Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Lwówek Śląski: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr
Numer ogłoszenia: 157242 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim , ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824602, 7824603, faks 075 782 4506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wałów przeciwpowodziowych w zlewni rzeki Bóbr.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 20100 mb w m. Bolesławiec, Golnice, Parkoszów, Trzebień, Trzebień Mały, Strachów, Krępnica, Golnice, Kozłów, Olszna, gm. Bolesławiec, Część nr 2 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2700 mb w m. Brzeziniec, gm. Mirsk, Część nr 3 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1700 mb w m. Dąbrowica, Łomnica, gm. Mysłakowice , Część nr 4 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 5200 mb w m. Janiszów, Dębrznik, m. Kamienna Góra, gm. Kamienna Góra oraz w m. Marciszów, Ciechanowice, gm. Marciszów , Część nr 5 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4450 mb w m. Jelenia Góra , Część nr 6 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2951 mb w m. Wleń, gm. Wleń , Część nr 7 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4650 mb w m. Jałowiec, Kościelnik, Kościelnik Dolny, gm. Lubań, Część nr 8 zamówienia - Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1000 mb w m. Leśna, Smolnik, Szyszkowa, gm. Leśna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę lub robotę potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 1, - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 5,6, - o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 3,4,7, - o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 PLN (brutto) - dotyczy części zamówienia 2,8. Za usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi bądź roboty związane z usuwaniem namułu z dna cieków i kanałów, wycinką odrostów krzaków, wykaszaniem porostu ze skarp i koryt cieków oraz korpusów wałów przeciwpowodziowych. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.1.1 i 12.1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie określone w pkt 12.1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty i oświadczenia dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punkcie 12.2. SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 pkt 6 umowy 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi , geologicznymi, archeologicznymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze, wysokie stany wód, itp.; c) niewypały i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia (ceny): a. zmiana stawki podatku VAT, b. wystąpienia okoliczności o których mowa w § 8 pkt 6 umowy. 4) zmiany osobowe a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział Lwówek Śląski, ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 20100 mb w m. Bolesławiec, Golnice, Parkoszów, Trzebień, Trzebień Mały, Strachów, Krępnica, Golnice, Kozłów, Olszna, gm. Bolesławiec ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 20100 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2700 mb w m. Brzeziniec, gm. Mirsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2700 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1700 mb w m. Dąbrowica, Łomnica, gm. Mysłakowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1700 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 5200 mb w m. Janiszów, Dębrznik, m. Kamienna Góra, gm. Kamienna Góra oraz w m. Marciszów, Ciechanowice, gm. Marciszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 5200 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4450 mb w m. Jelenia Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4450 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2951 mb w m. Wleń, gm. Wleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 2951 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4650 mb w m. Jałowiec, Kościelnik, Kościelnik Dolny, gm. Lubań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 4650 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1000 mb w m. Leśna, Smolnik, Szyszkowa, gm. Leśna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie wałów ppowodziowych na długości 1000 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- "Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z podziałem na trzy części."
- Remont dachu wraz z elewacją i wymianą stolarki okiennej oraz przystosowanie pomieszczeń parteru na biuro informacji turystycznej z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami wewnętrznymi
- Prace konserwatorskie w ratuszu miejskim w Lwówku Śląskim
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.