eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńBudowa chodnika w ciągu ulicy Polnej w Gostyniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Gostyń: Budowa chodnika w ciągu ulicy Polnej w Gostyniu.
Numer ogłoszenia: 157499 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, fax 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu ulicy Polnej w Gostyniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu ulicy Polnej w Gostyniu. Zakres robót obejmuje: - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr.8cm szara - 107,55m2 - wykonanie wjazdów z kostki brukowej gr.8cm kolorowa - 100,42 m2 - ustawienie krawężnika 15x30cm - 121,00 mb - ustawienie obrzeża betonowego 30x8cm - 39,56mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków i wykażą że : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a zwłaszcza wykażą że : a/ wykonali w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 robotę bud. odpowiadającą swoim rodzajem, zakresem i stopniem trudności porównywalnym z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia b/ osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie dróg wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podst.załączonych dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia,niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnościlub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podt.art.24 ust.2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujące dokumenty: a/ Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodne z art.22 ust.1 - według załącznika nr 3 do specyfikacji b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, dokument musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie ) 1.2 W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : a/ Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę drogową -według załącznika nr 4 b/ Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu wodowego. 1.3. Formularz OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji 1.4 Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,II piętro ,pokój nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,II piętro ,pokój nr 17. Otwarcie ofert godz.09:45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.