eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA ZESTAWÓW DO HISTEROSKOPII I RÓŻNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH- 7 PAKIETÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Lublin: DOSTAWA ZESTAWÓW DO HISTEROSKOPII I RÓŻNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH- 7 PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 157371 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW DO HISTEROSKOPII I RÓŻNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH- 7 PAKIETÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do histeroskopii i różnych wyrobów medycznych wyspecyfikowanych w niżej wymienionych 7 pakietach: Pakiet I - Dostawa zestawów do histeroskopii- szt. 2 Pakiet II - Dostawa jednorazowych zestawów obłożeń do zabiegów histeroskopowych. Pakiet III - Dostawa jednorazowych zestawów do odbioru porodu. Pakiet IV - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel Pakiet V - Dostawa elektrod do EKG i do prób wysiłkowych Pakiet VI - Dostawa filtrów kompatybilnych z inkubatorem ATOM Dual i ATOM Rabee Pakiet VII - Dostawa opatrunku hemostatycznego 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33 16 81 00-6- endoskopy 39 51 80 00-6- bielizna szpitalna 33 14 00 00-3- materiały medyczne 33 16 22 00-5- przyrządy używane na salach operacyjnych 33 14 10 00-0- jednorazowe, niemechaniczne artykuły medyczne i hematologiczne 33 14 11 10-4 -opatrunki 3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-7 do SIWZ 3.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietu nr I (Dostawa zestawów do histeroskopii) 3.4.1. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym po uruchomieniu aparatury medycznej i przeszkoleniu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. 3.4.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014 r., nierekondycjonowany, niepowystaowowy. 3.4.4. Minimalny wymagany termin gwarancji dla zestawów do histeroskopii, oraz poszczególnych elementów konfiguracji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania urządzenia medycznego do eksploatacji, po przeprowadzeniu szkolenia personelu i podpisaniu protokołu odbioru. 3.4.5 Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy. 3.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.6. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 33.16.22.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 1-7, zawierają zał. nr 1-7 do SIWZ, zawierające zestawienie parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz cechy przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1 Oferowany przedmiot zamówienia określony w Pakietach nr I-VII posiadał aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem. 9.2. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań granicznych/cech opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1-3 i 5 do SIWZ (Tab. B). II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia nw. dokumentów: 9.3. Świadectwa dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu na rynku krajowym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (DZ. U .Nr 107 poz.679 ze zm.): 1)w odniesieniu do Pakietu I: dokument/dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu medycznego znakiem CE i jego zgodność z wymaganiem Dyrektywy 93/42/EEC (dla każdego z elementów zestawu do histeroskopii odrębny), 2) w odniesieniu do Pakietu II-VII: - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych, lub - deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela, UWAGA: Zaleca się aby dowód dopuszczenia na rynek krajowy został dołączony do oferty zgodnie ze stroną podaną w załączniku stanowiącym kosztorys ofertowy i oznaczeniem którego elementu dotyczy. 9.4. Charakterystyka techniczna i użytkowa parametrów technicznych każdego z elementów wymienionych w Zał. Nr 1-7 do SIWZ, w formie np. folderów, katalogów, opisów, ulotek informacyjnych, prospektów opisujących parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia, nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia. UWAGA: W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą. 9.5. Do oferty należy dołączyć arkusz danych technicznych (charakterystykę produktu), wystawiony przez producenta wyrobu, potwierdzający spełnienie normy EN 13795- 1, 2, 3 - dot.. Pakietu II i III. 9.6. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych/cech, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - Załącznik nr 1-3 i 5 do SIWZ. Oferty nie spełniające wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznego opisu z dokumentem dołączonym do oferty lub złożonym na wezwanie Zamawiającego oraz brak wypełnienia choćby jednego wiersza w kolumnie tabeli parametrów granicznych (oferowana przez Wykonawcę wartość/ opis techniczny). Nie złożenie dokumentów/druków określonych w pkt. 9.3-9.6, skutkować będzie odrzuceniem oferty, po wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dot. Pakietu nr I: Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w sytuacji konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotowej umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Dot. pakietów nr II-VII: Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT, b) obniżenia cen przez Wykonawcę, c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie d) zmiany nazwy lub producenta dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zmówienia określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie jak wyżej. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.08.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr I - Dostawa zestawów do histeroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr I - Dostawa zestawów do histeroskopii -szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Dostawa jednorazowych zestawów obłożeń do zabiegów histeroskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy zestaw obłożeń do zabiegów histeroskopowych - 820 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Dostawa jednorazowych zestawów do odbioru porodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy zestaw do odbioru porodu - 1 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 . Elektroda zewnętrzna jednorazowego użytku do czasowej stymulacji, defibrylacji, kardiowersji, monitorowania do defibrylatora typu Corpuls3 -5 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2. Elektroda zewnętrzna jednorazowego użytku do czasowej stymulacji, defibrylacji, kardiowersji, monitorowania do defibrylatora typu ZOLL - 2 komplety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3 Papier EKG do defibrylatora typu ZOLL termoczuły rozmiar 90x90mm (składanka) 6 blok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz osłona na kabel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.4 . Papier EKG do defibrylatora typu Corpuls3 rozmiar 106mm x 22 m z nadrukiem - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet V - Dostawa elektrod do EKG i do prób wysiłkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda do EKG jednorazowego użytku dla dorosłych. - 6 000 2. Elektroda do EKG jednorazowego użytku do Holtera dla dorosłych. -5 000 3. Elektroda do prób wysiłkowych dla dorosłych. -5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet VI - Dostawa filtrów kompatybilnych z inkubatorem ATOM Dual i ATOM Rabee.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr do inkubatorów typu ATOM Dual- 6 2. Filtr do inkubatorów typu ATOM Rabee -6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet VII - Dostawa opatrunku hemostatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hemostatyczny: -wodoodporny, -zwiera chitozan -do natychmiastowego użycia, -można stosować w obecności innych antykoagulantów , -nie wpływa na naturalny proces krzepnięcia, -sterylny, -nie wytwarza ciepła, -działa w warunkach hipotermii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.