eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDZIERŻAWA URZĄDZEŃ MOBILNYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO OBSŁUGI PARKINGÓW W BIELSKU-BIAŁEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Bielsko-Biała: DZIERŻAWA URZĄDZEŃ MOBILNYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO OBSŁUGI PARKINGÓW W BIELSKU-BIAŁEJ
Numer ogłoszenia: 157081 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4979636 do 39, faks 33 497 96 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA URZĄDZEŃ MOBILNYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO OBSŁUGI PARKINGÓW W BIELSKU-BIAŁEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z oprogramowaniem do obsługi parkingów w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dostarczenie 50 kompletów urządzeń mobilnych umożliwiających wystawianie biletów i wezwań do zapłaty oraz obsługę kart abonamentowych; - dostarczenie oprogramowania umożliwiającego wydruk biletów i wezwań; - dostarczenie oprogramowania nadrzędnego do zarządzania i nadzorowania operacji wykonywanych na urządzeniach mobilnych współpracującego z oprogramowaniem do windykacji zainstalowanym w siedzibie Zamawiającego lub dostarczonym przez Wykonawcę; - dzierżawę dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem przez okres 36 miesięcy; - utrzymanie danych przesłanych z urządzeń mobilnych na serwerach Wykonawcy, przez okres 36 miesięcy, z możliwością ich przeniesienia na serwery Zamawiającego. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie w szczególności wydzierżawienie dodatkowych urządzeń mobilnych wraz z oprogramowaniem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.45.00 - Terminale 48.42.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy wdrożenia oparte na urządzeniach mobilnych, z których każde polegało co najmniej na dostarczeniu urządzeń mobilnych wraz z oprogramowaniem umożliwiających generowanie i wydruk przez urządzenia mobilne biletów, wezwań do zapłaty itp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. W przypadku, gdy kwoty w dokumentach Wykonawcy zostały podane w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy je na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowodami, o których mowa w sekcji III 4.1) punktor 1 jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może przedłożyć jako dowód również inne dokumenty. Dowody wraz z Wykazem, o którym mowa w sekcji III.4.1) punktor 1, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunku opisanego w sekcji III.3.2). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Za najważniejsze dostawy, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2). 2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków opisanych w sekcji III.3) polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.4.2) punktor pierwszy, - dokumentu wymienionego w sekcji III.4.2) punktor drugi, - pisemnego zobowiązania tych podmiotów (lub innych dokumentów, z których zobowiązanie będzie wynikać), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tymi podmiotami, zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Powołanie się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu dopuszczalne jest wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia co najmniej w zakresie wykonania dostaw jakimi potwierdził spełnienie opisanego w sekcji III.3.2) warunku. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Z zastrzeżeniem ppkt. 6 poniżej, oświadczenie o którym mowa w sekcji III.4.2) punktor 1 oraz dokumenty wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, a także oświadczenie i dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1) oraz w ppkt. 2 i 9 potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.4) i ppkt. 2 tiret trzecie powinny być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej przez notariusza. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tychże wykonawców lub ich pełnomocnika. W przypadku podmiotów, o których mowa w ppkt. 2 kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 8. W celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia i że spełnione są warunki udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2) punktor pierwszy, dokument i oświadczenie wymienione w sekcji III.4.4) oraz dokumenty wymienione w sekcji III.4.2) punktor drugi, trzeci i czwarty, albo odpowiadające im określone w sekcji III.4.3.1) i w ppkt 3, 4, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) oraz w ppkt. 2 i 9 mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może przedstawić inny dokument pozwalający na ocenę, czy spełniony jest warunek opisany w sekcji III 3.5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin dostarczenia urządzeń mobilnych - 10
  • 3 - Parametry urządzenia mobilnego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ppkt. 2. 2. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych we Wzorze umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy lub c) co do innych istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko - Biała, ul. Grażyńskiego 10, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określone w szczególności w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia. II. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i Wykonawców, którzy wykazują spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp: 1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. 2. Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w sekcji III niniejszego ogłoszenia. IV. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. V. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. VI. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. VII. Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego poprzedzającego wszczęcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. VIII. W nawiązaniu do treści sekcji IV.4.1), w celu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej należy zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem. Przekazanie jest nieodpłatne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.