eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynków Zespołu Szkół w Miękini przy ulicy Szkolnej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Miękinia: Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynków Zespołu Szkół w Miękini przy ulicy Szkolnej 2
Numer ogłoszenia: 15735 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni wokół budynków Zespołu Szkół w Miękini przy ulicy Szkolnej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni wokół budynków Zespołu Szkół w Miękini przy ulicy Szkolnej 2 2.Zakres robót obejmuje: a)Przebudowę drogi dojazdowej: -drogi dojazdowej do stacji trafo oraz boiska wielofunkcyjnego, -dojazdu technicznego do przedszkola -dojazdu technicznego do boiska wielofunkcyjnego b)Wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce z niesortu kamiennego - 0-2 o grubości 3 cm, ułożonej na podbudowie z tłucznia - 0-31,5 o grubości 10 cm oraz placu pod pojemnik na śmieci z kostki o grubości 8 cm. c)Zamontowanie elementów małej architektury: -montaż ławki parkowej, żeliwno - drewnianej wraz z dostawą - szt. 21, wymiary: długość - min.180 cm, wysokość siedziska - min. 56 cm, szerokość siedziska min. 43 cm; materiały: siedzisko - listwy z drewna liściastego - min. 3 szt., oparcie - listwy z drewna liściastego - 2 szt.; podstawa -odlew żeliwny malowany tradycyjnie; kotwy do przytwierdzania do podłoża; kolorystyka: siedzisko i oparcie - w kolorze naturalnego drewna, podstawa - czarny mat, -dostawa i ustawienie betonowych koszy na śmieci - szt. 24,dane techniczne: pojemność min. 45 l; materiały: obudowa - beton zbrojony płukany, -montaż stojaka na rowery wraz z dostawą - 4 szt., ilość miejsc na rowery - 5 szt., materiały: profil zamknięty i przęsła ze stali kwasoodpornej, d)Założenie zieleni ( wykonanie trawników i nasadzeń), e)Likwidacja podpiwniczenia po byłym przedszkolu. f)Wykonanie oświetlenie terenu - lampy oświetleniowe parkowe stylizowane - szt. 12 3. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.35.23 - 45.23.35.23 42.23.14.00 - 42.23.14.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zagospodarowanie terenu z budową placów, ścieżek pieszych lub rowerowych z kostki brukowej wraz z wykonaniem oświetlenia o wartości co najmniej 700 000 złotych brutto każda. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z dnia 16 maja 2006 roku Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie drogowym z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, z łącznym 5 letnim doświadczeniem zawodowym w branży drogowej. b)Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego, t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm., uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. z dnia 16 maja 2006 roku Nr 83 poz. 578 lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia -dotyczy kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych: a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia, 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41, pokój 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia, 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41, Biuro Obsługi Petenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.