eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Warszawa: Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 157072 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108478 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1) materiałów biurowych (część I), 2) papieru kserograficznego (część II) na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych rozmieszczonych na terenie województwa mazowieckiego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp, na jedną z wybranych części, bądź na obydwie części. 1. Opis części I zamówienia. 1.1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu 37 Biur Powiatowych. Szczegółowy wykaz materiałów oraz ich przewidywane ilości zawiera Tabela A) Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Ilości te są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych materiałów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu materiałów biurowych niewymienionych w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, z zastrzeżeniem pkt 1.6. Ceny tych materiałów nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe Wykonawcy. 1.2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ. Zamawiający przedstawił w nim minimalne parametry, jakie powinny spełniać oferowane materiały biurowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. na materiały o innych nazwach niż podane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ (dot. poz. 2-10, 18, 21, 22, 32-34, 37-42, 45, 46, 65-68, 70, 71). Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału oryginalnego. Szczegółowe kryteria równoważności dla ww. pozycji zostały określone w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ. 1.3. W przypadku kiedy parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne bądź użytkowe oferowanych przez Wykonawcę materiałów biurowych będą mniej korzystne niż opisane w Tabeli A) Załącznika nr 1 do SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 1.4. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu. Ponadto muszą spełniać wymagania określone w art. 20 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 672 z późn. zm.), który stanowi, że przedsiębiorca wprowadzający towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany do zamieszczenia na towarze, jego opakowaniu, etykiecie, instrukcji lub do dostarczenia w inny, zwyczajowo przyjęty sposób, pisemnych informacji w języku polskim: a) określających firmę przedsiębiorcy i jego adres; b) umożliwiających identyfikację towaru. 1.5. Materiały biurowe muszą odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją jakości. 1.6. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 1.7. Wykonawca dostarczy materiały biurowe na własny koszt i ryzyko do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7A do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 1.8. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7A do SIWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę jednorazowo w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu. 1.9. Dostawy do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7A do SIWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu. 2. Opis części II zamówienia. 2.1. Przedmiotem II części zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy papieru kserograficznego do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 37 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.2. Szczegółowy wykaz rodzajów papieru oraz przewidywane ilości zawiera Tabela B) Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Ilości te są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywanie umowy. Ostateczne ilości poszczególnych rodzajów papieru będą wynikały z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu papieru kserograficznego niewymienionego w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ, a niezbędnego do funkcjonowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, będzie on zamówiony u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, z zastrzeżeniem pkt 2.6. Ceny tego papieru nie mogą być wyższe od cen hurtowych obowiązujących na dany papier u Wykonawcy. 2.3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych papieru kserograficznego będącego przedmiotem zamówienia zostały określone w Tabeli B) Załącznika nr 1 do SIWZ. 2.4. Papier kserograficzny będący przedmiotem zamówienia musi być dostarczany w oryginalnym opakowaniu. Ponadto musi spełniać wymagania określone w art. 20 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 672 z późn. zm.), który stanowi, że przedsiębiorca wprowadzający towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany do zamieszczenia na towarze, jego opakowaniu, etykiecie, instrukcji lub do dostarczenia w inny, zwyczajowo przyjęty sposób, pisemnych informacji w języku polskim: a) określających firmę przedsiębiorcy i jego adres; b) umożliwiających identyfikację towaru. 2.5. Papier kserograficzny musi odpowiadać normom jakościowym, obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone i musi być objęty 12 miesięczną gwarancją jakości. 2.6. Łączna wartość brutto zrealizowanych dostaw nie przekroczy maksymalnej łącznej wartości brutto umowy, określonej na podstawie oferty Wykonawcy. 2.7. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy papier kserograficzny do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7B do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego: 2.8. Dostawy do Biur Powiatowych (poz. 1 - 37 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7B do SIWZ) zostaną zrealizowane przez Wykonawcę jednorazowo lub dwukrotnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego) w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu. 2.9. Dostawy do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR (poz. 38 Załącznika nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7B do SIWZ) będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w terminie określonym na podstawie oferty Wykonawcy. Termin ten nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego pisemnego zamówienia e-mailem lub za pośrednictwem faksu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.60.00.00 - Tusz 22.81.40.00 - Kwitariusze 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.23.74.30 - Markery 39.24.12.00 - Nożyczki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Spółka z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324073,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276147,93

  • Oferta z najniższą ceną: 276147,93 / Oferta z najwyższą ceną: 422892,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IBEX International Spółka Jawna E. Wojdyło, W. Kapitan, ul. Jana Kazimierza 11 lok. 4, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233810,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275015,70

  • Oferta z najniższą ceną: 265218,75 / Oferta z najwyższą ceną: 275015,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.