Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-06-06
Gdañsk: HOTELARSKIE US£UGI NOCLEGOWE ¦WIADCZONE NA TERENIE MIASTA PARY¯A
Numer og³oszenia: 157481 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Opera Ba³tycka , Aleja Zwyciêstwa 15, 80-219 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.operabaltycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: podmiot prowadz±cy dzia³alno¶æ kulturaln±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: HOTELARSKIE US£UGI NOCLEGOWE ¦WIADCZONE NA TERENIE MIASTA PARY¯A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± hotelarskie us³ugi noclegowe ¶wiadczone na terenie miasta Pary¿a. Zakres rzeczowy us³ugi obejmuje: Zapewnienie noclegów dla pracowników Pañstwowej Opery Ba³tyckiej w Gdañsku podczas realizacji premiery opery Madame Curie. Warunki jakie musi spe³niæ oferowany hotel: a) zakwaterowanie w jednym hotelu, b) hotel minimum 3-gwiazdkowy z wind±, c) wszystkie pokoje dla niepal±cych, d) co najmniej 75% z pokoi dwuosobowych z dwoma pojedynczymi ³ó¿kami, e) pokoje z pe³nymi wêz³ami sanitarnymi (WC, prysznic lub wanna), f) recepcja czynna 0-24h, g) zakwaterowanie ze ¶niadaniami w postaci bufetu, h) hotel w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 10 km od Sali UNESCO (adres: 7, place de Fontenoy 75352 Paris 07 SP France), w odleg³o¶ci maksymalnie 1500m od stacji metra, i) zapewnienie bezp³atnego parkingu przy hotelu dla trzech autokarów . Ilo¶ci osób: 2 osoby, 10-16.11.2011 (check-in godzina ok. 21.00, check-out godzina 12.00) 21 osób, 11-16.11.2011 (check-in godzina 17.00, check-out godzina 8.00) 119 osób, 12-16.11.2011 (check-in godzina 19.00 i check-out godzina 8.00). Pokoje: 10-16.11.2011 2 os. 2 pokoje 1 osobowe; 11-16.11.2011 21 os. 3 pokoje 1 osobowe; 9 pokoi 2 osobowych 12-16.11.2011 119 os. 9 pokoi 1 osobowych; 55 pokoi 2 osobowych Zamawiaj±cy zastrzega wprowadzenie zmian w ilo¶ci noclegów o +/- 10% noclegów ze wzglêdów artystycznych lub organizacyjnych. Potwierdzenie ostatecznej ilo¶ci noclegów zostanie wys³ane wykonawcy do dnia 01.10.2011 r. Odleg³o¶æ ma byæ okre¶lona jako odleg³o¶æ komunikacyjna, obliczona za pomoc± programu planuj±cego trasê na stronie http://maps.google.pl/.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Przedmiotem zamówienia s± hotelarskie us³ugi noclegowe ¶wiadczone na terenie miasta Pary¿a.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie us³ugi noclegowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 16.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne niezbêdne dokumenty, które Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne zobowi±zany jest z³o¿yæ: a) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej Za³±cznikowi nr 1 do siwz. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy sk³adaj± jeden formularz OFERTA. b) Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert); d) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, wed³ug wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do siwz.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wysoko¶æ zaliczki - 5
- 3 - Jako¶æ hotelu - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, a w szczególno¶ci w zakresie ilo¶ci noclegów o +/- 10% noclegów ze wzglêdów artystycznych lub organizacyjnych, o której to zmianie zawiadomi pisemnie Wykonawcê do dnia 01.10.2011 roku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego lub za zaliczeniem pocztowym, za op³at± w wysoko¶ci 10 z³.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 10-16.11.2011 (check-in godzina ok. 21.00, check-out godzina 12.00) 11-16.11.2011 (check-in godzina 17.00, check-out godzina 8.00) 12-16.11.2011 (check-in godzina 19.00 i check-out godzina 8.00). OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIÊ Z WYKONAWCAMI: w sprawach merytorycznych: Katarzyna Wilewska 512 405 143; Agnieszka Tokarska-Wiêcek 508 096 642; w sprawach proceduralnych: Dorota Tu¼nik 600 422 641. Otwarcie ofert odbêdzie siê dnia 14.06.2011 o godz. 08.40 w siedzibie Zamawiaj±cego na foyer.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdañsku z podzia³em na 7 czê¶ci"
- Us³uga dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego i cz³onków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdañsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Us³ugi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytuj±cych w obrêbie dzielnicy Nowy Port oraz ¦ródmie¶cia w ramach B. Obywat. M. Gdañska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierz±t
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdañsku.
- Dostawa urz±dzeñ s³u¿±cych do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.