Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Sosnowiec: Modernizacja peronu nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w stacji PKP Tychy
Numer ogłoszenia: 157444 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 03-734 Warszawa ul.Targowa 74 w imieniu której działa Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu , ul. 3 Maja 16, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 710 40 00, faks 32 710 40 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja peronu nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w stacji PKP Tychy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja peronu nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w stacji PKP Tychy Zakres zamówienia obejmuje 1. demontaż istniejącej wiaty na peronie nr 2 wiata o konstrukcji stalowej na słupach w dwóch rzędach długość wiaty 75,0mb szerokość 7,60mb pokryta blachą trapezową oraz zadaszenia konstrukcji wiaty 2. demontaż zadaszenia nad schodami wejściowymi do tunelu o konstrukcji stalowej krytej blachą falistą 3. demontaż istniejącej instalacji nagłaśniającej podwieszonej tymczasowo do słupów oświetleniowych oraz zadaszenia konstrukcji wiaty 4.demontaż opraw oświetleniowych 5. rozbiórka uszkodzonych krawędzi peronowych na długości 30,0mb i ułożenie nowych 6. przełożenie krawężników peronowych na pozostałej długości peronu przy obu krawędziach peronu tj 410,0mb 7. regulacja pionowa ścianki peronowej z prefabrykatów typu L 8. rozbiórka nawierzchni peronowej wykonane z pasa płytek betonowych 50x50x7 o powierzchni 110,0m2 oraz z asfaltu o grubości ok 6 cm o powierzchni 1670,0m2 9. remont istniejącej kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami o długości 200,0mb zlokalizowanej w konstrukcji peronu 10. remont instalacji kanalizacji sieci energetycznej teletechnicznej i megafonowej 11. wykonanie podbudowy pod nawierzchnię peronu z kostki brukowej 12. wykonanie naprawy krawędzi peronowej na długości 30,0mb 13. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni 1780,0m2 14. wymiana 5 sztuk słupów oświetleniowych 15. montaż zadaszenia nad schodami wejściowymi do tunelu o konstrukcji stalowej wg dokumentacji 16. naprawa schodów zejściowych do tunelu o wymiarach 7,16mx9,60m 17. wykonanie wiaty peronowej wg projektu o wymiarach 60,0mx7,16m 18. montaż instalacji nagłaśniającej 19. montaż opraw oświetleniowych na 5 słupach pod wiata i w tunelu 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji tworzących całość przedmiotu zamówienia warunków gwarancji oraz pozostałych warunków wykonania zamówienia określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł ( słownie dziesięć tysięcy złotych )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykonanie co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu lub remoncie konstrukcji stalowej o wartości min. 500 tys zł brutto załącznik nr 5 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz w specjalności linie kolejowe węzły i stacje załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości 400 000 zł Na potwierdzenie powyższej informacji należy przedłożyć informacje z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min 100 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony formularz oferty, załącznik nr 1a do SIWZ wypełnione oświadczenie Wykonawcy o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas wykonywania pracy na terenie jednostek organizacyjnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, dowód wpłaty wadium, harmonogram rzeczowo finansowy - załącznik nr 1 b do SIWZ, rachunek ilościowy - kosztorys ofertowy szczegółowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy określonego w par 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ jedynie w następujących przypadkach a) w razie wystąpienia siły wyższej czyli losowego zdarzenia zewnętrznego którego skutków nie da się przewidzieć np. nadzwyczajnych warunków atmosferycznych jak huragan powódź skrajne temperatury a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej b)nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy c) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót jak np wstrzymanie budowy konieczność wykonania prac archeologicznych ( badań archeologicznych ) d) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy e) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu o która ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się że dokumentacja ta zawiera braki lub wady
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu ul.3Maja 16 41-200 Sosnowiec pokój 021 w cenie 31,12 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu 41-200 Sosnowiec ul.3 Maja 16 pokój nr 021.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży- moduł II
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa motocykla ratunkowego wraz z wyposażeniem w ramach VI edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego zadanie pn. "Wioząc Życie" czyli Motoambulansem szybciej na ratunek
- Remont Przedszkola Miejskiego Nr 44 przy ul. Lubelskiej 49 w Sosnowcu
- Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.