To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-19
Ciechocinek: Zaprojektowanie nowej windy osobowej spełniającej wymagania dla osób niepełnosprawnych wraz z jej dostawą i wymianą windy osobowej zainstalowanej w Budynku Głównym w ZOZ Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 157261 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130945 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, faks 054 2836370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie nowej windy osobowej spełniającej wymagania dla osób niepełnosprawnych wraz z jej dostawą i wymianą windy osobowej zainstalowanej w Budynku Głównym w ZOZ Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: a. sporządzenia dokumentacji projektowo-wykonawczej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr.202, poz.2072 z późn. zm.) w branży budowlanej i elektrycznej. Szczegółowe wymagania w zakresie wykonania dokumentacji projektowej wskazano w rozdz. II. PFU Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia b. zaprojektowania windy o parametrach nie gorszych niż określone w Programie funkcjonalno-użytkowym pkt. 8.3. PFU Charakterystyka i wyposażenie nowego dźwigu osobowego (sztuk 1) c. wykonanie ekspertyzy budowlanej istniejącego starego szybu i zaprojektowanie windy by szyb bezpiecznie przenosił obciążenia związane z pracą nowej windy, d. uzyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, oraz pokrycie związanych z tym kosztów zgodnie z rozdz. II ust. 2 lit. b PFU e. wykonania prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. a niniejszego rozdziału f. dostawy fabrycznie nowej windy osobowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi, jej montażu zgodnie z dokumentacją projektową o której mowa w pkt. a niniejszego Rozdziału z uwzględnieniem zapisów pkt. c niniejszego Rozdziału, oraz uruchomienia. g. demontażu windy aktualnie eksploatowanej przez Zamawiającego a także jej wywiezienia i załatwienia wszystkich procedur z tym związanych w imieniu i na rzecz Zamawiającego. h. sporządzenia dokumentacji powykonawczej, zgodnie z wymaganiami zawartymi m.in. w pkt. 2.5 oraz pkt. 8.11 PFU i. wykonania wszelkich czynności związanych z odbiorem technicznym i dopuszczeniem windy do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i Inspektorat Nadzoru Budowlanego (w zakresie dotyczącym dopuszczenia do użytkowania) - w imieniu i na rzecz Zamawiającego, j. wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego robót. k. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, bezpłatnych przeglądów oraz konserwacji urządzeń , w ramach udzielonej gwarancji (usługi te należy wliczyć w koszt montażu dźwigu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH SP. Z O.O.
- Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135200,00
Oferta z najniższą ceną: 135200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa komputerów typu ALL in One wraz z akcesoriami dla Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
- "Remont zabytkowego budynku MOPS w Ciechocinku"
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A.
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.