eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławydostawy odczynników i materiałów pomocniczych dla IUNG-PIB w Puławach Zakład Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Puławy: dostawy odczynników i materiałów pomocniczych dla IUNG-PIB w Puławach Zakład Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów
Numer ogłoszenia: 157060 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników i materiałów pomocniczych dla IUNG-PIB w Puławach Zakład Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, certyfikowanych materiałów referencyjnych, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz materiałów pomocniczych do badań naukowych dla potrzeb Zakładu Gleboznawstwa Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach, w podziale na 10 pakietów: Pakiet nr 1 - odczynniki chemiczne do analiz laboratoryjnych. W skład pakietu wchodzi 15 pozycji o wartości szcunkowej 3 905,08 EURO Pakiet nr 2 - ultraczyste odczynniki chemiczne do analiz pierwiastków śladowych. W skład pakietu wchodzi 16 pozycji o wartości szacunkowej 7 834,50 EURO Pakiet nr 3 - części zamienne do spektrometru absorbcji atomowej AAnalyst 800 Perkin Elmer. W skład pakietu wchodzi dwie pozycje o wartości szacunkowej 729,47 EURO Pakiet nr 4 - części eksploatacyjne do aparatu Agilent ICP-MS 7500ce. W skład pakietu wchodzi jeden komplet stożków o wartości szacunkowej 982,27 EURO Pakiet nr 5 - probówki z PP o wartości szacunkowej 75,74 EURO Pakiet nr 6 - certyfikowane materiały odniesienia. W skład pakietu wchodzi pięć pozycji o wartości szacunkowej 1 701,82 EURO Pakiet nr 7 - zestawy do pomiaru pH. W skład pakietu wchodzi laboratoryjny pH-metr i elektroda do pomiaru pH o wartości szacunkowej 572,79 EURO Pakiet nr 8 - materiały eksploatacyjne do analizatora węgla i azotu Vario Macro Cube CN. W skład pakietu wchodzi czternaście pozycji o wartości szacunkowej 1 763,64 EURO Pakiet nr 9 - materiały pomocnicze. W skład pakietu wchodzi dwadzieścia jeden pozycji o wartości szacunkowej 4 078,17 EURO Pakiet nr 10 - pojemniki labolatorjne. W skład pakietu wchodzi dwa rodzaje pojemników o wartości szacunkowej 246,16 EURO Pakiet nr 11 - rękawice jednorazowego użytku. Rękawice w trzech rozmiarach - łącznie 13 opakowań a`100 szt o wartości szacunkowej 61,20 EURO.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania produktów równoważnych: katalogi oferowanych produktów oraz certyfikaty lub karty charakterystyki potwierdzające równoważność, a na pisemne żądanie zamawiającego próbka produktu równoważnego do potwierdzenia równoważności, - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup odczynników w celu wykonania projektów badawczych realizowanych w ramach projektu. Projekt: Zagrożenia oraz korzyści wynikające z wprowadzania do gleb egzogennej materii organicznej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska - nr projektu Cz.3.22/1.2.00/12.03445.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.