Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Sochaczew: Dostawa paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 156993 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie Dostawa paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych z podziałem na części ( GRUPY): GRUPA I. Dostawa paliw płynnych: -benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 w ilości 10 000 l -olej napędowy w ilości 35 000 l GRUPA II. Dostawa olei silnikowych i smarnych do pojazdów i sprzętu drogowego GRUPA III. Dostawa olei silnikowych i smarnych do drobnego sprzętu drogowego tj: pilarek, kosiarek itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców 1.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy p.z.p. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Posiadają stację paliw na terenie miasta Sochaczewa (dotyczy zamówienia z GRUPY I) 6.Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawców zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców ,którzy: a)Nie spełniają warunków określonych w pkt. V. specyfikacji istotnych warunków zamówienia b)Nie spełniają warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. c)Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków d)Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2)Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3)Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) będzie niezgodna z ustawą b)jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia c)jej złożenie będzie stanowiło czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji d) będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e)zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienie f) będzie zawierała omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie inż. 88. ustawy Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny g) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów h) Oferent w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) - w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być wyliczona na podstawie załącznika nr 2 a do specyfikacji. 2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3)Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 4)Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy p.z.p. - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6)Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy. 7)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p. potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki, w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie, podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych ( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska10 96-500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska10 96-500 Sochaczew pokój nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych: benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 w ilości 10 000 l olej napędowy w ilości 35 000 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa olei silnikowych i smarnych do pojazdów i sprzętu drogowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Olej lux ( 5l) 70 opak. 2. Olej SUPEROL (opak- 5l) CC SAE 30 120opak. 3. Olej Hydrol L-HL 46 (opak. 5 l) 20 opak. - Hydrol L-HL 100 (opak. 30 l) 6 opak. 4. Olej Mobil Super /M/15W40 (opak. 1 l) 25 opak. (opak. 4 l) 18 opak. 5. Olej Selenia 20K 10W40 (opak. 1 l) 2 opak. 6. Olej Castrol T(2T) (opak. 1 l) 15 opak. 7.Olej Mobil Delvac MX 15W40 (opak. 60 l) 1 opak. 8. Olej Hipol15F (opak.5 l) 5 opak.(opak.1 l) 10 opak. 9.Smar ŁT 43 (opak. 9 kg) 6 opak. (opak. 1 kg) 6 opak. 10. R-3 (0,5 l) 15 opak. 11. Olej do kosiarki trawnikowej SAE 30, (silnik benzynowy czterosuwowy chłodzony powietrzem firmy B&S)( opak 0,6 l) 10 opak. 12. DOT 4 (opak 0,5 l) 6 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 23.12.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa olei silnikowych i smarnych do drobnego sprzętu drogowego tj: pilarek, kosiarek itp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej STIHL ( opak. 1 l ) 50 l Smar STIHL w tubach ( poj. 80g) 20 tub..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.00.00.00-7, 23.12.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą tłucznia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- BZP.272.7.2025.ŁC Sukcesywna dostawa paliw do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Zakup paliw płynnych i innych paliw, produktów i usług związanych z obsługą pojazdów służbowych w obrocie bezgotówkowym w systemie elektronicznych kart flotowych dla UMWM.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne Nadleśnictwa Pisz w 2025 roku.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.