eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Siemianowice Śląskie: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 156964 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie zgodnie z zakresem określonym w art. 62 ust 1 c) oraz art. 62 ust. 2 ustawy z dnia 07.07. 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm., dalej również: Pb. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: Wykonanie pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Przeglądy powinny zostać sporządzone na karcie przeglądu stanu użytkowej obiektu stanowiący dodatek nr 10/1 do SIWZ. Wykaz budynków do wykonania przeglądów pięcioletnich budowlanych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/1 do SIWZ. Część II Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres prac obejmuje: 1).sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, 2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych, 4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami, 5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. 7).W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. Przeglądy powinny zostać sporządzone na na protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowiący dodatek nr 10/2 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych kominiarskich na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/2 do SIWZ Część III Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: 1) wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych, 2) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - w lokalach mieszkalnych i użytkowych w danym budynku, 3). Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych w których został odcięty dopływ gazu (bez uszczelnienia) 4) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza) -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. -w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność. 5) W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole przeglądu instalacji gazowej stanowiący dodatek nr 10/3 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych gazowych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. -Prowadzący postępowanie informuje, że jeżeli kwoty wskazane w wykazie usług zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Prowadzący postępowanie dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: 2.1. w odniesieniu do Części I : Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia o których mowa w art. 62 ust 1 pkt. 2 Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 25.000 ,00 zł brutto w ramach jednej umowy 2.2 w odniesieniu do Części II : Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (np. dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 20.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy 2.3 w odniesieniu do Części III : Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego instalacji gazowych podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 30.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. -Prowadzący postępowanie informuje, że jeżeli kwoty wskazane w wykazie usług zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Prowadzący postępowanie dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. 3.1 w odniesieniu do Części I : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3.2 w odniesieniu do Części II : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. 3.3 w odniesieniu do Części II : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: -co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r, Nr 89, poz. 828 ze zm). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. -Prowadzący postępowanie informuje, że jeżeli kwoty wskazane w wykazie usług zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Prowadzący postępowanie dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. -Prowadzący postępowanie informuje, że jeżeli kwoty wskazane w wykazie usług zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Prowadzący postępowanie dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. -Prowadzący postępowanie informuje, że jeżeli kwoty wskazane w wykazie usług zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Prowadzący postępowanie dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi Dodatek nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15, pokój nr. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres kontroli obejmuje: Wykonanie pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Przeglądy powinny zostać sporządzone na karcie przeglądu stanu użytkowej obiektu stanowiący dodatek nr 10/1 do SIWZ. Wykaz budynków do wykonania przeglądów pięcioletnich budowlanych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1).sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, 2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych, 4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami, 5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. 7).W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. Przeglądy powinny zostać sporządzone na na protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowiący dodatek nr 10/2 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych kominiarskich na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres kontroli obejmuje: 1) wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych, 2) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - w lokalach mieszkalnych i użytkowych w danym budynku, 3). Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych w których został odcięty dopływ gazu (bez uszczelnienia) 4) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza) -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. -w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność. 5) W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole przeglądu instalacji gazowej stanowiący dodatek nr 10/3 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych gazowych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.