eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Rzeszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych
Numer ogłoszenia: 157308 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie , ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8535753, faks 0-17 8533927 wew. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsrzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni) dla 27 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem dla 40 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami niepełnosprawnymi w wieku aktywności zawodowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz - Oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik nr 4.1 do SIWZ lub - Oświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia- złącznik nr 4.2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia w przypadku części zamówienia pn.: - Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni) - 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia z wykonania lub wykonywania 4 usług tożsamych lub odpowiadających przedmiotowi zamówienia będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w podanym wyżej okresie wykonał lub wykonuje oddzielnie 4 usługi (wyjazdy) - Doświadczenie firmy - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania części zamówienia pn. Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni) będzie spełniony jeżeli: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - ukończone studia wyższe i które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie grupowej usługi szkoleniowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały/wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą/prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Minimalna liczba osób przewidywanych do wykonania zamówienia pn. Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni): - 2 w przypadku treningów kompetencji i umiejętności społecznych,. - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 6/1 do SIWZ. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania części zamówienia pn. 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem będzie spełniony jeżeli: Indywidualna sesja z doradcą zawodowym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - ukończone studia wyższe, - ukończone studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego lub które posiadają licencję zawodową doradcy zawodowego i które jako doradcy zawodowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie usługi doradczej indywidualnej i/lub grupowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako doradcy zawodowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Indywidualna sesja z psychologiem Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj - posiadające dyplom magistra psychologii i które jako psycholodzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 2 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie usługi psychologicznej indywidualnej i lub grupowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako psycholodzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały/wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana/wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Minimalna liczba osób przewidywanych do wykonania zamówienia pn. 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem: - 4 w przypadku indywidualnej sesją z doradcą zawodowym, - 4 w przypadku indywidualnej sesji z psychologiem - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 6/2 oraz 6/3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: 1.zmianie terminu rozpoczęcia realizacji Zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 2.nagłej i znacznej rezygnacji uczestników, 3.zmiany podstawowego personelu Wykonawcy. 4.zmiany miejsca szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 26 35-025 Rzeszów, Sekretariat pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Rzeszowie, ul. Skubisza 4 35-207 Rzeszów, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni) dla 27 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i/ lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem dla 40 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami niepełnosprawnymi w wieku aktywności zawodowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.