Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Opole: Organizacja podróży służbowej pn. Szwedzki model badania problemów rynku pracy i ewaluacji polityk rynku pracy w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy II
Numer ogłoszenia: 157076 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja podróży służbowej pn. Szwedzki model badania problemów rynku pracy i ewaluacji polityk rynku pracy w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie podróży służbowej pn. Szwedzki model badania problemów rynku pracy i ewaluacji polityk rynku pracy w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy II do następujących instytucji: 1)Swedish Public Employment Service w Sztokholmie (Szwedzkie Publiczne Służby Zatrudnienia) , oraz 2)Institute for Labour Market Policy Evaluation w Uppsali (Instytut Ewaluacji Polityki Rynku Pracy). W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zorganizowania podróży dla 9 pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu trwającej 6 dni w terminie od 11 do 16 września 2011 r. w taki sposób, aby jej uczestnicy dotarli do miejsca zakwaterowania w Szwecji najpóźniej w dniu 11 września 2011 r. (niedziela) do godziny 22:00 i aby w dniu 16 września 2011 r. (piątek) powrócili do Opola najpóźniej do godziny 23:00, 2)zapewnienia przejazdu uczestników podróży w dniu 11 września 2011 r. klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem do lotniska krajowego; 3)zorganizowania w dniu 11 września 2011 r. przelotu liniami lotniczymi na trasie Polska - Szwecja (Sztokholm) w klasie ekonomicznej, z jednoczesnym zapewnieniem uczestnikom podróży służbowej przewiezienia minimum 20 kg bagażu; 4)zapewnienia przejazdu uczestników podróży klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem z lotniska w Szwecji (Sztokholm) do miejsca noclegu (hotel); 5)zorganizowania przejazdów uczestników podróży klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem podczas ich pobytu w Szwecji (Sztokholm) na trasach pomiędzy miejscem noclegu, a miejscami w których będą odbywały się szkolenia i miejscami wizytowanymi przez uczestników szkolenia; 6)zapewnienia uczestnikom podróży przejazdu ze Sztokholmu do Uppsalii i z powrotem klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem albo pociągiem; 7)zapewnienia uczestnikom podróży przejazdu klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem z miejsca noclegu w Sztokholmie (hotel) na lotnisko w dniu powrotu do Polski, to jest w dniu 16.09.2011 r., 8)zorganizowania uczestnikom podróży przelotu liniami lotniczymi w dniu 16.09.2011 r. na trasie Szwecja (Sztokholm) - Polska w klasie ekonomicznej, z zapewnieniem im możliwości przewiezienia minimum 20 kg bagażu; 9)zapewnienia uczestnikom podróży przejazdu klimatyzowanym, maksimum 5 - letnim busem z lotniska krajowego do siedziby Zamawiającego. 10)zapewnienia Zamawiającemu opiekuna grupy, który w Szwecji będzie jednocześnie pełnić funkcję tłumacza (w tym także na szkoleniach, w których będą brać udział uczestnicy podróży), 11)zapewnienia uczestnikom podróży 5 noclegów w centrum Sztokholmu, w hotelu o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami oraz ze śniadaniem, 12)zorganizowania w dniach 11, 12, 13, 14 i 15 września 2011 r. następujących posiłków wraz z napojami: a)w dniu 11 września 2011 r. - kolacji, b)w dniach 12, 13, 13, 14 i 15 września 2011 r. - obiadu i kolacji, c)w dniu 16 września 2011 r. - w zależności od godziny wylotu - pełnego posiłku lub suchego prowiantu, 13)koordynacji godzin posiłków i przejazdów uczestników podróży podczas ich pobytu w Szwecji, w taki sposób aby zagwarantować im możliwość uczestnictwa w szkoleniach zorganizowanych przez Swedish Public Employment Service w Sztokholmie oraz Institute for Labour Market Policy Evaluation w Uppsali, których dokładne terminy i godziny zostaną podane Wykonawcy na 3 tygodnie przed rozpoczęciem podróży będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 14)ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia na kwotę co najmniej 20.000 zł (na każdego uczestnika podróży) i utratę bagażu na kwotę 2.000 zł (od każdej sztuki utraconego bagażu).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.70.00 - Usługi organizowania podróży służbowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych udokumentowane przez Wykonawców oświadczeniami sporządzonymi według wzorów stanowiących Załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymóg posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie organizacji i przeprowadzania podróży służbowych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie podróże służbowe poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000 złotych każda. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty Wykaz wykonanych przez Wykonawcę podróży służbowych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował opiekunem grupy, który: 1)posiada wyższe wykształcenie, oraz 2)włada biegle językiem polskim oraz angielskim lub szwedzkim w mowie i piśmie oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu tłumaczeń w języku angielskim lub szwedzkim. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu formularz pn. Dane oraz informacje dotyczące kwalifikacji, doświadczenia oraz umiejętności językowych osoby pełniącej funkcje opiekuna uczestników podróży służbowej sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS. Obydwa dokumenty powinny zostać wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, 45-315 Opole, ul. Głogowska 25c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy II/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Świadczenie usługi w zakresie wyceny nieruchomości gruntowej, położonej w obrębie Dąbrówka Dolna, w gminie Pokój, powiat namysłowski, woj. opolskie, z prawem opcji.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.