eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUdrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy, pow. Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących częścia) Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski b) Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żorawina, Kobierzyce c) Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin d) Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Wrocław: Udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy, pow. Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski b) Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żorawina, Kobierzyce c) Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin d) Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów
Numer ogłoszenia: 156995 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy, pow. Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski b) Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żorawina, Kobierzyce c) Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin d) Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy na łącznej dł. 35,372 km w tym: Ad. a) Trawna Konserwacja cieku na dł. 4,325 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu koryta cieku na dł. 4,325 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wywóz części urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zanieczyszczeń komunalnych z koryta cieku. Ad. b) Czarna Sławka Konserwacja cieku na dł. 9,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 9,417 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, Gajnik Konserwacja cieku na dł. 3,415 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,415 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zatorów z koryta cieku, - oczyszczenie terenu. Ad. c) Potok Pluskawa Konserwacja cieku na dł. 8,848 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 8,797 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - odmulenie rozlewisk wraz z wywiezieniem urobku, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - uzupełnienie ubytków w murze oporowym, - konserwacja zastawki zasuwowej, - oczyszczenie terenu. Ad.d) Ciek Ż-G Konserwacja cieku na dł. 4,95 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,800 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usunięcie zakrzaczeń i drzew, - karczowanie pni, - oczyszczenie terenu. Ciek Ż-F Konserwacja cieku na dł. 4,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 2,697 kmwraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i wylotów drenarskich, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usuniecie zakrzaczeń, - oczyszczenie terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę, polegającą na wykonaniu konserwacji cieków, kanałów bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z dna i skarp cieku). Za usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi polegające na wykonaniu konserwacji cieków, kanałów bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów ze skarp). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. VII pkt 2 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez Inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku VAT, b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieku na dł. 4,325 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu koryta cieku na dł. 4,325 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wywóz części urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zanieczyszczeń komunalnych z koryta cieku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żórawina, Kobierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czarna Sławka Konserwacja cieku na dł. 9,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 9,417 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, Gajnik Konserwacja cieku na dł. 3,415 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,415 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zatorów z koryta cieku, - oczyszczenie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieku na dł. 8,848 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 8,797 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - odmulenie rozlewisk wraz z wywiezieniem urobku, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - uzupełnienie ubytków w murze oporowym, - konserwacja zastawki zasuwowej, - oczyszczenie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek Ż-G Konserwacja cieku na dł. 4,95 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,800 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usunięcie zakrzaczeń i drzew, - karczowanie pni, - oczyszczenie terenu. Ciek Ż-F Konserwacja cieku na dł. 4,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 2,697 kmwraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i wylotów drenarskich, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usuniecie zakrzaczeń, - oczyszczenie terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.