eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniew › Rozbudowa szkoły o salę sportową w Śmiarach przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum wraz z przebudową części pomieszczeń piwnicy istniejącego budynku szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Wiśniew: Rozbudowa szkoły o salę sportową w Śmiarach przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum wraz z przebudową części pomieszczeń piwnicy istniejącego budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 157269 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew, ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, fax 0 25 641 73 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły o salę sportową w Śmiarach przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum wraz z przebudową części pomieszczeń piwnicy istniejącego budynku szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamierzenia inwestycyjnego wchodzi: budowa sali gimnastycznej - o wymiarach areny sportowej 12*24m wraz z pomieszczeniem trenerów, magazynem antresolą widokową oraz klatką schodową. Jest to obiekt jednokondygnacyjny, z antresolą i dachem dwuspadowym. Obiekt wykonany w technologii ścian murowanej, konstrukcja nośna dachu z dźwigarów drewnianych (z drewna klejonego), dach tzw. odwrócony na blasze trapezowej z ociepleniem wełną mineralną. Zaplecze sanitarno-higieniczne wykonane w istniejącym budynki szklonym po adaptacji piwnic. Parametry kubaturowe obiektu: - powierzchnia zabudowy - 363,14 m2, - powierzchnia użytkowa - 412,47 m2, - powierzchnia całkowita - 476,07 m2, - kubatura - 2 974,81 m3 Adaptacja części pomieszczeń istniejących piwnic na zaplecze higieniczno-sanitarno - powierzchnia zabudowy - 737,78 m2, - powierzchnia poddana przebudowie - 327,74m2, - powierzchnia całkowita - 2 052,83 m2 Zakres robót obejmuje: 1.Roboty branży budowlanej, 2.Ogrodzenie terenu, 3.Roboty branży sanitarnej, 4.Roboty branży elektrycznej, 5.Roboty branży drogowej, 6.Remont pochylni dla niepełnosprawnych, 7.Roboty towarzyszące tj.obsługa geodezyjna, badania powietrza, badania poziomu oświetlenia, dwukrotne badania wody. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w projekcie budowlanym wielobranżowym, w projekcie wykonawczym wielobranżowym oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszego dokumentu. Inwestor uzyskał pozwolenie na budowę obiektu oraz pozwolenie na rozbiórkę istniejącego budynku szkoły. Inwestor dokonał rozbiórki drewnianego budynku szkoły w zakresie konstrukcji i szkieletu drewnianego wraz z kominami. Do Wykonawcy należy rozebranie fundamentów i posadzek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 06.08.2008 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 47 000,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: A. Potencjał kadrowy. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej i elektrycznej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa; minimum jedną wielobranżową sześcioosobową brygadę budowlaną. B. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną tj. obiekt kubaturowy typu sportowego lub sportowo-rekreacyjnego o kubaturze co najmniej 2 500 m³ i wartości minimum 2 000 000 zł C. Potencjał techniczny: Wykonawca oświadczy że, dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. D. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości min. 100 000 zł. E. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.A,B,C,D. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 1.2. Kosztorys szczegółowy wielobranżowy sporządzony na podst. przedmiarów dołączonych do siwz 1.3. Tabela elementów scalonych - wypełniona i podpisana przez wykonawcę-załącznik nr 6 1.4. Wzór umowy- załącznik nr 5 1.5. Potwierdzenie wpłaty wadium, może być kserokopia podpisana za zgodność. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: 3.1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy)- osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Konstrukcyjno-budowlanej , sanitarnej i elektrycznej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa; minimum jedną wielobranżową sześcioosobową brygadę budowlaną. - zał. nr. 3 do oferty. 3.2. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty tj. referencje potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie (co najmniej jedną robotę budowlaną tj. obiekt kubaturowy typu sportowego lub sportowo-rekreacyjnego o kubaturze co najmniej 2 500 m³ i wartości minimum 2 000 000 zł) - zał. nr. 4 do oferty. 3.3. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., 2.2.,. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.2., 2.4., 2.5.. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać za odpłatnością tj.40,00 zł w Urzędzie Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew sekretariat pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: imię nazwisko: Wiesława Przanowska stanowisko służbowe: referent ds zamówień publicznych Nr tel. (025) 641-73-13 Nr pokoju w siedzibie zamawiającego : 17 Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: 8:00 - 16:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.