Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Bełchatów: Termomodernizacja budynku Żłobka Jaś i Małgosia wraz z remontem instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej i przebudowa ścianek działowych sanitariatów na os.1-go Maja nr 7 w Bełchatowie w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego Jaś i Małgosia
Numer ogłoszenia: 157252 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Żłobka Jaś i Małgosia wraz z remontem instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej i przebudowa ścianek działowych sanitariatów na os.1-go Maja nr 7 w Bełchatowie w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego Jaś i Małgosia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Żłobka Jaś i Małgosia wraz z remontem instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej i przebudowa ścianek działowych sanitariatów na os.1-go Maja nr 7 w Bełchatowie w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego Jaś i Małgosia. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 1.059.477,57 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 500.000,00 zł b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, tj.: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, - kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, - kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji wewnętrznych. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. wypełniony kosztorys nakładczy - z tym, że zamawiający nie będzie dokonywał oceny merytorycznej kosztorysu na etapie czynności badania i oceny ofert, 4. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 5. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bełchatowa, Zespół Zamówień Publicznych (budynek B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj. łódzkie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa, Zespół Zamówień Publicznych (budynek B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj. łódzkie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zgłoszenia zadania do współfinansowania z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej zamówienia 288.885,00 PLN, polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych tj. posadzki z wykładzin sztucznych, posadzki z płytek kamionkowych, malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej..
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Organizacja szkoleń dla uczestników projektu pn.: "Energetyk - cyfrowa transformacja"
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
- Nadzór inwestorski - budowa stacji CNG / 2025
- Dostawa materiałów bakteriologicznych
- Dostawa sprzętu komputerowego: jednostek centralnych, monitorów, laptopa urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarki do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.