Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-26
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydawanie wyżywienia całodziennego (trzech posiłków).
Numer ogłoszenia: 157399 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydawanie wyżywienia całodziennego (trzech posiłków)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydawanie wyżywienia całodziennego (trzech posiłków). Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe usługi gastronomiczne przygotowywania i wydawania posiłków - wyżywienia całodziennego, sporządzonych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zmianami), przez 7 dni w tygodniu, dla policjantów, zakwaterowanych we wskazanym przez zamawiającego miejscu. Wykonawca winien dysponować stosownym lokalem gastronomicznym wraz z odpowiednim zapleczem kuchennym/gastronomicznym oraz posiadać uprawnienia do wykonania określonej umową działalności, a pracownicy Wykonawcy wymagane doświadczenie, umiejętności oraz aktualne zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niżej wskazane części: Cześć 1 - Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego - składającego się z trzech posiłków: śniadania, obiadu i kolacji, sporządzanych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) przez 7 dni w tygodniu dla 87 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych KWP we Wrocławiu przy ul. Połbina 1. Kurs I: 33 osób Kurs II: 28 osób Kurs III: 26 osób W terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017 r. Godziny wydawania posiłków: śniadanie 04:00 - 09:00, obiad 11:00-15:00, kolacja 18:00-21:00. Dokładne terminy rozpoczęcia i zakończenia kursów zostaną podane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Cześć 2 - Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego - składającego się z trzech posiłków: śniadania, obiadu i kolacji, sporządzanych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) przez 7 dni w tygodniu dla 47 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy, przy ul. Jaworzyńskiej 10. Kurs I: 12 osób Kurs II: 17 osób Kura III: 18 osób W terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017 r. Godziny wydawania posiłków: śniadanie 04:00 - 09:00, obiad 11:00-16:00, kolacja 18:00-24:00. Dokładne terminy rozpoczęcia i zakończenia kursów zostaną podane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Zamawiający wymaga złożenia oferty obejmującej całkowitą ilość osób i posiłków przypisaną do danej części postępowania. Szczegółowy opis przedmiotu i realizacji zamówienia zawarty został w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia strony zobowiązują się do respektowania wszystkich postanowień opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, za spełniony, jeżeli w stosunku do wykonawców, którzy posiadają decyzję lub inny równoważny dokument wydany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający zatwierdzenie zakładu do podjęcia lub prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują: a) pomieszczeniem, w którym będą spożywane posiłki, spełniającym niżej wskazane warunki: - część 1 postępowania: Odległość punktu żywienia w linii prostej od miejsca zakwaterowania policjantów maksymalnie do 1000 m. Punkt żywienia - sala restauracyjna, stołówka - pomieszczenie z odpowiednim wyposażeniem (stoły, krzesła z oparciem itp.), które pomieści jednorazowo 33 osób dla adaptacji zawodowej (jednorazowy zasiad - pozwalający na podanie wyżywienia w jednym czasie). Stoły 4-6 osobowe. Sala musi posiadać dostęp do światła dziennego. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P.POŻ oraz SANEPIDU - część 2 postępowania: Punkt żywienia powinien być zlokalizowany w granicach miasta Legnica. Punkt żywienia - sala restauracyjna, stołówka - pomieszczenie z odpowiednim wyposażeniem (stoły, krzesła z oparciem itp.), które pomieści jednorazowo 18 osób (jednorazowy zasiad - pozwalający na podanie wyżywienia w jednym czasie). Stoły 4-6 osobowe. Sala musi posiadać dostęp do światła dziennego. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P.POŻ oraz SANEPIDU. b) parkingiem dla: - część 1 postępowania: 8 furgonów policyjnych do przewozu policjantów - całodobową możliwość bezpłatnego parkowania a w szczególności w godzinach wydawania posiłków. Parking winien być zlokalizowany przy punkcie żywienia (stołówki, restauracji) - maksymalnie w odległości do 100 m w linii prostej. - część 2 postępowania: 5 furgonów policyjnych do przewozu policjantów - całodobową możliwość bezpłatnego parkowania a w szczególności w godzinach wydawania posiłków. Parking winien być zlokalizowany przy punkcie żywienia (stołówki, restauracji) - maksymalnie w odległości do 100 m w linii prostej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Aktualną decyzję (lub inny równoważny dokument) potwierdzającą zarejestrowanie swojej działalności w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i objęciu nadzorem Państwowego Inspektora Sanitarnego prowadzonej działalności gastronomicznej. - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wskazanym zakresie: a) Zamawiający zastrzega prawo zmiany wartości pieniężnej dziennej normy wyżywienia (wsadu do kotła) w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów, b) zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę umowy, a Wykonawca w terminie 7 dni od wprowadzenia zmian zwrócił się z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wysokości zamówienia. c) w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę umowy, Wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia w/w zmiany będzie mógł zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wartości umowy do faktycznie wydanej ilości posiłków przez Wykonawcę, co nie będzie stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33) p. 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tryb postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami). Przedmiotem postępowania są usługi o charakterze niepriorytetowym, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 Nr 12, poz. 68). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem przepisów art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego dla 87 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych KWP we Wrocławiu przy ul. Połbina 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1 - Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego - składającego się z trzech posiłków: śniadania, obiadu i kolacji, sporządzanych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) przez 7 dni w tygodniu dla 87 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych KWP we Wrocławiu przy ul. Połbina 1. Kurs I: 33 osób Kurs II: 28 osób Kurs III: 26 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności faktury - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć 2 - Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego dla 47 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy, przy ul. Jaworzyńskiej 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 2 - Usługa przygotowywania i wydawania wyżywienia całodziennego - składającego się z trzech posiłków: śniadania, obiadu i kolacji, sporządzanych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) przez 7 dni w tygodniu dla 47 policjantów 3 kursów zakwaterowanych w obiektach Policyjnych Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy, przy ul. Jaworzyńskiej 10. Kurs I: 12 osób Kurs II: 17 osób Kura III: 18 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin płatności faktury - 2
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.