eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBieżący remont chodników z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej na terenie Miasta Rzeszowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-23

Rzeszów: Bieżący remont chodników z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej na terenie Miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 15711 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżący remont chodników z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej na terenie Miasta Rzeszowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) przełożenie płytek chodnikowych na powierzchni nie przekraczającej 2000 m2, b) przełożenie płytek chodnikowych o powierzchni do 10 m2 na powierzchni nie przekracza-jącej 1000 m2, c) przełożenie chodników z kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej na powierzchni nie przekraczającej 3000 m2, d) przełożenie chodników z kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej o powierzchni do 10 m2 na powierzchni nie przekraczającej 1000 m2, e) wykonanie chodników z kostki brukowej na powierzchni nie przekraczającej 300 m2, f) przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej - granitowej na podsypce cementowo - piaskowej na powierzchni nie przekraczającej 500 m2, g) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych na powierzchni nie przekraczającej 500 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać się przełożeniem lub ułożeniem nowych chodników z kostki brukowej lub płytek chodnikowych nie mniej niż 5000 m2 w okresie ostatnich pięciu lat - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) posiadać potencjał kadrowy: Osoba sprawująca bezpośredni nadzór nad robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz winna udokumentować członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa, 4) potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) samochód dostawczy - 1 szt., b) zagęszczarki - 2 szt., c) piła do cięcia nawierzchni bitumicznej - 1 szt., d) sprzęt ochronny, tj. znaki drogowe. 5) Wykonawca winien dysponować placem składowym o powierzchni minimum 400 m2 na terenie Miasta Rzeszowa lub w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta, albo złożyć oświadczenie, że do dnia podpisania umowy będzie takim placem dysponował. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 4. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację robót, na załączniku nr 4 (zgodnie z pkt II ppkt 3 SIWZ) z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych, zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) - na załączniku nr 5. 7. Dane dotyczące zakresu części zamówienia powierzonego podwykonawcom - na załączniku nr 6. 8. Oświadczenie o dysponowaniu placem składowym - na załączniku nr 7. 9. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój 212 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój 601 (VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.