eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutnoodbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych ( o właściwościach zakaźnych) i innych niż niebezpieczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Kutno: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych ( o właściwościach zakaźnych) i innych niż niebezpieczne
Numer ogłoszenia: 157494 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, fax 024 355 81 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych ( o właściwościach zakaźnych) i innych niż niebezpieczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ·odbiór, transport i utylizację odpadów niebezpiecznych (o właściwościach zakaźnych) o kodach wg katalogu odpadów: 180103, 180102, 180106, 180108 i innych niż niebezpieczne o kodach: 180109, 180101 (Pakiet Nr 1: odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze, części ciała i organy, narzędzia chirurgiczne i zabiegowe, chemikalia, leki cytostatyczne i inne. Łączna ilość odpadów z Pakietu Nr 1: 43 370 kg) ·odbiór, transport i utylizację odpadów niebezpiecznych o kodach wg katalogu odpadów: 160213, 060404, 160213 (Pakiet Nr 2 : lampy fluorescencyjne, termometry lekarskie, sprzęt elektroniczny Łączna ilość odpadów z Pakietu Nr 2: 450 kg)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.20 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.30 - Usługi spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu są: spełnienie warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 29.01.2004r. ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty: oświadczenie o spełnienie warunków art. 22 ust.1 oraz art. 24 Prawa zamówień publicznych, Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno ul. Kościuszki 52pokój 07d w godzinach od 8 00 do 14 00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawiającego lub złożonym faksem na nr (024) 355-81-41..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Dyrektora SP ZOZ Kutno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 są: Kierownik Działu Adm.-Technicznego Marek Terebiński tel. 024-355-81-00, wew: 466; - w sprawach merytorycznych i st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71 -w sprawach formalno prawnych

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt180103*-42 000 kg 2.Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania180102*-1 000 kg 3.Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki 180101 100 kg 4.Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne180106*-200 kg 5.Leki cytostatyczne180108*-50 kg 6.Leki inne niż wymienione w 180108,180109-20 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2, 90.12.22.20-6, 90.12.13.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zużyte lampy fluorescencyjne 160213* 200 szt. 2.Termometry lekarskie- Odpady zawierające rtęć 060404* 50 kg 3.Sprzęt elektroniczny ( komputery, monitory) 160213* 200 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4, 90.12.12.00-3, 90.12.22.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.