eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiOdbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki w zakresie części I i II zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Aleksandrów Łódzki: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki w zakresie części I i II zamówienia
Numer ogłoszenia: 157376 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki w zakresie części I i II zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia, pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego uchwałą Nr XXVI/481/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. Łódzkiego z 2012r. poz. 2366), uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. U. Woj. z 2012r. poz. 2366) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki (uchwała Nr XXXVIII/343/13 z dnia 21 marca 2013r. Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/331/13 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 24 stycznia 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki); Przedmiot zamówienia objęty zamówieniem uzupełniającym dotyczy dwóch części zamówienia podstawowego: - część I obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w koszach ulicznych, parkowych i na przystankach autobusowych, w pojemnikach i kontenerze na zmieszane odpady komunalne oraz w pojemnikach do selektywnej zbiórki papieru na terenie Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim, a także w pojemnikach do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych zlokalizowanych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki; - cześć II obejmująca odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Dla części I - przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim oraz z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych, w tym: a) zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych, b) papieru, c) tworzyw sztucznych, d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do udziału w akcji /Sprzątanie Świata/ organizowanej rokrocznie przez Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim. Uczestnictwo w akcji polega na odbiorze i zagospodarowaniu zebranych przez dzieci i młodzież zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach i kontenerach. Zadaniem Wykonawcy będzie ustawienie i odbiór zapełnionych 2 sztuk kontenerów o pojemności min. 7m3, oraz odbiór worków z odpadami, z miejsc uzgodnionych z Zamawiającym. Zaopatrzenie Urzędu w worki nie jest przedmiotem zamówienia. Dla części II - przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów zielonych (w tym trawy, liści i drobnych gałęzi) pochodzących z terenów administrowanych przez Gminę Aleksandrów Łódzki. Częstotliwość odbioru odpadów Dla części I - kosze uliczne, parkowe i na przystankach autobusowych na terenie Miasta Aleksandrów Łódzki - 3 razy w tygodniu; - kosze na przystankach autobusowych na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki - 1 raz w tygodniu, - zmieszane odpady komunalne z terenu Urzędu Miejskiego oraz z terenu skateparku przy ul. Bankowej zgromadzone w pojemnikach - nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, a w przypadku zwiększonej ilości odpadów maksymalnie jeden dodatkowy wywóz w miesiącu na zgłoszenie Zamawiającego; odbiór odpadów po dodatkowym zgłoszeniu Zamawiającego nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. - zmieszane odpady komunalne z terenu Urzędu Miejskiego zgromadzone w kontenerze - 1 raz na tydzień, a w przypadku zwiększonej ilości odpadów maksymalnie jeden dodatkowy wywóz w miesiącu na zgłoszenie Zamawiającego; odbiór odpadów po dodatkowym zgłoszeniu Zamawiającego nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia, - selektywnie zebrane odpady (papier) z terenu Urzędu Miejskiego - 1 raz na tydzień, - selektywnie zebrane odpady (tworzywa sztuczne) z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki - nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, nie dopuszczając jednocześnie do przepełnienia pojemników, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z terenu Urzędu Miejskiego - przy zebraniu odpowiedniej ilości sprzętu na zgłoszenie Zamawiającego. Wykaz miejsc, z których Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów, a także miejsc, w które zobowiązany jest dostarczyć pojemniki i kontener oraz wskazanie rodzaju pojemników i kontenera zawarte są w załączniku nr 3 do umowy. Dla części II - odpady zielone - w sezonie dostarczanie, a następnie odbieranie zapełnionych kontenerów na zgłoszenie Zamawiającego, przy czym pod pojęciem /sezon/ należy rozumieć okres od marca do końca grudnia; po zgłoszeniu konieczności wymiany zapełnionego kontenera lub pojemnika zostanie on wymieniony przez Wykonawcę on wymieniony przez Wykonawcę najpóźniej następnego dnia roboczego. Szacowana ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia: Dla części I - 573,84 m3 Dla części II - 50,00 Mg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Sanitarnych Sanator Sp. z o.o., Rąbień ul. Pańska 68/70, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36586,08

  • Oferta z najniższą ceną: 36586,08 / Oferta z najwyższą ceną: 36586,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Sanitarnych Sanator Sp. z o.o., Rąbień ul. Pańska 68/70, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Rąbień ul. Pańska 68/70, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6480,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% zamówienia podstawowego; usługi powierzone zostaną dotychczasowemu wykonawcy wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego - Zakład Robót Sanitarnych Sanator Sp. z o.o., Rąbień ul. Pańska 68/70, 95-070 Aleksandrów Łódzki. Umowy zostały zawarte w dniu 15.07.2013 r., nie upłynął więc okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.