eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówpostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E znak sprawyZP- 271/22/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E znak sprawy: ZP- 271/22/2009
Numer ogłoszenia: 157384 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E znak sprawy: ZP- 271/22/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I - szkolenie pod nazwą Prawo jazdy kategorii C Część II - szkolenie pod nazwą Prawo jazdy kategorii C + E Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 2. W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C przeszkolonych będzie 40 osób w ramach 4 grup 10-osobowych, na kategorię C+E 15 osób w ramach 3 grup 5-osobowych. 3. Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki. 5. Ilość godzin kursu na kat. C wynosi 51 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny. Ilość godzin kursu na kat. C + E wynosi 46 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 25 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny. Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne. Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych. Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe. 7. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 8. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834). 9. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. 13. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 15. Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 16. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołu z egzaminu; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu. 18. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych, wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 20. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności: a) przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 szkolenia z zakresu prawa jazdy w kategorii dla której składana jest oferta. Przeprowadzone szkolenia mają obejmować łącznie wszystkie elementy wskazane w nazwie przedmiotowego zamówienia, b) przeszkolili z zakresu prawa jazdy w kategorii dla której składana jest oferta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 30 osób. 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pojazdami właściwymi dla kategorii, dla której składana jest oferta. Pojazdy te będą przeznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, w celu odbycia zajęć praktycznych; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2a i 2b do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 5. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ; 6. Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne grupy, dni i godziny trwania szkolenia, z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej oraz uwzględnieniem warunku, że zajęcia. 7. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kursów z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem, z podaniem ilości przeszkolonych osób, dat realizacji, wartości oraz odbiorców, załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający, podczas liczenia punktacji, będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami; 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, załącznik nr 4a i 4b do SIWZ; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie 9 Wykonawca wykazał narzędzia lub urządzenia , którymi będzie dysponował. 10. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 11. Propozycje zlecenia wykonania części usług podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac, załącznik nr 5a i 5b do SIWZ; 12. Preliminarz kosztów - załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. 13. Certyfikat jakości usług (np.: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia) wydany przez instytucję do tego uprawnioną, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług, jeżeli Wykonawca taki posiada. 14. Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C lub kat. C+E oraz wzór certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00
  • 3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00
  • 4 - certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Prawo jazdy kategorii C dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. 2. W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C przeszkolonych będzie 40 osób w ramach 4 grup 10-osobowych. 3. Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki. 5. Ilość godzin kursu na kat. C wynosi 51 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny. Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne. Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych. Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe. 7. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 8. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834). 9. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. 13. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 15. Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 16. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołu z egzaminu; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu. 18. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych, wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 20. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00
    • 3. liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00
    • 4. certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C + E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą prawo jazdy kategorii C + E dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. 2. W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C+E przeszkolonych będzie 15 osób w ramach 3 grup 5-osobowych. 3. Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki. 5. lość godzin kursu na kat. C + E wynosi 46 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 25 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny. Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne. Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych. Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe. 7. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy C+E oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C+E oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 8. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834). 9. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna lista obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. 13. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 15. Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie. 16. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołu z egzaminu; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu. 18. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych, wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 20. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00
    • 3. liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00
    • 4. certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.