Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Sosnowiec: NAJEM ŚWIETLNYCH ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA SEZON 2015 - 2016 DLA MIASTA SOSNOWCA.
Numer ogłoszenia: 157259 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAJEM ŚWIETLNYCH ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA SEZON 2015 - 2016 DLA MIASTA SOSNOWCA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem świetlnych elementów dekoracyjnych na sezon 2015 - 2016 dla miasta Sosnowca: 1.Dekoracja w formie przewieszki nad ulicą. Ilość 13 szt. 2.Wąż świetlny LED (30 diod na 1mb, ułożone horyzontalnie) w kolorze zimnym białym. Ilość 200 mb 3.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup z umieszczonymi w górnej części 5 ramiennymi rozbłyskami w ilości nie mniejszej niż 4 sztuki. Ilość 72 szt. 4.Dekoracja latarniowa płaska ze śnieżynką umiejscowioną w górnej części, wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy baneru zwężającego się ku dołowi. Ilość 16 szt. 5.Dekoracja latarniowa płaska wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy baneru zwężającego się ku dołowi z umieszczonymi gwiazdami w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki. Ilość 216 szt. 6.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup z umieszczonymi w górnej części korony gwiazdkami w ilości nie mniejszej niż 8 sztuk. Ilość 44 szt. 7.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup rozszerzającej się ku górze z umieszczonymi na szczycie wzoru gwiazdami w ilości nie mniejszej niż 8 sztuk. Ilość 14 szt. 8.Dekoracja indywidualna istniejącej konstrukcji niecki fontanny. Ilość 1 szt. 9.System projektorów do wyświetlania obrazów. Ilość 3 szt. 10.Stożek ze zintegrowanymi elementami dekoracyjnymi w formie stożków świetlnych oraz pionowych paneli (w formie płotka świetlnego) okalających stożek . Ilość 1 szt. 11.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 120 cm. Ilość 1 szt. 12.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 200 cm.Ilość 1 szt. 13.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 140 cm. Ilość 1 szt. 14.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy sań świątecznych. Ilość 1 szt. 15.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy biegnącego renifera. Ilość 2 szt. 16.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy anioła świetlnego z trąbką. Ilość 1 szt. 17.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy drzewa świetlnego. Ilość 2 szt. 18.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy drzewa świetlnego. Ilość 1 szt. 19.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do bramy świetlnej złożonej z minimum czterech konturów bombki, które stanowią jednolitą konstrukcję. Ilość 1 szt. 20.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy żyrandola okalająca słup latarniowy. Ilość 1 szt. Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest we wzorze umowy najmu dekoracji świątecznej - Załącznik nr 7 do SIWZ, natomiast szczegółowa specyfikacja elementów dekoracyjnych zawarta jest w Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy elementy dekoracji świątecznej w terminie do 30.11.2015 r. Wykonawca zobowiązuje się do wynajmu Zamawianemu świątecznej dekoracji od dnia 01.12.2015 r. do dnia 05.02.2016 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie: co najmniej jedno zamówienie polegającego na dostawie świątecznej dekoracji o wartości co najmniej 100.000,00 zł, brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, - opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Wykonawca składając w/w dokumenty zobowiązany jest wykazać, że są one opłacone, tzn. gdy ustalono ich termin płatności w ratach to powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie, - wycenę wartości poszczególnych elementów dekoracyjnych będących przed-miotem umowy, wraz z dowodem ich ubezpieczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213, 41 - 200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Sosnowca, przy ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.