Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Inowrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 157233 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w następujących kierunkach: 1) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, 2) Florysta, 3) Fryzjer, 4) Kosmetyczka z elementami wizażu, pielęgnacją i stylizacją. Zakres poszczególnych części zamówienia: 1) Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 175 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy) Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy jako opiekun osób starszych i niepełnosprawnych w domach opieki społecznej, domach seniora i domach chorego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia tematyczne i praktyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, - etyka w zawodzie opiekuna, - podstawy psychologii, - podstawowe wiadomości z zakresu gerontologii, - organizacja systemów ochrony zdrowia i pomocy społecznej, - ogólne aspekty pielęgnacji osób w starszym wieku, - rodzaje niepełnosprawności, - wybrane zagadnienia z rehabilitacji osób niepełnosprawnych, - pielęgnacja chorych w wieku podeszłym z różnymi schorzeniami, - udzielanie pierwszej pomocy, - opieka paliatywna nad pacjentami w starszym wieku, - praktyka w wyspecjalizowanych placówkach. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 2) Florysta Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 150 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy na stanowisku florysty. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - harakterystyka stanowiska pracy, - omówienie roślin i dodatków wykorzystywanych we florystyce, - układanie kompozycji w tym okolicznościowych, - zasady doboru kwiatów do kompozycji, - pielęgnacja kwiatów, - zajęcia praktyczne, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 3) Fryzjer Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 400 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych oraz praktycznych umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, a także organizacji salonu fryzjerskiego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - wyposażenie i przygotowanie stanowiska pracy, - zasady BHP i sanitarne w salonie fryzjerskim, - techniki pielęgnacji włosów i skóry, - techniki strzyżenia włosów, - stylizacja włosów, - modelowanie fryzur damskich i męskich, - techniki układania fryzur, - fryzury okolicznościowe, - techniki koloryzacji - farbowanie włosów, baleyage, pasemka, - trwała ondulacja, - produkty fryzjerskie, ich skład i zastosowanie, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 4) Kosmetyczka z elementami wizażu, pielęgnacją i stylizacją Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 200 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w celu podjęcia pracy jako kosmetyczka, jak również prowadzenia własnego salonu kosmetycznego. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - wyposażenie i przygotowanie stanowiska kosmetyczki, - BHP i minimum sanitarne, - budowa i fizjologia skóry, paznokci i włosów, - podstawy wizażu, - różne rodzaje makijażu, - pielęgnacja twarzy, - klasyczne zabiegi kosmetyczne, - stylizacja paznokci metodą akrylową i żelową, - przedłużanie i zdobienie paznokci, - manicure i pedicure, - obsługa klienta. Wymaga się aby szkolenie było realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy); h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; i) zagwarantują zorganizowanie szkolenia na terenie miasta Inowrocławia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia pod względem rodzaju i wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie; wykaz musi zawierać: określenie przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania, określenie odbiorcy; - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykaz osób, które będą realizować daną część zamówienia, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z krótkim ich opisem. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Inowrocławia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń grupowych w przedmiotowym zakresie - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
/pok. 109/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław /pok. 204/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane ze środków Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 175 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy jako opiekun osób starszych i niepełnosprawnych w domach opieki społecznej, domach seniora i domach chorego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
- 3. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń grupowych w przedmiotowym zakresie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Florysta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 150 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy na stanowisku florysty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
- 3. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń grupowych w przedmiotowym zakresie - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fryzjer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 400 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych oraz praktycznych umiejętności pielęgnacji i stylizacji włosów, a także organizacji salonu fryzjerskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
- 3. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń grupowych w przedmiotowym zakresie - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kosmetyczka z elementami wizażu, pielęgnacją i stylizacją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Forma organizacji - 1 kurs, Liczba uczestników w każdym kursie - 10 osób, Liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika - 200 (1 godzina = 45 min. szkolenia + 15 min. przerwy). Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w celu podjęcia pracy jako kosmetyczka, jak również prowadzenia własnego salonu kosmetycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości - 10
- 3. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń grupowych w przedmiotowym zakresie - 20
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji budynków komunalnych w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.