Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Pszczółki: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - etap II.
Numer ogłoszenia: 157481 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach , ul. Szkolna 4, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 0-58 682 94 50, faks 0-58 683 91 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach - etap II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana 13 szt. stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: 1. demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej w ilości 13 szt., 2. demontaż parapetów zewnętrznych, 3. wykonanie i montaż 13 szt. stolarki okiennej z PCV, kolor biały, z szybami zespolonymi min. U=1,1 W/m2K, 4. wykonanie i montaż 13 szt. parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, lakierowanej wg RAL, 5. obróbka okien, 6. dwukrotne malowanie doborowe farbą olejna istniejących parapetów betonowych , z dwukrotnym szpachlowaniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlana oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, będącą załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia 60- miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali 2 roboty o charakterze zbliżony do przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą; a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wspólnie spełniać warunki określone w pkt 1, podpunkty 1), 4), 5), c) warunek określony w pkt 1, podpunkt 3) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólnie, d) spełniać każdy z osobna warunki określone w pkt 1, podpunkty 2), 6), e) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do Formularza ofertowego) oraz dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: daty i miejsca wykonania, 4) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do Formularza ofertowego), 5) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do Formularza ofertowego) lub przedstawienie pisemnego zabezpieczenia potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 6) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do Formularza ofertowego). 7) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 1. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt.1 ppkt. 2), 6), 2. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii, poświadczonej na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego,
Pszczółki, ul. Szkolna 4,
sekretariat - pokój nr 212..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Pszczółki, ul. Szkolna 4, sekretariat - pokój nr 212..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.