eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Katowice: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 157241 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zestawów mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 2 do Zaproszenia do negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Jarosław Pataluch prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FORNICA JAROSŁAW PATALUCH, ul. Związku Jaszczurczego 9 lok. 25, 80-288 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13508,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18177,06

  • Oferta z najniższą ceną: 18177,06 / Oferta z najwyższą ceną: 18177,06

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: 1. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia podstawowego pn.: Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biura WFOŚiGW w Katowicach, tj. Panu Jarosławowi Pataluchowi prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą FORNICA Jarosław Pataluch ul. Związku Jaszczurczego 9/25, 80-288 Gdańsk. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 26.11.2015r. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w 2016r., tj. przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 3. Wybór Wykonawcy zamówienia podstawowego został dokonany w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego została przewidziana w: SIWZ (rozdział XVI pkt 4 SIWZ) oraz w treści ogłoszenia o zamówieniu (zapis sekcji II.1.5 ogłoszenia o zamówieniu nr 281966-2015 zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.10.2015r., w wysokości do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Ponadto Zamawiający do wartości zamówienia podstawowego (350.000,00 zł) doliczył wartość zamówień uzupełniających i prowadził procedurę łączną dla zamówienia o wartości ponad 402.500,00 zł; 5. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 13.508,00 złotych netto co stanowi 5,45% zamówienia podstawowego, a więc nie przekracza łącznie 15% wartości zamówienia podstawowego; 6. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie rozszerzenie dostaw objętych zamówieniem podstawowym. Dostarczone meble w ramach zamówienia uzupełniającego będą odpowiadać parametrom technicznym, kolorze, funkcjonalności i przeznaczeniu meblom dostarczonym w zamówieniu podstawowym. Asortyment i charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia pozostaje niezmienna. W związku z powyższym zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 7. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby niezgodność dostarczonego przedmiotu zamówienia z zamówieniem podstawowym z uwagi na zastosowaną inną technologię produkcji, użytych materiałów i ich jakości oraz nadanych kolorów. Ewentualna zmiana wykonawcy mogłaby doprowadzić do konieczności nabywania mebli o innych parametrach niż będące przedmiotem zamówienia podstawowego, skutkujących przy tym niekompatybilnością techniczną oraz estetyczną. Udzielenie zamówienia jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, ponieważ zachodzą wszystkie przesłanki (wyżej omówione) wskazane w tym przepisie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.