia, pracownik Zamawiającego nie został poddany badaniom określonym w powyższym pkt 1.1 lit A - badanie okresowe obejmuje także badania określone w pkt 1.1 lit. A (dotychczas pracownicy Zamawiającego nie byli poddawani badaniom w tak szerokim zakresie). 1.4 Rozpoznawanie i ocenę czynników występujących w środowisku pracy oraz sposobów wykonywania pracy, mogących mieć ujemny wpływ na zdrowie. 1.5 Rozpoznawanie i ocenę ryzyka zawodowego w środowisku pracy oraz informowanie o możliwości występowania niekorzystnych skutków zdrowotnych będących jego następstwem. 1.6 Udzielanie porad w zakresie organizacji pracy, ergonomii, fizjologii i psychologii pracy. 1.7 Orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie. 1.8 Udział uprawnionego lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną w posiedzeniach Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy. 1.9 Udział lekarza medycyny pracy w komisji powypadkowej. 1.10 Prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą. 1.11 Wykonywanie badań i szczepień ochronnych dla pracowników z grupy zwiększonego ryzyka zachorowań, przy czym zwrot kosztów szczepionki dla Wykonawcy następuje po przedłożeniu faktury jej zakupu. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania Wykonawcy własnej szczepionki. Badania musza odbywać się w przychodniach posiadających gabinet okulistyczny z możliwością wystawiania recept, zlokalizowanych w miejscowościach wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz przedmiotowych przychodni w momencie zawarcia umowy. Możliwość wyboru przez Wykonawcę miejsca świadczenia usługi dla jednostek terenowych Zamawiającego oznacza świadczenie wszystkich usług dla danej jednostki terenowej w jednej z wybranych miejscowości - bez możliwości dzielenia badań. Pobieranie materiałów biologicznych (jeżeli pobranie następuje przez wykwalifikowany personel) do badań winno odbywać się w miejscu i dniu badania lekarskiego. Dopuszcza się możliwość poddawania pracowników Zamawiającego badaniu RTG w innym miejscu niż badanie lekarskie, jednakże w tej samej miejscowości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm 85.11.18.10 - Usługi analizy krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - opóźnienia w realizacji prac adaptacyjnych w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot umowy, - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, IV piętro, na Dzienniku Podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, w ramach której poszczególnym elementom oferty przyznano następujące wagi: A) koszt jednego badania ogólnego w zakresie wymienionym w pkt A opisu przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymienionymi tam badaniami (w ramach badań wstępnych i okresowych) wraz z wydaniem zaświadczenia - 45% B) koszt jednego badania okresowego w trybie ww. § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników - 20 % C) koszt jednego badania kontrolnego przewidzianego w prawie pracy - 5 % D) koszt jednego badania kierowcy wraz z wydaniem zaświadczenia - 1% E) badanie pracownika wykonującego prace na wysokości do 3m z wydaniem zaświadczenia - 1% F) koszt jednego badania okulistycznego badającego reakcję na zjawisko olśnienia i widzenia zmierzchowego wraz z wydaniem zaświadczenia - 14% G) koszt jednego dodatkowego badania EKG - 1% H) koszt jednego dodatkowego badania poziomu cholesterolu i glukozy - 1% I) koszt jednej godziny udziału lekarza w komisji BHP lub komisji powypadkowej - 6 % J) koszt dodatkowej jednej (1) iniekcji i badania lekarza - 6% 2. W każdym z wyżej opisanych kryteriów ocena odbywać się będzie według wzoru: najniższa zaoferowana w danym kryterium cena/cena oferty badanej x wartość procentowa danego kryterium. 3. Łączną ocenę oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych w każdym z kryteriów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.