Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Wrocław: Udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy, pow. Wrocław, Oława
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
a) Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski
b) Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żorawina, Kobierzyce
c) Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin
d) Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów
Numer ogłoszenia: 156995 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy, pow. Wrocław, Oława Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski b) Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żorawina, Kobierzyce c) Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin d) Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie cieków w zlewni rz. Ślęzy na łącznej dł. 35,372 km w tym: Ad. a) Trawna Konserwacja cieku na dł. 4,325 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu koryta cieku na dł. 4,325 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wywóz części urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zanieczyszczeń komunalnych z koryta cieku. Ad. b) Czarna Sławka Konserwacja cieku na dł. 9,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 9,417 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, Gajnik Konserwacja cieku na dł. 3,415 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,415 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zatorów z koryta cieku, - oczyszczenie terenu. Ad. c) Potok Pluskawa Konserwacja cieku na dł. 8,848 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 8,797 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - odmulenie rozlewisk wraz z wywiezieniem urobku, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - uzupełnienie ubytków w murze oporowym, - konserwacja zastawki zasuwowej, - oczyszczenie terenu. Ad.d) Ciek Ż-G Konserwacja cieku na dł. 4,95 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,800 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usunięcie zakrzaczeń i drzew, - karczowanie pni, - oczyszczenie terenu. Ciek Ż-F Konserwacja cieku na dł. 4,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 2,697 kmwraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i wylotów drenarskich, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usuniecie zakrzaczeń, - oczyszczenie terenu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę, polegającą na wykonaniu konserwacji cieków, kanałów bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów z dna i skarp cieku). Za usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi polegające na wykonaniu konserwacji cieków, kanałów bądź rowów melioracyjnych (odmulenie, wykoszenie porostów ze skarp). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. VII pkt 2 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru dokument ustanawiający Pełnomocnictwo(a).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy, w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: - wstrzymanie prac przez Zamawiającego; - inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez Inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku VAT, b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 ust. 6 umowy. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
biuro ul. Kruszwicka 26-28, 53-652 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trawna - udrożnienie cieku, gm. Jordanów Śląski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieku na dł. 4,325 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu koryta cieku na dł. 4,325 km wraz z rozplantowaniem urobku, - wywóz części urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zanieczyszczeń komunalnych z koryta cieku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gajnik, Czarna Sławka - udrożnienie cieków, gm. Żórawina, Kobierzyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czarna Sławka Konserwacja cieku na dł. 9,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 9,417 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, Gajnik Konserwacja cieku na dł. 3,415 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,415 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych oraz wylotów drenarskich, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - usunięcie zatorów z koryta cieku, - oczyszczenie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Potok Pluskawa - udrożnienie cieku, gm. Strzelin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieku na dł. 8,848 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp i dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 8,797 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - odmulenie rozlewisk wraz z wywiezieniem urobku, - usuniecie zakrzaczeń i samosiejek drzew, - uzupełnienie ubytków w murze oporowym, - konserwacja zastawki zasuwowej, - oczyszczenie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ciek Ż-G, Ż-F - udrożnienie cieków, gm. Domaniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek Ż-G Konserwacja cieku na dł. 4,95 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 3,800 km wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usunięcie zakrzaczeń i drzew, - karczowanie pni, - oczyszczenie terenu. Ciek Ż-F Konserwacja cieku na dł. 4,417 km polegająca na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp cieku, - hakowanie dna cieku, - odmuleniu dna cieku na dł. 2,697 kmwraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych i wylotów drenarskich, - naprawa uszkodzonych rurociągów, - usuniecie zakrzaczeń, - oczyszczenie terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.