Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-05
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do sieci Internet.
Numer ogłoszenia: 15745 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i świadczenie usług dostępu do sieci Internet..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje uruchomienie i świadczenie usług dostępu do sieci Internet z zapewnieniem dostępu do zasobów krajowych i międzynarodowych przy zachowaniu minimalnych parametrów technicznych określonych w załączniku nr 1 oraz w lokalizacjach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla każdej z części postępowania. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - usługa dostępu typu A (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 100Mbps maks. 200Mbps symetryczna) Część 2 postępowania - usługa dostępu typu B (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 10Mbps maks. 20Mbps) Część 3 postępowania - usługa dostępu typu C (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps) Część 4 postępowania - usługa dostępu typu D (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps) Część 5 postępowania - usługa dostępu typu E (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 6Mbps maks. 20Mbps) Część 6 postępowania - usługa dostępu typu F (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 1Mbps maks. 2Mbps).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełniony, w odniesieniu do wykonawców, którzy są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz posiadają uprawnienia co do zakresu i obszaru prowadzonej działalności telekomunikacyjnej, odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i podpisany formularz ofertowy odpowiednio dla części postępowania, na którą wykonawca składa ofertę - załącznik numer 3 do SIWZ, -Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ. -W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 8 do SIWZ. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a)Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1)łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2)oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c)Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII partnerzy winni (mogą) spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Przepustowość do lokalizacji zamawiającego - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewidział istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: W § 9 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), przewidziano następujące zmiany: 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach, gdy: a. nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; b. zaistniały okoliczności, leżące po stronie Zamawiającego, do których w szczególności zaliczyć należy: likwidację jednostek Policji, zmianę lokalizacji jednostki, znaczące zmiany w strukturze organizacyjnej jednostek itp., skutkujące koniecznością: rezygnacji ze świadczenia usługi w danej lokalizacji lub przeniesienia jej do innej lokalizacji. c. w wyniku zmiany założeń finansowania jednostek Policji zaistniała konieczność do zmiany płatnika wskazanego na fakturach VAT. d. w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 2 pkt. c, tj. gdy odstąpienie przez Zamawiającego nastąpi z części usług w lokalizacjach wskazanych w zadaniu 5, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. b, mogą zostać wprowadzone, jeżeli Zamawiający uzna je za konieczne z punktu widzenia organizacji jednostek Policji województwa dolnośląskiego, a Wykonawca będzie dysponował technicznymi możliwościami ich realizacji. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 zostaną dokonane bezpłatnie na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33), p. 130.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 postępowania - usługa dostępu typu A (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 100Mbps maks. 200Mbps symetryczna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu A (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 100Mbps maks. 200Mbps symetryczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 postępowania - usługa dostępu typu B (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 10Mbps maks. 20Mbps).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu B (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 10Mbps maks. 20Mbps).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 postępowania - usługa dostępu typu C (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu C (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 postępowania - usługa dostępu typu D (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu D (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 20Mbps maks. 40Mbps).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 postępowania - usługa dostępu typu E (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 6Mbps maks. 20Mbps).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu E (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 6Mbps maks. 20Mbps).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 postępowania - usługa dostępu typu F (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 1Mbps maks. 2Mbps).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dostępu typu F (przepustowość do lokalizacji zamawiającego - min. 1Mbps maks. 2Mbps).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
- Wyznaczenie miejsc zastrzeżonych dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.