eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa pościeli, bielizny, przedmiotów specjalnych, odzieży roboczej oraz obuwia roboczego na potrzeby Sekcji Mundurowej Numer sprawy27/2012-DZP/PNO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Ełk: Dostawa pościeli, bielizny, przedmiotów specjalnych, odzieży roboczej oraz obuwia roboczego na potrzeby Sekcji Mundurowej Numer sprawy: 27/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 157437 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pościeli, bielizny, przedmiotów specjalnych, odzieży roboczej oraz obuwia roboczego na potrzeby Sekcji Mundurowej Numer sprawy: 27/2012-DZP/PNO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 POŚCIEL I BIELIZNA Lp. Nazwa sprzętu Ilość J.M. 1 Poszwa na koc o wymiarach 210 x 160 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 30 cm. Kolor biały. 85 szt. 2 Poszewka na poduszkę o wymiarach 90 x 80 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 20 cm. Kolor biały. 70 szt. 3 Poszewka na podgłówek o wymiarach 70 x 50 Tkanina 100% bawełny, splot rządkowy o gramaturze conajmniej 180g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni, temperatura obróbki termicznej do 170 °C. Zakład minimum 20 cm. Kolor biały. 20 szt. 4 Ręcznik frotte dwustronny o wymiarach min. 100 x 50 cm. Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 - jednostronie (320g/m2 dwustronnie) przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C, temperatura obróbki termicznej do 120 °C 70 szt. 5 Piżama męska flanelowa (długie rękawy) - bluza i spodnie - w różnych rozmiarach wg zamówień Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C temperatura obróbki termicznej do 170 °C.Dostawy powinny zapewnić możliwość łączenia w komplety piżam z różnych dostaw. 30 szt. 6 Koszula nocna damska w różnych rozmiarach wg zamówień Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 °C temperatura obróbki termicznej do 170 °C. 20 szt. ZADANIE NR 2 ODZIEŻ MEDYCZNA Lp. Nazwa sprzętu Ilość J. M. 1 Fartuch barierowy operacyjny zielony wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany zgodnie z normą PN-EN 13795 o zróżnicowanej grubości tkaniny, w polu krytycznym fartucha (przód i rękawy) o gramaturze 110 - 135 g/m2, poza obszarem krytycznym tkanina o gramaturze do 85 g/m2 , wykonany z tkaniny polestrowej z dodatkiem włókna węglowego, tkanina nieteflonowana, nieimpregnowana. Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie, szew łączący poszczególne elementy fartucha kryty, zawijany dwugłowy, stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem. Temperatura prania 75 °C Temperatura sterylizacji 134 °C 70 szt. 2 Ubranie chirurga zielona operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Bluza w serek - dwie kieszenie naszywane w dolnej części. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max. 3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 °C. Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 70 kpl 3 Spodnie chirurga zielone operacyjne wielokrotnego użytku, wykonane z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny powyżej 50% i gramaturze max.130g/m2, posiadająca antystatyczną nitkę węglową. Spodnie z gumką wiązane z przodu na troki kurczliwość max. 3%. Barwnik odporny na działanie chloru. Temperatura prania 95 °C. Wymagane badanie potwierdzające pylenie na poziomie określonym w normie PN-EN 13795 40 szt. 4 Ubranie lekarza w różnych rozmiarach wg zamówienia bluza zapinana z trzema kieszeniami - jedna górna i dwie dolne, kołnierz z klapką, rękaw krótki, długi. Spodnie męskie, proste z kieszeniami, w pasie regulacja gumą. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 70 kpl 5 Garsonka pielęgniarki w różnych rozmiarach wg zamówień, z krótkim i długim rękawem, żakiet posiada trzy kieszenie, spodnie na pasku i gumce. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 350 kpl 6 Fartuch roboczy w różnych rozmiarach wg zamówień, z krótkim i długim rękawem, trzy kieszenie. Elanobawełna 160g. Kolor Biały. 150 szt. ZADANIE NR 3 ODZIEŻ ROBOCZA Lp. Nazwa sprzętu Ilość J.M. 1 Ubranie robocze w różnych rozmiarach wg zamówień - spodnie ogrodniczki kolor granatowy, nogawki proste, szelki zapinane na klamry, bluza z kieszeniami z długim rękawem rozpinana. 4 kpl 2 Kurtka robocza zimowa w różnych rozmiarach wg zamówień - ocieplana, rozpinana, kolor granatowy, 5 szt. 3 Koszula flanelowa w różnych rozmiarach wg zamówień w kratę w różnych rozmiarach wg zamówień, kolor krata granatowa 4 szt. 4 Rękawice robocze pięciopalcowe w różnych rozmiarach wg zamówień wykonane z dzianiny poliestrowej z jednostronnym nakropieniem. - nakropienie z PCV na części dłonicowej zapewnia dobrą chwytność podczas przenoszenia, odporne na rozdarcie. 71 para 5 Czepek kucharski z daszkiem siateczka, kolor biały 12 szt. 6 Czapka ocieplana zimowa wywijana w różnych rozmiarach wg zamówień, Kolory ciemne 2 szt. 7 Rękawice robocze ocieplane zimowe pięciopalcowe w różnych rozmiarach wg zamówień 7 szt. 8 Czapka robocza w różnych rozmiarach wg zamówień letnia 100 % bawełna 11 szt. 9 Ochronniki słuchu z dwóch czasz tłumiących, które obejmują małżowiny uszne i przylegają do głowy miękkimi poduszkami uszczelniającymi wypełnionymi pianką 3 szt. 10 Płaszcz - kurtka przeciw deszczowa w różnych rozmiarach wg zamówień, z kapturem nieprzepuszczająca wody 4 szt. 11 Okulary ochronne zakładane na elastyczną gumę, z możliwością regulacji jej długości 5 szt. ZADANIE NR 4 OBUWIE MEDYCZNE I ROBOCZE Lp. Nazwa sprzętu Ilość przeglądów w ciągu roku J.M. 1 Obuwie specjalistyczne w różnych rozmiarach wg zamówień na spodach przeciwpoślizgowych z profilem ortopedycznym i cholewka skórzaną. Wyściółka z materiałów o podwyższonej odporności na działania wilgoci, specjalny protektor antypoślizgowy, pasek dwufunkcyjny przekładany na piętę, cholewka gładka lub z dziurkami. Podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce. 55 para 2 Pantofle służby zdrowia damskie w różnych rozmiarach wg zamówień, z cholewką i wyściółką skórzaną regulacją tęgości, spody na koturnie, przeciwpoślizgowe z profilem ortopedycznym, podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, do wybory sandały i cholewka z dziurkami 195 para 3 Trzewiki robocze skórzane w różnych rozmiarach wg zamówień sięgające kostki sznurowane w różnych rozmiarach wg zamówień. Kolor czarny 8 para 4 Sandały antypoślizgowe damskie w różnych rozmiarach wg zamówień z cholewką i wyściółką skórzaną z paskiem na piętę, regulacja tęgości, spody przeciwpoślizgowe z profilem ortopedycznym, podeszwy odporne na oleje, tłuszcze roślinne, zwierzęce. Cholewka z dziurkami. 6 para 5 Buty filcowo-gumowe w różnych rozmiarach wg zamówień, izolacja spodu od zimna 2 para 33199000-1 Odzież medyczna 18830000-6 Obuwie ochronne 39512100-5 Prześcieradła 39512500-9 Poszewki na poduszki 39518000-6 Bielizna szpitalna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dokumenty nie wymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularze cenowe w zakresie Zadań Nr 1 - 4 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. 2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Zamiany w zakresie danych dotyczących stron. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.08.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.