To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-14
Katowice: Usługa organizacji wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej
Numer ogłoszenia: 157270 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128805 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wyjazdu studyjnego do Holandii w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji zagranicznego wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji wyjazdu studyjnego do Utrechtu w Holandii w dniach od 06.06.2011 r. do 11.06.2011 r. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia 3 noclegów w dniach od 07 do 10 czerwca wraz ze śniadaniem dla 20 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (10 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **. Hotel musi być położony w granicach miasta Utrecht. 2. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej w miejscu zakwaterowania uczestników w dniach od 07 do 09 czerwca 2011 r. w godzinach od ok. 15.00 do ok. 20.00 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Maksymalny czas wykorzystywania sali wyniesie 5 godzin. Sala musi pomieścić 22 osoby i posiadać warunki do podania poczęstunku (przerwy kawowej). Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, nootebook, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, flipchart oraz odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla uczestników spotkania (krzesła, stoły dla 22 osób). Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 3. Zapewnienie w pełni dyspozycyjnego środka transportu wraz z kierowcą dla uczestników wizyty studyjnej przez cały okres jej trwania. Pojazd wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego od godziny 18.00 w dniu 06.06.2011 r. do godziny 10.00 w dniu 11.06.2011 r. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 22 plus kierowca, pojazd musi być wyposażony w klimatyzację i toaletę, rok produkcji nie wcześniej niż 2008 r. W ramach usługi pojazd będzie wykorzystywany do: a) transportu uczestników z Katowic, ul. Dąbrowskiego 23, Opola oraz Wrocławia do miejsca zakwaterowania w Utrechcie. Wyjazd z Katowic nastąpi ok. godziny 18.00 w dniu 06.06.2011 r. b) transportu uczestników z miejsca zakwaterowania w Utrechcie do Wrocławia, Opola i Katowic w dniu 10.06.2011 r. i 11.06.2011 r.; c) transportu uczestników podczas pobytu w Utrechcie, w miejsca wskazane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. W trakcie realizacji wyjazdu pojazd pokona trasę nie dłuższą niż 500 km. 4. Zapewnienia wyżywienia dla uczestników wyjazdu studyjnego. Usługi związane z wyżywieniem będą świadczone w miejscu zakwaterowania uczestników wyjazdu: 1) W dniu 07.06.2011 r.: a) obiad dla 20 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja dla 22 osób. 2) W dniu 08.06.2011 r.: a) obiad dla 22 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja dla 22 osób 3) W dniu 9.06.2011 r.: a) obiad dla 22 osób; b) poczęstunek dla 22 osób podczas spotkania (przerwa kawowa); c) kolacja uroczysta dla 22 osób. 4) W dniu 10.06.2011 r., podczas podróży z Utrechtu do Katowic: a) prowiant dla 20 osób. 5) Zamawiający wymaga by menu posiłków każdego dnia składało się z innych potraw. Minimalny zakres menu przypadającego na jedną osobę musi być zgodny z opisem zawartym w siwz. 5. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników wyjazdu na czas przejazdu i pobytu (w szczególności koszty leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków, utraty bagażu podróżnego). 6. Wykonawca zapewni świadczenie usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 7. Wykonawca zapewni świadczenie usług restauracyjnych przy użyciu zastawy ceramicznej oraz sztućców metalowych. 8. Wraz z fakturą wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie kosztów przypadających na każdego z uczestników wyjazdu. 9. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu zadania, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 10. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników wizyty studyjnej. 11. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegóły realizacji poszczególnych części usługi. 12. Na 5 dni przed realizacją usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez podmiot uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie organizowana imprez turystycznych lub pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
- Biuro Turystyczne EWA, Ewa Sanetra, ul. Rynek 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55700,00
Oferta z najniższą ceną: 55700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Usługi w zakresie organizacji i obsługi konferencji ,,XXV Conference on Applied Crystallography CAC 2025'' w dniach 07-10.09.2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.