eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceKonserwacja i naprawa Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUS i A) w jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4217 Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Gliwice: Konserwacja i naprawa Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUS i A) w jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4217 Gliwice
Numer ogłoszenia: 15697 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, faks 0-32 231 92 51 wew. 111-720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUS i A) w jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4217 Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4217 Gliwice z podziałem na 12 zadań (części)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp): a) posiadają ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z art. 3 pkt 2, art. 15 pkt 1 ustawy o ochronie osób i mienia). b) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II (drugiego) stopnia . w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienie w obiekcie związanym z obronnością lub bezpieczeństwem państwa polegającym na naprawie i konserwacji Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania o wartości minimum 100,000 zł brutto, b) dysponują lub będą dysponować co najmniej: - 2 (dwoma) instalatorami i projektantem systemów alarmowych, którzy muszą posiadać świadectwo ukończenia kursu w zakresie: instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 oraz świadectwo kwalifikacji (SEP) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI o napięciu 1 kV - 2 (dwoma) grupami technicznymi dwuosobowymi realizującymi zamówienie, - pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym przez Służby Ochrony Państwa w zakresie ochrony informacji niejawnych Wszystkie te osoby muszą posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa - o klauzuli TAJNE wydane przez Służby Ochrony Państwa, - dysponują lub będą dysponować minimum 2(dwoma) instalatorami/konserwatorami posiadającymi: - stosowne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (I-go lub II-go stopnia), - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych - świadectwo kwalifikacyjne (SEP) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisko EKSPLAOTACJI o napięciu do 1 kV c) dysponują lub będą dysponować kancelarią tajną i pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych oraz co najmniej 2 samochodami w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 1.000 000,00 zł; w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa poniżej na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pomieszczeń i samochodów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pomieszczeń i samochodów, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał pomieszczenia lub samochody, którymi będzie dysponował, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, kursy i szkolenia, - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę min. 1.000.000 zł . Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako niezłożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217, 44 - 121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, budynek nr 7 (kancelaria jawna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowej 4217, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47 Kancelaria Jawna, budynek nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 3390 Tarnowskie Góry, Kompleks Lasowice, Wojskowa Komenda Uzupełnień Tarnowskie Góry, Garnizonowy Węzeł Łączności Tarnowskie Góry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 3390 Tarnowskie Góry, Kompleks Lasowice, Wojskowa Komenda Uzupełnień Tarnowskie Góry, Garnizonowy Węzeł Łączności Tarnowskie Góry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Częstochowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Będzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Będzinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Katowicach, Garnizonowy Węzeł Łączności w Katowicach, Wojskowa Komenda Transportu w Katowicach, Wojewódzki Sztab Wojskowy w Katowicach, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Katowicach, Garnizonowy Węzeł Łączności w Katowicach, Wojskowa Komenda Transportu w Katowicach, Wojewódzki Sztab Wojskowy w Katowicach, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Katowicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mysłowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Mysłowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Tychach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Tychach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Rybniku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Rybniku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1499, Jednostka Wojskowa 1552, Jednostka Wojskowa 2748 w Bytomiu, Jednostka Wojskowa 2748 w Bytomiu K-5559 Radzionków, Klub Garnizonowy w Bytomiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1499, Jednostka Wojskowa 1552, Jednostka Wojskowa 2748 w Bytomiu, Jednostka Wojskowa 2748 w Bytomiu K-5559 Radzionków, Klub Garnizonowy w Bytomiu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1966 Gliwice, Jednostka Wojskowa 1966 obiekt K-4578 Toszek, Jednostka Wojskowa 4163 Gliwice, Jednostka Wojskowa 1357 Gliwice, Garnizonowy Węzeł Łączności w Gliwicach, Jednostka Wojskowa 4115 w Gliwicach, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Gliwicach, Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1966 Gliwice, Jednostka Wojskowa 1966 obiekt K-4578 Toszek, Jednostka Wojskowa 4163 Gliwice, Jednostka Wojskowa 1357 Gliwice, Garnizonowy Węzeł Łączności w Gliwicach, Jednostka Wojskowa 4115 w Gliwicach, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Gliwicach, Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1691 Oświęcim, Jednostka Wojskowa 2272 Oświęcim, Jednostka Wojskowa 1521 Libiąż, WKU Oświęcim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Jednostka Wojskowa 1691 Oświęcim, Jednostka Wojskowa 2272 Oświęcim, Jednostka Wojskowa 1521 Libiąż, WKU Oświęcim..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej w Gliwicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - Naprawa i konserwacja Technicznych Urządzeń Sygnalizacji i Alarmowania (TUSiA) w kompleksie: Oddział Specjalny Żandarmerii Wojskowej w Gliwicach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.