Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Bogatynia: KOMPLEKSOWA USŁUGA PORZĄDKOWA ZP/U/S/IV/2011
Numer ogłoszenia: 157040 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jędrek" w Opolnie Zdrój , ul. Parkowa 2, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7738306, faks 0-75 7738306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA USŁUGA PORZĄDKOWA ZP/U/S/IV/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa porządkowa polegająca na codziennych czynnościach porządkowych, Mających na celu zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń Domu (pokoje mieszkańców, sale dziennego pobytu, gabinety, pomieszczenia biurowych, korytarze, toalety, łazienki, stołówka, opróżnianiu i dezynfekcji pojemników na śmieci) oraz myciu okien i mechanicznym czyszczeniu i konserwowaniu podłóg WYKAZ POMIESZCZEŃ OBJĘTYCH SPRZĄTANIEM ORAZ CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH SPRZĄTANIA Wyszczególnienie/opis czynności Ilość pomieszczeń/ Powierzchnia Rodzaj Powierzchni Częstotliwość Sprzątania Uwagi BUDYNEK A PIWNICA 1.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,35,40m2, Terakota,2 razy dziennie 2.Łazienka - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg dezynfekcja urządzeń sanitarnych ilość:1 natrysk - 1umywalka - 1muszla - 1 4,90m2 Terakota 3 razy dziennie. Łazienka - mycie powierzchni ścian,19,00m2,glazura,1 raz dziennie 3.Szatnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, 14,27m2(terakota)2 razy dziennie 4.Sala muzyczna - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, 17,30m2,tarket 2 razy w tygodniu,1 raz w tygodniu konserwacja. 5.Sala terapii - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,42,80m2(Terakota)2 razy w tygodniu 6.WC - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalki - 1muszle - 4,10m2,Terakota,3 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,16,00m2,glazura,1 raz dziennie 7.Biuro dietetyka - zamiatanie, mycie,11,90m2,Terakota,1 raz dziennie 8.Drzwi (pełne) - mycie 14 szt,1 raz dziennie 9.Mycie opraw oświetleniowych 10.Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 5 szt,1 raz dziennie PARTER 11.Biuro pracowników socjalnych - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,14,80 m2 tarket, 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja(sierpień, grudzień). 12.Biuro Kierownika Wychowania - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,11,90 m2 Tarket,1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy plimeryzacja (sierpień, grudzień). 13.Jadalnia - zamiatanie , mycie powierzchni podłóg,28,60 m2,Tarket,3 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień)acja (sierpień, grudzień). 14.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,14,30 m2,tarket ,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy w roku polimeryzacja (sierpień, grudzień). 15.Gabinet zabiegowy - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg21,10m2 tarket -1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy plimeryzacja (sierpień, grudzień),2 razy dziennie. Mycie powierzchni ścian,36,70m2,Glazura,1 raz w tygodniu 16.Kawiarnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,26,80m2,Panele,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 17.Sala obserwacyjna - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:1 umywalka - 1wanna - 1muszla - 15,90m2,terakota 2 razy dziennie 18.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,19,10m2,tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 20.Łazienka personelu - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych.ilość:umywalka - 1muszla - 4,00m2,terakota,3 razy dziennie Łazienka personelu - mycie powierzchni ścian,18,00m2,glazura,1 raz dziennie 21.Łazienka - zamiatanie, mycie dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych.ilość: natryski - 2,umywalka - 2 ,terakota-1,20m2,3 razy dziennie Łazienka - mycie powierzchni ścian22,40m2,glazura,1 raz dziennie 22.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych ilość:2 muszle, terakota 4,80m2,3 razy dziennie, WC - mycie powierzchni ścian 19,70m2,glazura 1 raz dziennie 23.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg 49,44 m2 tarket,2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 24.Drzwi (pełne) mycie,16 szt,1raz dziennie 25. Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień) 26.Mycie opraw lamp oświetleniowych,1 raz 27.Mycie grzejników c.o. 28.Opróżnianie, mycie dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 10 szt,1 raz dziennie 29.Drzwi przeszklone, wejściowe - mycie dwustronne,3 szt ,2 razy dziennie 31.Schody wejściowe - zamiatanie, mycie,2 razy dziennie Odśnieżanie w sezonie I PIĘTRO 32.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,38,70 m2,tarket 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 33.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg101,4m2,Panele 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja 34.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,51,9 m2,Panele,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja 35.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych, ilość:natryski - 5,umywalki - 4,muszle - 3szt ,17,4m2,terakota,3 razy dziennie. Łazienka - mycie powierzchni ścian,50,00m2,glazura,1 raz dziennie 36.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,ilość:1 muszla - 2,70m2,terakota,3 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,16,40m2, glazura,1 raz dziennie 37.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłogowych, 49,86 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 38.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,12,82 m2,tarket,2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 39.Drzwi (pełne) 20 szt,1 razy dziennie 40.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień 41.Opróżnianie, czyszczenie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 10 szt,1 raz dziennie II PIĘTRO 42.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg159,00 m2,Panele 1 raz dziennie,1 raz w tygodni konserwacja 43.Świetlica - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg 21,9 m2,Panele, 1 raz dziennie 1 raz w tygodni konserwacja 44.Łazienka personelu - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych, ilość muszli - 1,umywalka - 1,5,6 m2 Terakota,3 razy dziennie Łazienka personelu - mycie powierzchni ścian,18,9 m2,glazura,1 raz dziennie 45.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i rządzeń sanitarnych, ilość:muszli - 3,umywalki - 4, 2 natryski ,17,90 m2,terakota,3 razy dziennie .Łazienka - mycie powierzchni ścian,51 m2,glazura 1 raz dziennie 46.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych i urządzeń sanitarnych, ilość muszli - 1,terakota2,70 m2 ,3 razy dziennie, WC - mycie powierzchni ścian14,7 m2,glazura 1 raz dziennie 47.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg49, m2 tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 48.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni12,9 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodni konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 49.Drzwi - mycie 20 szt,1 raz dziennie 50. Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień 51.Opróżnianie, czyszczenie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika Ilość 10,1 raz dziennie BUDYNEK B PIWNICA 52Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,6,00 m2,Terakota 2 razy dziennie 53.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalka - 1, 1-muszla - 3,00 m2, Terakota,3 razy dziennie .WC - mycie powierzchni ścian,12,50 m2,glazura,1 raz dziennie 54.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,23,00 m2,Terakota,2 razy dziennie 55.Sala siłowni i rehabiltacji- zamiatanie mycie powierzchni podłóg, 35,00m2 tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 56.Szatnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,4,80 m2 tarket,1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sieprpień, grudzień). 57.Drzwi (pełne) 5 szt,1 raz dziennie 58.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 6 szt, 2 razy (wrzesień, grudzień) 59.Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 2 szt,1 raz dziennie PARTER 60.Pokoje mieszkalne - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg104,20 m2,tarket 1 raz dziennie,1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 61.Łazienka - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych,1ilość:natryski - 3umywalka - 1muszle - 2;6,50 m2,Terakota,3 razy dziennie.Łazienka - mycie powierzchni ścian,20,00 m2,glazura,1 raz dziennie 62.Jadalnia - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg44,00 m2,tarket 3 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja 63.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg i urządzeń sanitarnych ilość:wanna - 1umywalka - 1 4,20 m2 Terakota,3 razy dziennie ,Łazienka - mycie powierzchni ścian, 16,40 m2,Glazura 1 raz dziennie 64.WC - zamiatanie mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych ilość:2 muszle 2,30 m2 terakota,3 razy dziennie, WC - mycie powierzchni ścian 12,10 m2,glazura 1 raz dziennie 65.Przedpokój - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,5,21 m2,Terakota,2 razy dziennie 66.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni11,00m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 67.WC - zamiatanie, mycie dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych ilość:umywalki - 1, 1 muszla 1,40 m2 Terakota,2 razy dziennie WC - mycie powierzchni ścian,6,50 m2,Glazura ,1 raz dziennie 68.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg11,80 m2,Terakota,2 razy dziennie 69.Drzwi (pełne) 15 szt, 1 raz dziennie 70. Okna 16 szt - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień 71.Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 6,1 raz dziennie I PIĘTRO 72.WC - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych 1ilość:umywalki - 1, 1muszla 6,00 m2 Terakota,2 razy dziennie,WC - mycie powierzchni ścian,13,30 m2,glazura,1 raz dziennie 73.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg11,14 m2,tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 74.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg10,25 m2,tarket ,2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 75.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,15,45 m2,Panele 1 raz dziennie 76.Pokój mieszkalny - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,25,46 m2,tarket 1 raz dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 77.Łazienka - zamiatanie, mycie, dezynfekcja powierzchni podłóg i urządzeń sanitarnych ilość: umywalka - 1muszla - 1,1 natrysk 3,52 m2,Terakota,3 razy dziennie Łazienka - mycie powierzchni ścian,16,92 m2,Glazura,1 raz dziennie 78.Drzwi(pełne) - mycie 5 szt,1 raz dziennie 79. Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 3 szt,2 razy (wrzesień, grudzień 80.Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika II PIĘTRO 81.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,8,10 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 82.Korytarz - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg,5,43 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień). 83.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,5,27 m2,Tarket 2 razy dziennie 1 raz w tygodniu konserwacja, 2 razy polimeryzacja (sierpień,grudzień). 84.Pokoje mieszkańców - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg, 64,96 m2,Panele,2 razy w tygodniu,1 raz w tygodniu konserwacja 85.WC - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg i dezynfekcja urządzeń sanitarnych ilość:umywalka - 1, 1muszla 9,32 m2,Terakota,2 razy w tygodniu, WC - mycie powierzchni ścian, 13,20 m2,Glazura 1 raz w tygodniu 86.Drzwi (pełne) 5 szt 98. 87.Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień),8 szt 88.Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika Ilość,5 szt, 1 raz dziennie PODDASZE 89.Klatka schodowa - zamiatanie, mycie powierzchni stopni,7,95 m2,Tarket 2 razy dziennie, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) 90.Łazienka - zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg 2,7,40 m2 Tarket 1 raz w tygodniu, 2 razy polimeryzacja (sierpień, grudzień) Łazienka - mycie powierzchni ścian, 20,00 m2,Glazura 1 raz w tygodniu 105. 91.Pokój gościnny - zamiatanie, mycie, konserwacja powierzchni podłóg,39,00 m2 Panele,1 raz w tygodniu 92.Drzwi (Pełne),8 szt,1 raz w tygodniu 93. Okna - mycie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami 2 razy (wrzesień, grudzień), 4 szt 94. Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na sieci, wymiana worków na śmieci i wynoszenie pełnych do śmietnika 3 szt,1 raz w tygodniu Do wykonania powyższych usług, wykonawca użyje własnego sprzętu i własnych środków. Ponadto zamawiający: - zastrzega sobie prawo do kontroli środków czyszczących i dezynfekujących używanych przez pracowników wykonawcy - wymaga stosowania środków odpowiednich do rodzaju powierzchni, nie zawierających składników, które mogłyby uszkodzić czyszczone powierzchnie - wymaga bieżącego zaopatrzenia w materiały i sprzęt do wykonania zleconych prac czystościowych - przekaże nieodpłatnie pomieszczenie na zaplecze socjalne i magazynowe Zamawiający we własny zakresie: - dostarczy środki do posypywania schodów wejściowych w okresie zimowym - zaopatruje się w środki higieniczne tj. papier toaletowy, ręczniki i mydło oraz nie wymaga od wykonawcy uzupełniania tych środków w pojemnikach.. 4. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia 1) Ogółem: Korytarze klatki schodowe (powierzchnia - tarket): 280m2 . Zamiatanie, mycie - 2 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu; Mechaniczne czyszczenie i polimeryzacja - 2 razy (sierpień, grudzień ) Łazienki, wc, szatnie (powierzchnia- terakota, glazura): Ilość pomieszczeń: 25. Powierzchnia podłóg: 135m2, powierzchnia ścian: 420m2 Mycie podłóg i ścian w toaletach - 3 razy dziennie. Mycie łazienek, kabin natryskowych i brodzików - 1 raz dziennie),mycie ścian - 1 raz w tygodniu. Dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Gabinety terapii, rehabilitacji, muzykoterapii, zabiegowy (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń - 16 o powierzchni łącznie: 100m2, Zamiatanie i mycie - 1 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 1 raz (kwiecień ) Pokoje dziennego pobytu, pokoje mieszkańców (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń - 20 o łącznej powierzchni 305m2;l Zamiatanie i mycie - 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i polimeryzacja - 2 razy (sierpień, grudzień) Jadalnia (tarket): 30m2 Zamiatanie i mycie 3 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i polimeryzacja - 2 razy (sierpień, grudzień) Pokoje mieszkańców, kawiarnia, świetlice (powierzchnia-panele): ilość pomieszczeń - 30 o łącznej powierzchni 480m2 Zamiatanie i mycie 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Drzwi, futryny (ilość: 111 szt) Mycie - 1 raz dziennie Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci Mycie zamiatanie, odśnieżanie schodów wejściowych i podjazdów 2) Wykonawca przyjmuje do realizacji stałe kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, od poniedziałku do niedzieli włącznie w godzinach od 7:00 do 22:00 Do szczegółowych zadań wynikających z postanowień umowy należeć będzie: Codziennie: mycie powierzchni podłóg w pokojach mieszkalnych, świetlicach, jadalni, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach i pomieszczeniach wc oraz codzienne opróżnianie pojemników na śmieci Raz na tydzień: mycie glazury w gabinecie zabiegowym i łazience w budynku B II piętro oraz sprzątanie pokoju gościnnego, łazienek, pomieszczenia wc na poddaszu w budynku B, a także konserwowanie powierzchni podłóg Dwa razy w tygodniu: sprzątanie sali muzycznej, sali terapii i pomieszczeń biurowych, mycie okien i grzejników Dwa razy - Mycie okien (wrzesień, grudzień) 4. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia 1) Ogółem: Korytarze klatki schodowe (powierzchnia - tarket): 280m2 . Zamiatanie, mycie - 2 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu; Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 1 raz (czerwiec ) Łazienki, wc, szatnie (powierzchnia- terakota, glazura): Ilość pomieszczeń: 25. Powierzchnia podłóg: 135m2, powierzchnia ścian: 420m2 Mycie podłóg i ścian w toaletach - 3 razy dziennie. Mycie łazienek, kabin natryskowych i brodzików - 1 raz dziennie),mycie ścian - 1 raz w tygodniu. Dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Gabinety terapii, rehabilitacji, muzykoterapii, zabiegowy (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń - 16 o powierzchni łącznie: 100m2, Zamiatanie i mycie - 1 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 1 raz (czerwiec ) Pokoje dziennego pobytu, pokoje mieszkańców (powierzchnia - tarket): ilość pomieszczeń - 20 o łącznej powierzchni 305m2;l Zamiatanie i mycie - 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 1 raz (czerwiec) Jadalnia (tarket): 30m2 Zamiatanie i mycie 3 razy dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Mechaniczne czyszczenie i konserwacja - 1 raz (czerwiec ) Pokoje mieszkańców, kawiarnia, świetlice (powierzchnia-panele): ilość pomieszczeń - 30 o łącznej powierzchni 480m2 Zamiatanie i mycie 1 raz dziennie. Konserwacja - 1 raz w tygodniu. Drzwi, futryny (ilość: 111 szt) Mycie - 1 raz dziennie Opróżnianie, mycie i dezynfekcja koszy na śmieci Mycie zamiatanie, odśnieżanie schodów wejściowych i podjazdów 2) Wykonawca przyjmuje do realizacji stałe kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Zamawiającego, od poniedziałku do niedzieli włącznie w godzinach od 7:00 do 22:00 Do szczegółowych zadań wynikających z postanowień umowy należeć będzie: Codziennie: mycie powierzchni podłóg w pokojach mieszkalnych, świetlicach, jadalni, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach i pomieszczeniach wc oraz codzienne opróżnianie pojemników na śmieci Raz na tydzień: mycie glazury w gabinecie zabiegowym oraz sprzątanie pokoju gościnnego, łazienek, pomieszczenia wc na poddaszu w budynku B, a także konserwowanie powierzchni podłóg Dwa razy w tygodniu: sprzątanie sali muzycznej, sali terapii i pomieszczeń biurowych, mycie okien i grzejników Dwa razy - Mechaniczne czyszczenie i polimeryzacja- (łączna powierzchnia 715m2)- sierpień, grudzień Dwa razy - mycie okien ( sierpień, grudzień).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.3) specyfikacji.Ocena: spelnia/ nie spelnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( referencje).Ocena: spelnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie o spełnianiu warunkow udziału w postepowaniu. Ocena: spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena: spelnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.)W siedzibie zamawiajacego:Dom Pomocy Społecznej JĘDREK, ul. Parkowa 2 w Opolnie Zdrój, 59-920 Bogatynia 1
2.) za pośrednictwem poczty, cena formularza 20,00zł PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej JĘDREK, ul. Parkowa 2 w Opolnie Zdrój, 59-920 Bogatynia 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
więcej: przetargi w Bogatyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.