eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecNAJEM ŚWIETLNYCH ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA SEZON 2015 - 2016 DLA MIASTA SOSNOWCA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Sosnowiec: NAJEM ŚWIETLNYCH ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA SEZON 2015 - 2016 DLA MIASTA SOSNOWCA.
Numer ogłoszenia: 157259 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAJEM ŚWIETLNYCH ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH NA SEZON 2015 - 2016 DLA MIASTA SOSNOWCA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem świetlnych elementów dekoracyjnych na sezon 2015 - 2016 dla miasta Sosnowca: 1.Dekoracja w formie przewieszki nad ulicą. Ilość 13 szt. 2.Wąż świetlny LED (30 diod na 1mb, ułożone horyzontalnie) w kolorze zimnym białym. Ilość 200 mb 3.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup z umieszczonymi w górnej części 5 ramiennymi rozbłyskami w ilości nie mniejszej niż 4 sztuki. Ilość 72 szt. 4.Dekoracja latarniowa płaska ze śnieżynką umiejscowioną w górnej części, wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy baneru zwężającego się ku dołowi. Ilość 16 szt. 5.Dekoracja latarniowa płaska wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy baneru zwężającego się ku dołowi z umieszczonymi gwiazdami w ilości nie mniejszej niż 3 sztuki. Ilość 216 szt. 6.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup z umieszczonymi w górnej części korony gwiazdkami w ilości nie mniejszej niż 8 sztuk. Ilość 44 szt. 7.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy korony okalającej słup rozszerzającej się ku górze z umieszczonymi na szczycie wzoru gwiazdami w ilości nie mniejszej niż 8 sztuk. Ilość 14 szt. 8.Dekoracja indywidualna istniejącej konstrukcji niecki fontanny. Ilość 1 szt. 9.System projektorów do wyświetlania obrazów. Ilość 3 szt. 10.Stożek ze zintegrowanymi elementami dekoracyjnymi w formie stożków świetlnych oraz pionowych paneli (w formie płotka świetlnego) okalających stożek . Ilość 1 szt. 11.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 120 cm. Ilość 1 szt. 12.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 200 cm.Ilość 1 szt. 13.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie wewnątrz konstrukcji. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy prezentu z szarfą i kokardą. Element o minimalnej wysokości 140 cm. Ilość 1 szt. 14.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy sań świątecznych. Ilość 1 szt. 15.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy biegnącego renifera. Ilość 2 szt. 16.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy anioła świetlnego z trąbką. Ilość 1 szt. 17.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy drzewa świetlnego. Ilość 2 szt. 18.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy drzewa świetlnego. Ilość 1 szt. 19.Dekoracja wolnostojąca, przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG umożliwiająca balastowanie. Dekoracja kształtem nawiązująca do bramy świetlnej złożonej z minimum czterech konturów bombki, które stanowią jednolitą konstrukcję. Ilość 1 szt. 20.Dekoracja latarniowa przestrzenna wykonana na stelażu aluminiowym spawanym w technologii TIG. Dekoracja kształtem nawiązująca do formy żyrandola okalająca słup latarniowy. Ilość 1 szt. Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia zawarty jest we wzorze umowy najmu dekoracji świątecznej - Załącznik nr 7 do SIWZ, natomiast szczegółowa specyfikacja elementów dekoracyjnych zawarta jest w Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy elementy dekoracji świątecznej w terminie do 30.11.2015 r. Wykonawca zobowiązuje się do wynajmu Zamawianemu świątecznej dekoracji od dnia 01.12.2015 r. do dnia 05.02.2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie: co najmniej jedno zamówienie polegającego na dostawie świątecznej dekoracji o wartości co najmniej 100.000,00 zł, brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, - opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Wykonawca składając w/w dokumenty zobowiązany jest wykazać, że są one opłacone, tzn. gdy ustalono ich termin płatności w ratach to powinien dołączyć dowód zapłaty składki (składek), zgodnie z wymaganym terminem określonym w polisie lub tym dokumencie, - wycenę wartości poszczególnych elementów dekoracyjnych będących przed-miotem umowy, wraz z dowodem ich ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Zamówień Publicznych ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213, 41 - 200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Sosnowca, przy ul. Ignacego Mościckiego 14, pokój 213 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.