Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Katowice: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 157241 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 2 do Zaproszenia do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Jarosław Pataluch prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FORNICA JAROSŁAW PATALUCH, ul. Związku Jaszczurczego 9 lok. 25, 80-288 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13508,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18177,06
Oferta z najniższą ceną: 18177,06 / Oferta z najwyższą ceną: 18177,06
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: 1. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach, tj. Panu Jarosławowi Pataluchowi prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą FORNICA Jarosław Pataluch ul. Związku Jaszczurczego 9/25, 80-288 Gdańsk. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 26.11.2015r. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w 2016r., tj. przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 3. Wybór Wykonawcy zamówienia podstawowego został dokonany w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w: SIWZ (rozdział XVI pkt 4 SIWZ) oraz w treści ogłoszenia o zamówieniu (zapis sekcji II.1.5 ogłoszenia o zamówieniu nr 281966-2015 zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.10.2015r., w wysokości do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Ponadto Zamawiający do wartości zamówienia podstawowego (350.000,00 zł) doliczył wartość zamówień uzupełniających i prowadził procedurę łączną dla zamówienia o wartości ponad 402.500,00 zł; 5. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 13.508,00 złotych netto co stanowi 5,45% zamówienia podstawowego, a więc nie przekracza łącznie 15% wartości zamówienia podstawowego; 6. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie rozszerzenie dostaw objętych zamówieniem podstawowym. Dostarczone meble w ramach zamówienia uzupełniającego będą odpowiadać parametrom technicznym, kolorze, funkcjonalności i przeznaczeniu meblom dostarczonym w zamówieniu podstawowym. Asortyment i charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia pozostaje niezmienna. W związku z powyższym zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 7. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby niezgodność dostarczonego przedmiotu zamówienia z zamówieniem podstawowym z uwagi na zastosowaną inną technologię produkcji, użytych materiałów i ich jakości oraz nadanych kolorów. Ewentualna zmiana wykonawcy mogłaby doprowadzić do konieczności nabywania mebli o innych parametrach niż będące przedmiotem zamówienia podstawowego, skutkujących przy tym niekompatybilnością techniczną oraz estetyczną. Udzielenie zamówienia jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, ponieważ zachodzą wszystkie przesłanki (wyżej omówione) wskazane w tym przepisie.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.