eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówWykonanie remontu nawierzchni chodnika przy Przedszkolu Jarzêbinka w G³ogowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-16

G³ogów: Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy Przedszkolu Jarzêbinka w G³ogowie.
Numer og³oszenia: 157145 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy Przedszkolu Jarzêbinka w G³ogowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - rozebranie chodników z p³yt betonowych 50 x 50x 7 cm 280,00 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu 92,00 m2 - rozebranie obrze¿y 278,00 m - rozebranie krawê¿ników 6,00 m - ustawienie krawê¿ników 6,00 m - ustawienie obrze¿y betonowych 278,00 m - chodniki z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 372,00 m2 Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la projekt oraz przedmiar robót ..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,- z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1) Spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie piêciu lat roboty budowlane, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, odpowiadaj±ce swym rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia .Zamawiaj±cy za robotê podobn± uzna robotê polegaj±c± na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 400 m2. 4)Dysponuj± osob± posiadaj±c± uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do OIIB, 5)Posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 70.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 70.000,00 z³ . 6) Posiadaj± ubezpieczenie dzia³alno¶ci od OC, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia- nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Formularz oferty - za³. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokó³ z wizji terenu objêtego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow±. Kosztorys powinien byæ sporz±dzony w oparciu o za³±czony przedmiar robót 4)Dowód wniesienia wadium. 5)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów - dokonan± w terminie jak wy¿ej. 6)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± z³o¿yæ do wniosku: . Pe³nomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozosta³ych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy ,umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców. 7) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art.22 pzp - za³. Nr 2 do SIWZ. 8) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ 9)Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , za³. Nr 4 do SIWZ, 10) wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³. Nr 5 do SIWZ 11) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie,- za³. Nr 3 do SIWZ, 12) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 70.000,- z³. lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 70.000,- z³. wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 13)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.314.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski Rynek 10 67-200 G³ogów pok.125 sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.