Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Opole: Materiały jednorazowe, leki, dezynfekcja
Numer ogłoszenia: 15698 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, tel. 077 452 51 29, faks 077 452 60 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały jednorazowe, leki, dezynfekcja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowych, leków, dezynfekcji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, (załącznik nr 1 do SIWZ) b) wypełniony druk oferty cenowej, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ); d) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 12 niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia formularzy na kopiach zawierających dokładnie ich treść. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na postawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny dokument odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. d) zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. e) załączenie upoważnienia do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub w innym dokumencie), jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. 3 dostaw zbliżonych co do wartości i przedmiotu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, g) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. h) oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie RP i na żądanie Zamawiającego zostaną mu niezwłocznie przedstawione, i) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zamawiający wymaga załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 116 Szpital z Przychodnią SP ZOZ ul. Wróblewskiego 46 45-759 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 116 Szpital z Przychodnią SP ZOZ ul. Wróblewskiego 46 45-759 Opole Sekretariat p.32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Materiały dezynfekcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów dezynfekcyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Leki II dopuszczono składanie ofert na poszczególne pozycje z pakietu - 12 pozycji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw leków II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Leki III (żel do znieczulania).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw leków III (żelu do znieczulania).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Materiały jednorazowego użytku II (siatka przepuklinowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów jednorazowego użytku II (siatki przepuklinowej).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 4 warsztatów/szkoleń dla JST, PUP, PRRP, PES, OWES.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.