Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Warszawa: Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 157093 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Urząd Wojewódzki , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6956015, faks 022 6956019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowieckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu drukującego oraz skanerów na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu drukującego i skanerów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem standartowym oraz niezbędnymi licencjami i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp i przewiduje następujące części zamówienia: 1) część I - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 6 sztuk drukarek A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 2) część II - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 2 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 3) część III - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 9 sztuk drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 4) część IV - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 5 sztuk drukarek A4 oraz 8 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 5) część V - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 10 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 6) część VI- obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń kolorowych A4 oraz 1 drukarki kolorowej A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi; 7) część VII - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 1 skanera nabiurkowego oraz 7 sztuk skanerów wysokiej rozdzielczości; 8) część VIII - obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 4 sztuk drukarek A4 oraz 3 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi i 2 sztuk skanerów do fotografii i dokumentów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa zamówienia stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.21.00-5, 30.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt III.4.3 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo - Księgowe, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pokój 52).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Budżetowo - Księgowe, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (pokój 52).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w przypadkach oraz na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 6 sztuk drukarek A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 92
- 2. Techniczne: Dodatkowy interface (karta sieciowa) Ethernet - 8
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 2 sztuk wielofunkcyjnych urządzeń A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Techniczne: Obsługa w duplexie papieru do min 200 g/m2 - 7
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 9 sztuk drukarek kodów kreskowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Techniczne: Wbudowana karta sieciowa - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 5 sztuk drukarek A4 oraz 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 92
- 2. Techniczne: drukarka A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 3
- 3. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 10 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Techniczne: Obsługa w duplexie papieru do min 200 g/m2 - 7
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A4 oraz 1 drukarki kolorowej A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie kolorowe A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 3
- 3. Techniczne: Drukarka kolorowa A4 - wbudowana druga karta sieciowa - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 1 skanera nabiurkowego oraz 7 skanerów wysokiej rozdzielczości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Techniczne: Skaner nabiurkowy - wbudowana karta sieciowa - 1
- 3. Techniczne: Skaner wysokiej rozdzielczości - Zasilanie przez port USB - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje zakup, dostarczenie i uruchomienie 4 sztuk drukarek A4 oraz 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A4 wraz z materiałami eksploatacyjnymi i 2 sztuk skanerów do fotografii i dokumentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.00.00-6, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 93
- 2. Techniczne: Drukarka A4 -wbudowana druga karta sieciowa - 3
- 3. Techniczne: Wielofunkcyjne urządzenie A4 -wbudowana druga karta sieciowa - 4
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Zakup drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.