Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Rzeszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych
Numer ogłoszenia: 157308 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie , ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8535753, faks 0-17 8533927 wew. 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsrzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni) dla 27 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej, 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem dla 40 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami niepełnosprawnymi w wieku aktywności zawodowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz - Oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik nr 4.1 do SIWZ lub - Oświadczenie o wpisie podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia- złącznik nr 4.2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia w przypadku części zamówienia pn.: - Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni) - 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia z wykonania lub wykonywania 4 usług tożsamych lub odpowiadających przedmiotowi zamówienia będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w podanym wyżej okresie wykonał lub wykonuje oddzielnie 4 usługi (wyjazdy) - Doświadczenie firmy - załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania części zamówienia pn. Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni) będzie spełniony jeżeli: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - ukończone studia wyższe i które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie grupowej usługi szkoleniowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały/wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą/prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Minimalna liczba osób przewidywanych do wykonania zamówienia pn. Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - Zajęcia wyjazdowe (6 dni): - 2 w przypadku treningów kompetencji i umiejętności społecznych,. - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 6/1 do SIWZ. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania części zamówienia pn. 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem będzie spełniony jeżeli: Indywidualna sesja z doradcą zawodowym Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - ukończone studia wyższe, - ukończone studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego lub które posiadają licencję zawodową doradcy zawodowego i które jako doradcy zawodowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 4 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie usługi doradczej indywidualnej i/lub grupowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako doradcy zawodowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Indywidualna sesja z psychologiem Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj - posiadające dyplom magistra psychologii i które jako psycholodzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały wykonują co najmniej 2 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (1 usługa oznacza wykonanie wykonywanie usługi psychologicznej indywidualnej i lub grupowej dla co najmniej 10 osób) lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako psycholodzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały/wykonują pracę (umowa y o pracę, umowa y cywilno-prawne), prowadzą prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana/wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia. Minimalna liczba osób przewidywanych do wykonania zamówienia pn. 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem: - 4 w przypadku indywidualnej sesją z doradcą zawodowym, - 4 w przypadku indywidualnej sesji z psychologiem - Wiedza i doświadczenie personelu przewidywanego do przeprowadzenia zamówienia - załącznik nr 6/2 oraz 6/3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na: 1.zmianie terminu rozpoczęcia realizacji Zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 2.nagłej i znacznej rezygnacji uczestników, 3.zmiany podstawowego personelu Wykonawcy. 4.zmiany miejsca szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Rzeszowie, ul. Jagiellońska 26
35-025 Rzeszów, Sekretariat pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy społecznej w Rzeszowie, ul. Skubisza 4 35-207 Rzeszów, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych -Zajęcia wyjazdowe (6 dni) dla 27 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i/ lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10-dniowa sesja wyjazdowa z zajęciami rehabilitacyjnymi, indywidualną sesją z doradcą zawodowym oraz indywidualną sesją z psychologiem dla 40 osób bezrobotnych i lub nieaktywnych zawodowo i lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami niepełnosprawnymi w wieku aktywności zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i nabiału do stołówki internatu ZSE w Rzeszowie w 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW ORAZ JAJA DO STOŁÓWKI INTERNATU ZSE W RZESZOWIE W 2025r.
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób (dzieci i osób dorosłych) z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Gminy Chełmża w latach 2025 i 2026
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.