Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Puławy: dostawy odczynników i materiałów pomocniczych dla IUNG-PIB w Puławach Zakład Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów
Numer ogłoszenia: 157060 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników i materiałów pomocniczych dla IUNG-PIB w Puławach Zakład Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, certyfikowanych materiałów referencyjnych, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz materiałów pomocniczych do badań naukowych dla potrzeb Zakładu Gleboznawstwa Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach, w podziale na 10 pakietów: Pakiet nr 1 - odczynniki chemiczne do analiz laboratoryjnych. W skład pakietu wchodzi 15 pozycji o wartości szcunkowej 3 905,08 EURO Pakiet nr 2 - ultraczyste odczynniki chemiczne do analiz pierwiastków śladowych. W skład pakietu wchodzi 16 pozycji o wartości szacunkowej 7 834,50 EURO Pakiet nr 3 - części zamienne do spektrometru absorbcji atomowej AAnalyst 800 Perkin Elmer. W skład pakietu wchodzi dwie pozycje o wartości szacunkowej 729,47 EURO Pakiet nr 4 - części eksploatacyjne do aparatu Agilent ICP-MS 7500ce. W skład pakietu wchodzi jeden komplet stożków o wartości szacunkowej 982,27 EURO Pakiet nr 5 - probówki z PP o wartości szacunkowej 75,74 EURO Pakiet nr 6 - certyfikowane materiały odniesienia. W skład pakietu wchodzi pięć pozycji o wartości szacunkowej 1 701,82 EURO Pakiet nr 7 - zestawy do pomiaru pH. W skład pakietu wchodzi laboratoryjny pH-metr i elektroda do pomiaru pH o wartości szacunkowej 572,79 EURO Pakiet nr 8 - materiały eksploatacyjne do analizatora węgla i azotu Vario Macro Cube CN. W skład pakietu wchodzi czternaście pozycji o wartości szacunkowej 1 763,64 EURO Pakiet nr 9 - materiały pomocnicze. W skład pakietu wchodzi dwadzieścia jeden pozycji o wartości szacunkowej 4 078,17 EURO Pakiet nr 10 - pojemniki labolatorjne. W skład pakietu wchodzi dwa rodzaje pojemników o wartości szacunkowej 246,16 EURO Pakiet nr 11 - rękawice jednorazowego użytku. Rękawice w trzech rozmiarach - łącznie 13 opakowań a`100 szt o wartości szacunkowej 61,20 EURO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania produktów równoważnych: katalogi oferowanych produktów oraz certyfikaty lub karty charakterystyki potwierdzające równoważność, a na pisemne żądanie zamawiającego próbka produktu równoważnego do potwierdzenia równoważności, - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowy Instytut Badawczy
24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup odczynników w celu wykonania projektów badawczych realizowanych w ramach projektu. Projekt: Zagrożenia oraz korzyści wynikające z wprowadzania do gleb egzogennej materii organicznej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska - nr projektu Cz.3.22/1.2.00/12.03445.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa oraz uruchomienie urządzeń analityczno-laboratoryjnych dla IUNG w Puławach (w podziale na 2 części zamówienia)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PŁYNÓW INFUZYJNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa siarczanu żelaza (II) - FeSO4 w ilości 72 000 kg
- Renowacja zabytkowego obszaru I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. A. J. Czartoryskiego przy Al. Partyzantów 16 w Puławach
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD w Wielichowie w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, preparatów do dezynfekcji i materiałów jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa odczynników i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 11 części
- Dostawa odczynników chemicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- 170-P-24 Wyroby medyczne jednorazowego użycia - powtórka
- Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
- Dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/15/2024
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.