Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-09
Ostrów Wielkopolski: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VI
Numer ogłoszenia: 157248 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsu.osw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zakres robót obejmuje dokończenie termomodernizacji i przebudowy BUDYNKU UL. WOLNOŚCI 10: 1. KONSTRUKCJA SALI WIDOWISKOWEJ 1.1 Słupy prostokątne żelbetowe C25 30 - 6,649 [m3], 1.2 Podciąg żelbetowy nad C25 30 nad patrerem - 1,87 [m3], 1.3 Rozebranie stropu drewnianego II piętra - 195,88 [m2], 1.4 Wieniec żelbetowy C25 30 0,25 0,25 - 3,827 [m3], 1.5 Płyta stropowa żelbetowa C25 30 gr. 17 [cm] - 33,007 [m3], 1.6 Schody zelbetowe C25 30 n proste - 11,52 [m2] 2. KONSTRUKCJA STROPU NAD SALĄ WIDOWISKOWĄ 2.1 Podmurówka pod wieniec żelbetowy z cegły ceramicznej pełnej kl. 15 [MPa] na zaprawie cementowej, ankrowana do istniejącego muru - 52,65 [m2], 2.2 Wieniec żelbetowy C2530, 25 42 [cm] - 6,143 [m3], 2.3 Podciąg poprzeczny żelbetowy C2530, 40105 [cm] nad sala widowiskową - 10,088 [m3], 2.4 Podciąg podłużny większy żelbetowy C2530, 3040 [cm] nad slą widowiskową - 2,076 [m3], 2.5 Podciąg podłużny mniejszy żelbetowy C2530, 3040 [cm] nad slą widowiskową - 1,594 [m3], 2.6 Strop gęstożebrowy Acermana - 148,434 [m2], 2.7 Płyta żelbetowa C25 30 gr. 15,0 [cm], poprzeczna - 4,337 [m3], 2.8 Wzmocnienie wszystkich istniejacych ram konstrukcji dachu za pośrednictwem kratownicy gdrewnianej o wyskości 1,0 [m] - długość łączna pasa górnego i dolnego - 291,836 [m], 2.9 Odboje deszczowe przy kominach - 10,914 [m2]. 3. WYDZIELONA KLATKA SCHODOWA 3.1 Dostawa i montaż, drzwi zewnętrzne, drewniane, dębowe, przeszklone, dwuskrzydłowe o powierzchni ponad 1.5 m2 pełniące również rolę kalapy nawiewu powietrza do wydzielonej klatki schodowej. - 4,469 [m2], 3.2 Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - 98,776 [m2], 3.3 Okładziny schodów z płyt o stosunku obwodu do pow.do 10 mm2 z granitu Yellow Rock gr. 2,0 2,5 [cm]. (nastopnice i podstopnice jednoelementowe, minimalny wymiar płyty granitowej podestu 100 x 100 [cm]) - 162,169 [m2], 3.4 Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej satynowanej wypełnione elementami płyt ze szkła bezpiecznego, przymocowane do belek policzkowych śrubami ze stali nierdzewnej - 29,05 [m], 3.5 Pochwyt schodowy ze stali nierdzewnej satynowanej przymocowane do ścian śrubami ze stali nierdzewnej - 29,5 [m], 3.6 okno połaciowe - klapa dymowa automatyczna o powierzchni czynnej oddymiania 0,82 [m2] 114 x 140 [cm] np. typu GGL 306040 VELUX z systemowym kołnierzem. System składa się ze sterowanego elektrycznie obrotowego okna VELUX z siłownikami gazowymi przyspieszającymi otwieranie, fabrycznie zamontowanego napędu wentylacji oddymiającej - 2 [kpl.], 3.7 płyty PROMAXTON typ A gr. 25 [mm] - 20,482 [m2], 3.8 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 104,72 [m2], 3.9 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian - 305,093 [m2]. 4. WITRYNY P.POŻ. 4.1 Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe + witryna (p-.poż. EI30, EI60) - 24,35 [m2]. 5. TERMOMODERNIZACJA STROPU PODDASZA 5.1 Rozebranie ścianek działowych z dwóch warstw desek tynkowanych - 227,533 [m2], 5.2 Rozebranie podsufitek z desek otynkowanych - 306,965 [m2], 5.3 Folie wstępnego krycia (paroszczelna) - 386,489 [m2], 5.4 płyty z wełny mineralnej gr. 2 x 10 [cm] (lambda = 0,039W/mK, Klasyfikacja ogniowa w zakresie reakcji na ogień A2-s1,d0) - 257,659 [m2], 5.5 folia dachowa (FWK) z tworzywa sztucznego (paroprzepuszczalna) [Równoważna grubość warstwy powietrza Sd mniejsze, równe 0,004m. Przepuszczalność pary wodnej: 2000 g / (m2 (24h))] - 257,659 [m2] 6. ZWIĘKSZENIE ODPORNOŚCI OGNIOWEJ STROPÓW 6.1 Zabezpieczenie stropu od strony sufitu płytami ognioochronnymi PROMATECT - H, gr. 2 x 10 = 20 [mm], bezpośrenio do tynku i uzyskanie REI 60 dla stropu - 855,41 [m2], 7. ŚCIANY I SUFITY 7.1 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm - 139,3 [m], 7.2 dostawa i montaż - podokienniki wewnętrzne prefabrykowane z konglomeratu, gr. Min . 3,0 [cm], wystające poza lico muru 5,0 [cm], szersze od światła otworu wewnętrznego okna z każdej strony o 5,0 [cm], krawędzie zfazowane - 28 [szt.], 7.3 Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na słupach, belkach i ościeżach na zaprawie - 84,139 [m2], 7.4 Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2 (wraz z wyprowadzeniem narożników ścian) - 762,140 [m2], 7.5 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 368,410 [m2], 7.6 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian - 762,140 [m2], 7.7 Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach układanych we wzory na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x60 cm - 23,87 [m2], 7.8 Dostawa i montaż lustra wymiarach 240 x 90 [cm] (szlif krawędziowy 2,0 [cm]) - 63,160 [m2], 7.9 Okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym podwójnym podwieszonym z kształtowników CD i Ud - 93,7 [m2], 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE SALI WIDOWISKOWEJ 8.1 Dostawa, montaż, wykończenie sceny wraz z schodami wejściowymi - 78,178 [m2], 8.2 Parkiet przemysłowy dębowy na widowni - 163,103 [m2], 8.3 Dostawa, montaż, osadzenie wszelkich anemostatów i opraw elektrycznych - sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - akustyczny - 167,34 [m2], 8.4 Dostawa i montaż - okładziny z paneli systemowych, dźwiękochłonnych na ścianach - 149,822 [m2], 8.5 Dostawa, montaż - balustrady proste z pochwytem stalowym ze stali nierdzewnej satynowanej (poręcz do sali widowiskowej) na wysokości 1,1 [m] - 33,945 [m2], 8.6 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych sufitów - 55,75 [m2], 8.7 Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian - 108,521 [m2], 8.8 ościeżnice drewniane regulowane fabrycznie wykończone, z drewna dębowego, klejonego warstwowo na całą grubość muru, portal, w wybarwieniu skrzydła drzwiowego, próg z lakierowanego drewna dębowego gr. 2,4 [cm] o szerokości 54 [cm], wpuszczony w podłogę, EI 60 - 8.717 [m2], 8.9 skrzydło drzwiowe wewnętrzne o płaszczyznach gładkich jednopowierzchniowych z drewna dębowego, klejonego warstwowo, pełne jednoskrzydłowe, w wybarwieniu nsturalnym,jasnym, fabrycznie wykończone gr. min. 45 [mm]. zawiasy - 5 na skrzydło, zamek patentowy, klamka obustronna, szyldy odbojnik na klamkę, dźwignia antypanik, EI 60 - 5,006 [m2], 8.10 Lakierowanie posadzek i parkietów - 260,707 [m2], 8.11 Dostawa i montaż pomostu roboczego - kratownicy przestrzennej z kształtowników zamknietych ze stali nierdzewnej satynowanej służacej jako baza do zawieszania oswietlenia elektrycznego portalu scenicznego. Przekrój kratownicy przestrzennej 400 x 400 [mm], długość ca 11,21 [cm]. Montowana do ścian ceglanych. - 11,21 [m], 9. STOLARKA DRZWIOWA 9.1 skrzydła drzwiowe wewnętrzne drewniane płytowe, fabrycznie wykończone, okleina naturalna w komplevcie z ościeżnicą regulowaną na pełną grubość muru - 25,723 [m2]. 10. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 10.1 Dostawa, montaż i uruchomienie suszarek do rąk 230 [V] w wykonaniu antywandalowym, obudowa ze stali nierdzewnej satynowanej, uruchamianie fotokomórką - 10 [kpl.], 10.2 systemowe listwy odbojowe 200 x 35 [mm] - Wysokowytrzymała okładzina z tworzywa sztucznego oraz konstrukcja nośna z aluminium - 54,8 [m]. 11. WYSTRÓJ GALERII 11.1 Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych np. - Ecophon Focus TM 600 x 600 [mm] na konstrukcji systemowej Ecophon Connect - 30,24 [m], 11.2 Dostawa i montaż konstrukcji metalowej do wypełnieniem oprawami oświetleniowymi - np. na konstrukcji systemowej Ecophon Connect - zgodnie z rysunkiem wystroju wnętrz (sufit) - pod oświetlenie systemowe w g projektu branży elektrycznej - 11,52 [m2], 12. ROBOTY MUROWE, KOMIONY WENTYLACYJNE 12.1 Kominy wolnostojące z cegieł w budynkach wieloprzewodowe - 16,662 [m3], 12.2 Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy z tytan - cynku - 28,407 [m2], 12.3 13. POSADZKI 13.1 Mechaniczne szlifowanie starych posadzek z deszczułek - 300,99 [m2], 13.2 Trzykrotne lakierowanie posadzek - 345,139 [m2], 13.3 Wymiana cokołów 2x10 cm z drewna liściastego (zlicowane powierzchnią zewnętrzną z licem tynku na ścianie - jedna płaszczyzna) - 211,67 [m2]. 1. INSTALACJE SANITARNE 1.1 Dostawa, montaż i uruchomienie - pisuary pojedyńcze z płuczką - 5 kpl. 1.2 Dostawa, montaż i uruchomienie - zlew żeliwny emaliowany - 2 kpl. 1.3 Dostawa, montaż i uruchomienie - zlewozmywak z konglomeratu - 2 kpl. 2. KLIMATYZACJA SALI WIDOWISKOWEJ 2.1 Dostawa, montaż konstrukcji wsporczej ze stali nierdzewnej pod jednostki klimatyzacyjne zewnętrzne - 20 [kg] 2.2 Dostawa i montaż dystrybutorów instalacji klimatyzacji np. typu PMBD3630 do konstrukcji - 2 kpl. 2.3 Dostawa, montaż, sprawdzenie szczelności - rurociągi z rur miedzianych - 40 [kg] 2.4 Kompletna dostawa i montaż jednostki wewnętrznej instalacji klimatyzacji np. typu CB 12L.N22 Standard Inverter (jednostka wewnętrzna kanałowa niskiego sprężu) - 6 [kpl.] 2.5 Kompletna dostawa i montaż jednostki wewnętrznej instalacji klimatyzacji typu np. CT 12.NR2 Standard Inverter (jednostka wewnętrzna kasetonowa) - 2 kpl. 2.6 Dostawa, montaż, sprawdzenie szczelności - rurociągi z rur miedzianych w instalacji obiegu freonu o śr. 10 mm - 36 [kg] 2.7 Dostawa, montaż, podłączenie i sprawdzenie szczelności - rurociągi polietylenowe Geberit HDPE kanalizacyjne o śr. zewn. 32-56 mm o poł. zgrzewanych na ścianach budynków - 107 [m] 2.8 Dostawa, montaż i uruchomienie - rozdzielnia elektryczna klimatyzacji - 1 kpl. 2.9 Dostawa, ułożenie, podłączeanie, przewody kabelkowe YDYp 5 x 2,5 450 750 [V] - 136 [m] 2.10 Dostawa, ułożenie, podłączenie - przewody kabelkowe YDYp 4 x 1,25 450 750 [V] (zasilanie dystrybutorów) - 30,0 [m] 2.11 Dostawa, ułożenie, podłaczenie - przewody kabelkowe YDYp 4 x 0,75 450 750 [V] (zasilanie jednostek wewnętrznych) - 80,0 [m] 3. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - BIAŁY MONTAŻ 3.1 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy żarowe do przykręcania np. typu MODENA MINI 60W A60/E27 (PX3004001), IP54 - 16 [kpl.] 3.2 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy żarowe do przykręcania (np. MODENA MINI 60W A60 E27 IP54 (PX 30040001) - 4 [kpl.] 3.3 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy żarowe do przykręcania - oprawy świetlówkowe do przykręcania (np. Philips Arano TCS640 4 x 14 W 840 HFP M2 ALU) - wykorzystać oprawy z odzysku (aktualnie zamontowane na sufitach) - 108 [kpl]. 3.4 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy świetlówkowe do przykręcania (np. Philips Arano TCS640 3 x 14 W/840 HFP M2 ALU) wykorzystać oprawy z odzysku (aktualnie zamontowane na sufitach) - 28 [kpl.] 3.5 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy świetlówkowe do przykręcania - (np. MONZA II PAR 2 x 54 [W] T5 G5 (PX 2200136) - 4 [kpl.] 3.6 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy świetlówkowe do przykręcania - oprawy świetlówkowe do przykręcania (np. Philips Finess TCS198 4 x TL - D18W HFP M6) - 3 [kpl.] 3.7 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy świetlówkowe do przykręcania - oprawy żarowe do przykręcania np. typu MODENA MINI 60W A60/E27 (PX3004001), IP54 - 3 [kpl.] 3.8 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy ledowe zintegrowane wpuszczane (np. Panel TT LED 600 x 600 36W (PX 0890145) - 32 [szt.] 3.9 Dostawa, montaż, uruchomienie - oprawy oświetleniowe do szynoprzewodu (np. Philips ST340T 1XSLED1700/830 PSU MB IIWH) - 22 [kpl] 3.10 Dostawa i montaż i podłaczenie przewodu szynowego 25A (M04) na gotowej konstrukcji wsporczej - komplet (galeria) - 24,5 [m] 3.11 Dostawa, montaż, przyłączenie i uruchomienie - kompaktowy reflektor ledowy do przykręcania (np. LEVATO N 3h firmy AWEX) - 114 [kpl.] 3.12 Dostawa, montaż, uruchomienie - łącznik instalacyjny 400 [V] - 36 [kpl.] 3.13 Dostawa, montaż, uruchomienie - łączniki instalacyjne 230 [V], IP44 - 12,0 [kpl.] 3.14 Dostawa, montaż, uruchomienie - montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem 10A/2.5 mm2 przelotowych podwójnych - 66 [kpl.] 3.15 Dostawa, montaż, uruchomienie do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych z uziemieniem 10A/2.5 mm2 przelotowych podwójnych (IP44) - 15 [kpl.] 3.16 Dostawa, montaż i uruchomienie gniazd zintegrowanych napięcia dedykowanego do komputerów , zapewniających 4 gniazda 230 [v], gniazda telefoniczne 2 x RJ45 i gniazda internetowe 2 x RJ45 (2 PL). - 6 [kpl.] 3.17 Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie - falownik 2,2 [kw] do regulacji prędkości obrotowej wentylatora dachowego - 6 [kpl.] 3.18 Dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowego sprzętu modułowego w rozdzielnicach elektrycznych na każdej kondygnacji - 3 [kpl.] 3.19 Dostawa, montaż, wyposażenie, podłączenie kompletnej RK 1 1 - 1 [kpl.] 4. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - BIAŁY MONTAŻ - SALA WIDOWISKOWA 4.1 Dostawa, ułożenie, sprawdzenie kabla głosnikowego z miedzi beztlenowej 2 x 2,5 mm2 OFC, (np. TONSIL lub inny równoważny), układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton (szafa rack w 3 9) - 273,6 [m] 4.2 Dostawa, ułożenie i podłączenie - przewody kabelkowe YDY 3 x 2,5/750[V] [mm]2 - 518,6 [m] 4.3 Dostawa, ułożenie i podłączenie - przewody kabelkowe YDY 3 x 1,5 [mm]2 50[V] - 571,5 [m] 4.4 Dostawa, montaż i podłączenie - oprawy ledowe wpuszczane zintegrowane z źródłem światła (np. Philips CoreLein ProSet RS120B LED6 - 40 - /840 PSR WH) - 28 [kpl.] 4.5 Dostawa, montaż i podłączenie - oprawy ledowe wpuszczane (np. Philips Eugato Oerformance FBS271 1 x PLL-C4P26W840 HFP C PI WH) - 24 [kpl.] 4.6 Dostawa, montaż i podłączenie - kompaktowy reflektor ledowy do przykręcania (np. LED PAR 64 wyposażony w 186 10 mm diod LED RGBW) - 18 [kpl.] 4.7 Dostawa, montaż i podłączenie - reflektor PC 7-38 1200W z osprzętem - 4 [kpl.] 4.8 Dostawa, montaż i podłączenie - oprawy ledowe wpuszczane (np. LEVATO P 3h firmy AWEX) - 18 [kpl.] 4.9 Dostawa, montaż i podłączenie - kompaktowy reflektor ledowy do przykręcania (np. LEVATO N 3h firmy AWEX) - 6 [kpl.] 4.10 Dostawa i montaż oraz uruchomienie oświetlenia przeszkodowego w podstopnicach schodów sali widowiskowej (LED) - 26 [kpl.] 4.11 Dostawa, montaż i uruchomienie Regulatora (dimer) 4-kanałowego. HUB DMX zlokalizować na scenie. Pomiędzy HUB a komputerem wykonać połączenia UTP zakończone gniazdami po obu stronach. Komputer należy dostarczyć z kompletnym oprogramowaniem - 2 [kpl.] 4.12 Dostawa, montaż i podłączenie - gniazda wtyczkowe 230 [V] - 14 [kpl.] 4.13 Dostawa, montaż i podłączenie - gniazda metalowe 16 A 2-biegunowe - 16 [kpl.] 4.14 Dostawa, montaż i podłączenie - gniazda DMXX x 4 - 6 [kpl.] 4.15 Dostawa, montaż, uruchomienie uchyłu okien dla nawiewu powietrza do sali widowiskowej w elewacji zachodniej za pośrednictwem siłowników elektrycznych sterowanych skokowo przyciskiem zlokalizowanym w obrębie ościeża drzwi Sali widowiskowej w kasecie zamykanej kluczem systemowym - 3 [kpl.] 4.16 Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania układu wyciągowego - wentylator dachowy ?250 [mm], wydatek maks. 2500 [m 3h], Napięcie 400[V], stopień ochrony IP54, Charakterystyka akustyczna na wylocie w odległości 5[m] - 50[dB], na wlocie w odległości 5,0 [m] - 45 [db]. Regulacja obrotów silnika wentylatora, falownikiem w odniesieniu do każdego komina. Wentylator osadzony za pośrednictwem tłumika ograniczającego moc akustyczną , o nie mniej niż 15 [dB] i podstawy dachowej do żelbetowej czapki komina. (Np. SMART - 250 1000 lub inny równoważny i spełniający powyższy opis). - 6 [kpl.] 5. SYSTEM SYGNALIZACJI NAPADU I WŁAMANIA 5.1 Dostawa, ułożenie i sprawdzenie kabla okablowania strukturalnego - 203,333 [m] 6. MONITORING 5.2 Dostawa, ułożenie i sprawdzenie kabla okablowania monitoringu - 352,0 [m] 7. INSTALACJA SAP 7.1 Dostawa, ułożenie, podłączenie - przewody kabelkowe YnTKSY 4x2x0.8 - 275,5 [m] 7.2 Dostawa, ułożenie, podłączenie - przewody kabelkowe YDYp 3x,1,5 - 48,0 [m] 7.3 Dostawa, ułożenie, podłączenie - przewody kabelkowe HDGS 3x1.5 mm2 PH90 - 66,0 [m] 7.4 Dostawa, montaż, podłączenie - Montaż czujek pożarowych - liniowa dymu lub nadmiarowa temperatury - 45 [kpl.] 7.5 Dostawa, montaż, podłączenie - czujek pożarowych - nadmiarowa temperatury - 2 [kpl.] 7.6 Dostawa, montaż, podłączenie - czujek pożarowych - liniowa dymu DOP 40 - 2 [kpl.] 7.7 Dostawa, montaż, podłączenie - czujek pożarowych - reflektor pryzmowy do współpracy z czujką liniową dymu DOP 40 - 2 [kpl.] 7.8 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - siłowników do drzwi zewnętrznych - 2 [kpl.] 7.9 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - elektromechanicznych elementów blokujących - zwora elektromagnetyczna - 4 [kpl.] 7.10 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - centrali oddymiania - 1 [kpl.] 7.11 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - centrali p.poż. - 1 [kpl.] 7.12 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie czujnika pogodowego - 1 [kpl.] 7.13 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie - kompaktowej centrali alarmowej do 16 linii dozorowych - 1 [kpl.]. kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt budowlany zamienny z kwietnia 2014r. Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul. Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim ETAP VI budynek nr 10 - załącznik nr 8 2. Przedmiar robót - (budynek przy ul. Wolności 10) - załącznik nr 9.1 - roboty budowlane 3. Przedmiar robót - (budynek przy ul. Wolności 10) - załącznik nr 9.2 - roboty instalacyjne 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10. UWAGA: Zakres rzeczowy dostaw i robót nie objętych zamówieniem (ETAP-VI) L.p. Zakres ilość UWAGI! 1 2 3 4 1. Dostawa, montaż foteli Sali widowiskowej 148 [szt.] 2. Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie jednostek zewnętrznych klimatyzacyjnych 2 szt. 3. Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do bezprzewodowego dostępu do monitoringu i kontroli systemów klimatyzacji zamontowanych w budynku z pomieszczenia obsługi technicznej Zamawiającego za pośrednictwem tableta i komputer PC - AC Mobile Control (bramka komunikacyjna + aplikacja). 2 [kpl.] 4. Podjazd dla niepełnosprawnych 20,087 [m2] Docelowo planowana na rok 2015 winda panoramiczna z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych w szczycie budynku od strony południowej obsługująca wszystkie kondygnacje. 5. Platforma przyścienna dla niepełnosprawnych na poziom parteru 1 [kpl.] Docelowo planowana na rok 2015 winda panoramiczna z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych w szczycie budynku od strony południowej obsługująca wszystkie kondygnacje. 6. Urządzenia systemu sygnalizacji napadu i włamania 1 [kpl.] 7. Urządzenia instalacji monitoringu wizyjnego 1 [kpl.] 8. Przełożenie posadzek z parkietu dębowego 300,999 [m2] 9. Docieplenie stropu poddasza nad częścią północną od str. klatki schodowej 141 [m2] 10. Trzecia warstwa wełny mineralnej gr. 10 [cm] nad salą widowiskową 257,659 [m2] 11. Ściana oddzielnie pożarowego REI 120 na poziomie poddasza 34,704 [m2] 12. Ławy kominiarskie 14 [szt.] 13. Stopnie kominiarskie 70 [szt.] 14. Dostawa i montaż oraz uruchomienie profili schodowych, nakładanych szerokich, podświetlanych z numerem rzędu (LED) (np. firmy SOLED) 26 [kpl.] 15. Dostawa, montaż i uruchomienie kontrolera sygnału DMX + komputera z oprogramowaniem do sterowania oświetleniem (przeszkolenie do obsługi 4 pracowników Zamawiającego) 1 [kpl.] 16. Wymiennik ciepła dla c.w.u., uzgodnienia i negocjacje z OZC S.A. 1 [kpl.].
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 52.22.32.00 - 52.22.32.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. Slownie:dwadzieściatysięcyzłotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/g formuły spełnia nie spełnia zgodnie z zał. nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w/g formuły spełnia nie spełnia z zał.nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w/g formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonych oswiadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Załącznik nr 4 oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2.Wypełniony kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą: 1) dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku: a) zawieszenia robót przez zamawiającego, b) wystąpienia innych robót nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, c) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 ust. 3 pkt 1, d) zmiany dokumentacji projektowej, o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone, 2) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobie, o której mowa w § 14 pkt 1. 4. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespoł Szkół Usługowych ul.Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych ul.Wolnosci 12 - sekretariat pokój 102 I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Przebudowa drogi nr 5328P w miejscowości Uciechów na odc. dł. ok. 1500 m
- "Zacharzew - budowa drogi ul. Kwiatowa" Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie - Etap I
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- ZP/CZD/030/25 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY KOMPLEKSU SAL DYDAKTYCZNYCH Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja energetyczna Sali "Koronka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.