Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Koło: przetarg na świadczenie usługi transportu (w tym załadunek, rozładunek) prób do badań laboratoryjnych z miejsc oraz w miejsca wskazane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kole na terenie kraju.
Numer ogłoszenia: 15720 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kole , ul. Bogumiła 65, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 272 24 20, faks 0-63 261 65 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwkolo.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg na świadczenie usługi transportu (w tym załadunek, rozładunek) prób do badań laboratoryjnych z miejsc oraz w miejsca wskazane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kole na terenie kraju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu prób do badań laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia ; - spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. - złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. Aktualne koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 6. Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom; 7. Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje złożone za pośrednictwem faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza ich otrzymanie. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami oraz protesty składa się wyłącznie w formie pisemnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwkolo.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kole Ul. Bogumiła 65 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:45, miejsce: Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kole Ul. Bogumiła 65 62-600 Koło.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy zamawiający może wyrazić zgodę na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 2. Oferta winna być przygotowana w języku polskim (wymagane przez SIWZ dokumenty dołączane do oferty, sporządzone w językach obcych, należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski), na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 SWIZ i dostarczona w zamkniętej kopercie oznaczonej słowami: przetarg na świadczenie usługi transportu (w tym załadunek, rozładunek) prób do badań laboratoryjnych z miejsc oraz w miejsca wskazane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kole na terenie kraju. - nie otwierać przed 29 stycznia 2010 r. godz.11:00 3. Składane dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia winny posiadać aktualne daty zgodne z wymogami określonymi w przepisach i niniejszej specyfikacji. Kserokopie załączonych do oferty dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem - podpisem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 4. Ofertę podpisuje Wykonawca. Ponadto wszystkie strony oferty i jej poprawki wymagają podpisu lub parafy Wykonawcy. Za Wykonawcę mogą podpisać ofertę osoby go reprezentujące lub pełnomocnik. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w formie oryginału ze wskazaniem jego zakresu lub jego odpis potwierdzony przez notariusza. 5. Oferta musi być kompletna i odpowiadać na wszystkie zagadnienia. 6. Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wobec powyższego Wykonawca winien zastrzec, które informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Niedopuszczalne jest zastrzeżenie jako niejawnych informacji podlegających ogłoszeniu podczas otwarcia ofert oraz informacji jawnych z mocy przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 7. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem swojej oferty. 8. Zgodnie z brzmieniem art.23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwe jest składanie jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (konsorcjum), pod warunkiem że: - przedłożą, w przypadku wyboru ich oferty, umowy regulującej współpracę tych przedsiębiorców; - każdy z przedsiębiorców złoży wszelkie wymagane dokumenty wymagane od poszczególnych Wykonawców i spełni wymagane kryteria; - oferta jest podpisana w sposób, który solidarnie zobowiązuje wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie; - przedsiębiorcy występujący wspólnie upoważnią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozliczenia miesięczne między zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w innej walucie. Pracownikami Zamawiającego, upoważnionymi do kontaktów i udzielania wyjaśnień jest: Grzegorz Radziłowski ( tel. 063 27- 22-420 ) codziennie w godz. 10 :00 - 14 : 00.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Leśnica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad systemem HIS Eskulap
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.