Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Warszawa: Przeprowadzenie śródokresowego badania ewaluacyjnego projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałania 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 157304 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych , ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie śródokresowego badania ewaluacyjnego projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałania 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie śródokresowego badania ewaluacyjnego projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Projekt współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego, Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie administracji rządowej, Poddziałanie 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr. Celem badania jest ocena dotychczasowej realizacji i efektów projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców. W kwietniu 2009 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczął realizację projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych na rzecz przedsiębiorców, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie administracji rządowej, Poddziałanie 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr. Głównym celem projektu jest poprawa jakości i dostępności usług na rzecz przedsiębiorców oferowanych przez instytucję oraz modernizacja procesów zarządzania w ZUS. Cele szczegółowe projektu to: a) ocena satysfakcji klienta w obszarze usług świadczonych na rzecz przedsiębiorców i wyznaczanie kierunków działań naprawczych; b) ujednolicenie procedur i poprawa komunikacji; c) wzmocnienie kompetencji pracowników ZUS w celu poprawy obsługi przedsiębiorców; d) wprowadzenie narzędzi z zakresu ZZL wpływających na zwiększenie motywacji pracowników obsługujących przedsiębiorców. Realizacja przedsięwzięcia kończy się w grudniu 2013 roku. W celu dokonania oceny dotychczasowych efektów projektu, Zamawiający zdecydował się na przeprowadzenie śródokresowego badania ewaluacyjnego (ewaluacja mid-term). Umożliwi ono określenie wpływu dotychczas podjętych działań na powodzenie całego projektu. Wnioski i rekomendacje z badania pozwolą na wprowadzenie ewentualnych zmian w realizacji przedsięwzięcia, aby osiągnąć cele projektu i przyczynić się do rozwoju organizacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 133.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.300,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa badania ewaluacyjne projektów i / lub programów z wykorzystaniem metod i/lub technik ilościowych i jakościowych o wartości każdej usługi minimum 50 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień, złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wyznaczą do realizacji zespół badawczy składający się minimum z czterech osób legitymujących się wyższym wykształceniem, w tym: a) Koordynatora lub kierownika projektu, który będzie brał udział w realizacji zamówienia jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia i kontakty z Zamawiającym, który spełnia łącznie następujące warunki: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie pełnił rolę koordynatora lub kierownika w co najmniej dwóch projektach i / lub programach w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, każde w organizacji i / lub instytucji zatrudniającej co najmniej 100 pracowników (przez projekty/programy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji i / lub instytucji rozumie się: wdrożenie systemu kompetencyjnego lub realizację ocen pracowniczych lub audyt polityki personalnej firmy lub badanie satysfakcji pracowników); - posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi projektów i / lub programów o wartości minimum 50 000 zł brutto każde, zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie; b) Minimum 3 osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia jako członkowie zespołu badawczego, z których każda spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków, przy czym zespół badawczy musi spełniać wszystkie warunki: - posiadania doświadczenia w opracowaniu metodologii oraz realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch projektów i / lub programów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi każde w organizacji i / lub instytucji (przez projekty i / lub programy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji i / lub instytucji rozumie się: wdrożenie systemu kompetencyjnego lub realizację ocen pracowniczych lub audyt polityki personalnej firmy lub badanie satysfakcji pracowników); - posiadania doświadczenia w przeprowadzeniu przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych w zakresie projektów i / lub programów z wykorzystaniem metod i / lub technik ilościowych i jakościowych, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; - posiada doświadczenie we wdrożeniu przynajmniej jednego projektu i / lub programu dotyczącego zarządzania procesowego i / lub optymalizacji procesów w organizacji i / lub instytucji, wykonanym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu osób, złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 6 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Dodatkowe metody i / lub techniki badawcze - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: - opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji - jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w momencie składania oferty. - zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa lub zaistnienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy (np. zmiany wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji przedmiotu umowy; - w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę; - konieczności zmiany terminu umownego, z powodu: a) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp. b) zmiany przepisów, które skutkują zmianą sposobu realizacji umowy, c) konieczności wykonania prac lub innych okoliczności wynikających z zaleceń organów uprawnionych; - zmniejszenia wynagrodzenia z tytułu zdarzeń, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy. - jeżeli ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w dacie zawarcia umowy Wykonawca uzna, że zachodzi konieczność zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzanej podwykonawcom, Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na wykonanie przez podwykonawcę określonych prac. Wraz z wnioskiem Wykonawca przedstawia uzasadnienie potwierdzające konieczność powierzenia podwykonawcy tego zakresu prac. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej http://www.zus.pl, odpłatne 50 zł (przelew - gotówka) ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, skrzydło C, piętro I, pokój 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 01-748 Warszawa ul. Szamocka 3, 5, skrzydło C, piętro I, pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałania 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu -wyłącznie na numer (0) 22 667-17-33/36 lub drogą elektroniczną - wyłącznie na adres: bladoszm@zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi badania społecznego pn.: "Pogłębiona diagnoza sektora usług społecznych w województwie wielkopolskim z elementami ewaluacji regionalnej polityki społecznej"
- Przeprowadzenie kontroli realizacji terenowej badania ilościowego pn. "Ogólnopolskie badanie potencjału ZSK dla uczenia się w dorosłości"
- Przeprowadzenie badania opinii publicznej mieszkańców województwa mazowieckiego na temat samorządu województwa mazowieckiego
- Analiza i diagnoza marki Opolskie
- Kompleksowa realizacja usługi przeprowadzenia badań społecznych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- DZP.261.13.2025 ewaluacja podsumowująca efekty realizacji Programu NPRCz 2.0. na l. 2021-2025
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.